|   Efektywność nauczania języka niemieckiego na poziomie przedszkolnym i wczesnoszkolnym w dwujęzycznyc
                            Autor:
                            
                                        Bielicka Małgorzata
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Wydawnictwo Naukowe UAM
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            EAN:
                            
9788323231981                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
17.0x23.7                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            JĘZYK KULTURA KOMUNIKACJA
                            
                         
                            liczba stron:
                            
396                            
                         
                            rok wydania:
                            
2017                            
                         (0) Sprawdź recenzje 17% rabatu26,49 zł Cena detaliczna:  32,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,49 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                W monografii przedstawiono tzw. „Model Poznański” nauczania małych dzieci języków obcych. Zakłada on nauczanie immersyjne języka o mniejszej randze światowej już od przedszkola, ewentualnie od szkoły podstawowej, natomiast nauczanie języka angielskiego od I klasy szkoły podstawowej według rozpowszechnionej w Polsce tradycyjnej koncepcji. W celu sprawdzenia efektywności powyższego modelu, założono tzw. „świetlicę językową”, w której dzieci przez trzy lata uczyły się języka niemieckiego metodą immersji.
W pracy przedstawiono wyniki badań kompetencji językowej z języka niemieckiego dzieci z przedszkola immersyjnego oraz uczniów poziomu wczesnoszkolnego pobierających naukę w „Modelu Poznańskim”, jak również przedstawienie uwarunkowań procesu przyswajania języka w powyższej formie nauczania. Te ostatnie zagadnienia ujęte zarówno w formie rozważań teoretycznych, jak i wyników wieloletniej obserwacji są bardzo pomocne dla organizatorów podobnej formy kształcenia dzieci. Zaprezentowane wyniki badań potwierdzają, że „Poznański Model” kształcenia umożliwia nie tylko dobry poziom kompetencji językowej dzieci, ale także rozwój ich kompetencji interkulturowej. Tym samym daje on podstawy dla autentycznej wielojęzyczności polskiego społeczeństwa.
Praca jest kierowana do nauczycieli tradycyjnych języków obcych nauczanych w polskich szkołach, nauczycieli języków mniejszości narodowych i języków regionalnych, jak i dyrekcji szkół oraz rodziców.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |