English for Customer Care
Autor:
Rosemary Richey
Wydawca:
Oxford University Press
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9780194579063
EAN:
9780194579063
oprawa:
Miękka
format:
19.5x26.0cm
język:
angielski
liczba stron:
80
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
17% rabatu
73,01 zł
Cena detaliczna:
87,60 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,01 zł
Opis produktu
English for Customer Care is part of the EXPRESS SERIES. It is the ideal quick course for customer care professionals who need to communicate effectively with their customers in English, whether in person, over the phone, or in writing. It can be used to supplement a regular coursebook, on its own, as a stand-alone intensive specialist course of for self-study.
Key Features of the Book
* A broad range of material presenting language in context
* Customer focus extra boxes with tips and key language for dealing
effectively with customers
* Stimulating role-plays for pairwork tasks
* STARTER section at the beginning of each unit with warm-up and awareness-raising activities
* OUTPUT section at the end of each unit with topics for discussion and reflection
* Appendix including an answer key, transcript, A-Z wordlist and a glossary of useful phrases and vocabulary
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|