English for promotion
Autor:
Neymann Monika
Bohdanowicz Janet
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
ISBN:
83-88840-77-0
EAN:
9788388840777
oprawa:
Miękka
format:
16.4x23.4cm
język:
polski, angielski
liczba stron:
168
rok wydania:
2005
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
34,17 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,13 zł
Opis produktu
Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Czytelnicy poznają terminologię języka ogólnego oraz specjalistyczne zwroty i wyrażenia stosowane w konkretnych sytuacjach komunikowania się z odbiorcami produktów i w działalności public relations. Teksty źródłowe poprzedzone są słowniczkami terminów występujących w danym przekazie informacji.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|