GARDA
Constance Cumbey jako pierwsza na świecie opisała w 1983 roku ruch Nowej Ery wskazując na jego cele stworzenia globalnego rządu, globalnego zarządzania, wprowadzenia nowej rasy nadludzi, przeprowadzenia masowej depopulacji, zniesienia gotów
27% rabatu
39,95 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Tematem niniejszej książki jest ścisły związek pomiędzy niektórymi międzynarodowymi firmami bankowymi z Nowego Yorku a komunistycznymi rewolucyjnymi ruchami, które przejęły władzę w carskiej Rosji i doprowadziły do ustanowienia Związku Radz
31% rabatu
37,76 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Tematem niniejszej książki jest transfer potężnych środków finansowych z zachodnich banków do pokonanych po I wojnie światowej Niemiec. Środki te pozwoliły na budowę międzynarodowych karteli chemicznych, stalowych czy elektrycznych. W powst
31% rabatu
37,76 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Tematem książki „TECH. Krytyka Środowiska Technologicznego.” jest problematyka wdrażania do 2040 roku nowych technologii i powstającego w związku z tym ewolucyjnego środowiska technologicznego oraz problematyka mechanizacji człowieka i środ
31% rabatu
37,76 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Szkoła lipska i systematyczna destrukcja edukacji
Autor:
Lionni Paolo
Wydawca:
GARDA
wysyłka: niedostępny
Tematem niniejszej książki są fatalne skutkach zmiany jakie zostały poczynione we współczesnych systemach edukacji na początku XX wieku. Bazując na pracach psychologicznych Wilhelma Wundta, jego uczniowie i całe rzesze kontynuatorów, opraco
31% rabatu
31,72 zł
46,20 zł
niedostępny
Tematem niniejszej książki jest transfer zachodniej technologii do komunistycznego Bloku Sowieckiego. Autor pomijając główną narrację historyczną o konflikcie pomiędzy komunizmem a kapitalizmem ukazuje nieprzerwany program transferów zachod
37% rabatu
34,61 zł
55,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|