Gatunki hipertekstu w perspektywie tekstologicznej Analiza na przykładzie internetowych prezentacji przedsiębiorstw
Autor:
Maciejewski Marcin
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788323219989
EAN:
9788323219989
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
Seria:
JĘZYK KULTURA KOMUNIKACJA
liczba stron:
372
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
36,36 zł
Cena detaliczna:
45,15 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,32 zł
Opis produktu
Prezentowana książka wpisuje się w nurt empirycznych badań nad procesem translacji i stanowi próbę analizy zachowania adeptów przekładu z parą językową język niemiecki - język polski. Celem rozprawy jest przedstawienie strategii rozwiązywania problemów stosowanych przez badanych oraz wychwycenie deficytów w ich działaniu. Dane do analizy, pozyskane z protokołów głośnego myślenia, poddane są oglądowi niejako z trzech perspektyw. Pierwsze spojrzenie koncentruje się na krótkiej charakterystyce intraindywidualnych profili procesualnych. Druga płaszczyzna analityczna obejmuje porównanie strategii w wymiarze globalnym oraz kontrastywne ujęcie strategii rozwiązywania konkretnych problemów o wysokim stopniu interindywidualności. Analizę materiału wieńczy diagnoza zachowania badanych w świetle paradygmatu rozwiązywania problemów kompleksowych. Praca zawiera także refleksje na temat dydaktyki translacji.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|