Opakowanie Gra karciana - Diamoniak

Gra karciana - Diamoniak

Wydawca: Djeco
wysyłka: niedostępny
ISBN: 5+
EAN: 3070900051171
oprawa: 12x8 cm
format: 08.5x11.5cm
język: polski
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
32% rabatu
26,21 zł
Cena detaliczna: 
38,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,21

Opis produktu

Przygoda i strategia. Ryzykownie czy ostrożnie? Każdy gracz musi wybrać odpowiednią strategię, aby zbudować zamek zanim czarownice rzucą na niego urok. Szybka gra karciana. Wiek: 5-99 lat Licba graczy: 2 - 4 graczy Czas gry: 15 min Zawartość: 54 karty -4x6=24 karty ""zamkowe"" -20 ""diamentowych"" -7 kart ""wiedźm"" -2 karty ""wróżek"" instrukcja w kilku językach (m. in. angielskim, francuskim, niemieckim) dołączona instrukcja w języku polski. Zasady gry: Gramy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Najmłodszy uczestnik pierwszy bierze kartę i pokazuje innym graczom. W ciągu całej gry, każdy z graczy musi wziąć z talii przynajmniej jedną kartę, później może zdecydować czy bierze kolejną czy opuszcza kolejkę. Przy odkrywaniu kart z talii możliwe są 4 warianty: jeżeli gracz wybrał kartę ""zamkową"" - w przypadku gdy uczestnik jeszcze nie rozpoczął budowy zamku, wtedy kładzie kartę przed sobą i rozpoczyna budowę zamku w kolorze karty (pod warunkiem, że inny gracz nie buduje w tym kolorze). Kiedy w kolejnej turze następuje kolej tego gracza, wszystkie karty w wybranym przez niego kolorze powinny być użyte do budowy zamku. ""Zamkowe"" karty w pozostałych kolorach należy odłożyć na bok (później można je sprzedawać lub pozbywać się ich). Po wylosowaniu karty ""zamkowej"" gracz może odkryć kolejną kartę z talii. jeżeli gracz wybrał kartę ""wróżka"" - kładzie tę kartę obok siebie i odkrywa kolejną z talii. Jeżeli gracz wybrał kartę ""wiedźma"" - pech! Musi umieścić ją oraz 3 swoje wybrane karty obok talii na środku, obrazkami na dół. Kolejka przechodzi na następnego gracza. Jeżeli gracz ma mniej niż 3 karty - oddaje wszystkie. Jeżeli uczestnik posiada kartę ""wróżka"" może wtedy oddać ją zamiast swoich kart. Kładzie je razem z ""wiedźmą"" obok talii na środku. Jeżeli środkowa talia się skończy należy potasować karty położone obok i stworzyć w ten sposób nową talię. Kto wygrywa? Gracz, który jako pierwszy zbuduje zamek w swoim kolorze (6 kart ""zamkowych"") wygrywa!
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj