Gra karciana - Diamoniak
Wydawca:
Djeco
wysyłka: niedostępny
ISBN:
5+
EAN:
3070900051171
oprawa:
12x8 cm
format:
08.5x11.5cm
język:
polski
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
26,21 zł
Cena detaliczna:
38,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,21 zł
Opis produktu
Przygoda i strategia. Ryzykownie czy ostrożnie? Każdy gracz musi wybrać odpowiednią strategię, aby zbudować zamek zanim czarownice rzucą na niego urok. Szybka gra karciana. Wiek: 5-99 lat Licba graczy: 2 - 4 graczy Czas gry: 15 min Zawartość: 54 karty -4x6=24 karty ""zamkowe"" -20 ""diamentowych"" -7 kart ""wiedźm"" -2 karty ""wróżek"" instrukcja w kilku językach (m. in. angielskim, francuskim, niemieckim) dołączona instrukcja w języku polski. Zasady gry: Gramy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Najmłodszy uczestnik pierwszy bierze kartę i pokazuje innym graczom. W ciągu całej gry, każdy z graczy musi wziąć z talii przynajmniej jedną kartę, później może zdecydować czy bierze kolejną czy opuszcza kolejkę. Przy odkrywaniu kart z talii możliwe są 4 warianty: jeżeli gracz wybrał kartę ""zamkową"" - w przypadku gdy uczestnik jeszcze nie rozpoczął budowy zamku, wtedy kładzie kartę przed sobą i rozpoczyna budowę zamku w kolorze karty (pod warunkiem, że inny gracz nie buduje w tym kolorze). Kiedy w kolejnej turze następuje kolej tego gracza, wszystkie karty w wybranym przez niego kolorze powinny być użyte do budowy zamku. ""Zamkowe"" karty w pozostałych kolorach należy odłożyć na bok (później można je sprzedawać lub pozbywać się ich). Po wylosowaniu karty ""zamkowej"" gracz może odkryć kolejną kartę z talii. jeżeli gracz wybrał kartę ""wróżka"" - kładzie tę kartę obok siebie i odkrywa kolejną z talii. Jeżeli gracz wybrał kartę ""wiedźma"" - pech! Musi umieścić ją oraz 3 swoje wybrane karty obok talii na środku, obrazkami na dół. Kolejka przechodzi na następnego gracza. Jeżeli gracz ma mniej niż 3 karty - oddaje wszystkie. Jeżeli uczestnik posiada kartę ""wróżka"" może wtedy oddać ją zamiast swoich kart. Kładzie je razem z ""wiedźmą"" obok talii na środku. Jeżeli środkowa talia się skończy należy potasować karty położone obok i stworzyć w ten sposób nową talię. Kto wygrywa? Gracz, który jako pierwszy zbuduje zamek w swoim kolorze (6 kart ""zamkowych"") wygrywa!
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|