nowość
GRA OWCE NA MANOWCE
Owce zbiegły na manowce i musicie je zagonić z powrotem do zagrody. Dzielne psy pomogą Wam zamienić owce miejscami i zebrać je w grupy tego samego rodzaju. Ciekawe ile czarnych owiec uda Wam się złapać i kto stworzy największe stado? Owce na manowce to wyzwanie dla najlepszych pasterzy i ich owczarków.
30% rabatu
27,30
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
GRA SZÓSTKI
Sześć szybkich rund, które rozpalą szare komórki do czerwoności! Macie minutę, aby zapisać nazwy sześciu rzeczy, które odpowiadają kategoriom na karcie. Kto zdobędzie najwięcej punktów, zostanie zwycięzcą!
23% rabatu
30,80
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
GRA OMNIBUS
GRA OMNIBUS
Wydawca: Kangur
wysyłka: 48h
Zbieraj żetony i wygrywaj! Z czego powstaje popcorn? Skąd nawigacja wie gdzie jechać? Czego stolicą jest Madryt? Która czekolada jest najlepsza? Zabawne pytania dadzą dużo radości i sprawią, że będziesz wesołym Omnibusem. Wymiar opakowania: 18.0 x 4.0 x 18.0 cm
30% rabatu
20,93
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
GRA CZŁOWIEK DZIECI KONTRA RODZICE
Skąd wziął się człowiek? Ilu ludzi żyje na świecie? Czy ludzie hodowali dinozarury? Homo domownik czy homo sapiens? Zabawne pytania przedstawią Wam niezwykłe życie człowieka. Dzieci rywalizują z rodzicami. W grze znajdziecie pytania przygotowane specjalnie dla dzieci i rodziców. Wymiar opakowania: 17.0 x 3.0 x 11.0 cm
15% rabatu
16,99
19,99 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
GRA NASZA PLANETA DZIECI KONTRA RODZICE
Co widać za kołem polarnym? Co to jest atmosfera? Czy kamienie szlachetne spadają z nieba? Dlaczego jest zimno albo ciepło? Co ma ziemia pod skorupą? Zabawne pytania pozwolą Wam poznać wszystkie tajniki Naszej Planety. Dzieci rywalizują z Rodzicami. W grze znajdziecie pytania przygotowane specjalnie dla dzieci i rodziców. Zawartość opakowania: • 54 karty do gry, • 156 pytań, • 2 karty pułapki, • 12 żetonów, • instrukcja. Wymiar opakowania: 18.0 x 4.0 x 18.0 cm
30% rabatu
20,93
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
GRA TECHNIKA DZIECI KONTRA RODZICE
Co sprawia, że samolot leci? Czy na farmie wiatrowej hoduje się wiatr? Skąd nawigacja wie gdzie jechać? I o co chodzi w tych skrótach VR, 3D, CD, GPS? Wiele zabawnych pytań zabierze Was w świat tajników techniki. Dzieci rywalizują z rodzicami. W grze znajdziecie pytania specjalnie przygotowane dla dzieci i dla rodziców. Zawartość opakowania: • 54 karty do gry, • 156 pytań, • 2 karty pułapki, • 12 żetonów, • instrukcja. Wymiar opakowania: 18.0 x 4.0 x 18.0 cm
30% rabatu
20,93
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
GRA BOGATYM BYĆ DZIECI KONTRA RODZICE
Skąd biorą się pieniądze? Jak być bogatym? Czy pieniądze trzymamy w skarpetach? Co to jest biznesplan? Zabawne pytania sprawią, że z uśmiechem poznacie tajniki luksusowego życia oraz być może znajdziecie odpowiedź na pytanie skąd bierze się dużo pieniędzy. Dzieci rywalizują z Rodzicami. Gra zawiera pytania specjalnie przygotowane dla dzieci i dla rodziców. Wymiar opakowania: 17.0 x 11.0 x 3.0 cm
15% rabatu
16,99
19,99 zł
Dodaj
do koszyka
Memy: Imprezowa gra karciana dla okropnych ludzi
Memy to imprezowa gra karciana dla okropnych ludzi, którzy wiedzą jak się dobrze bawić. W każdej kolejce jeden z graczy odsłania zdjęcie a pozostali gracze tworzą z niego mam, za pomocą swojej najzabawniejszej karty.Uwaga! Gra zawiera niecenzuralne teksty!Gra w wersji dwujęzycznej.Zawartość gry:210 kart odpowiedzi30 kart zdjęć10 pustych kart na twoje odpowiedziStojak na zdjęciaInstrukcję do gryGra autorów Kart Dżentelmenów
21% rabatu
46,61
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Qwirkle
Qwirkle
Autor: ,
Wydawca: Schmidt
wysyłka: 48h
Przy pomocy 108 dużych, drewnianych płytek gracze muszą tworzyć rzędy zawierające ten sam kolor, ale różne symbole albo zawierające ten sam symbol, ale różne kolory. Zawiera 2 mini dodatki Zawartość: 108 płytek, 8 okrągłych płytek akcji, 2 płytki specjalne, 4 podstawki, instrukcja.
18% rabatu
31,98
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Bitwa Magów
Bitwa Magów
Wydawca: Ranok-Creative
wysyłka: 48h
Kto powiedział, że czasy czarodziejów bezpowrotnie minęły? Zagraj w naszą karcianą grę strategiczną i zostań Wielkim Magiem. W każdym starciu będziesz musiał zmierzyć się z innymi czarodziejami w świecie pełnym fascynujących tajemnic i zagadek. Nadchodzi wielka i bezlitosna bitwa, którą masz szansą wygrać przyjmując właściwą strategię. Zastanów się tylko czy staniesz po stronie dobra czy zła? Liczba graczy: 2-4 Czas gry: 30-40 min. Wiek: 8-99 Zawartość: 108 kart do gry 8 magicznych kryształów instrukcja
22% rabatu
57,56
73,79 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Smoki Epoki
Smoki Epoki
Wydawca: Ranok-Creative
wysyłka: 48h
Zagraj w “SMOKI EPOKI”, a nawet nie zauważysz, jak szybko i wesoło upłynie ci czas ze znajomymi. Najszybciej ze wszystkich znajdź właściwego smoka i głośno krzyknij jego oryginalne imię. Gra rozwija u najmłodszych graczy umiejętność czytania, liczenia oraz szybkiego podejmowania decyzji dając dziecku możliwość nauki i rywalizacji połączonej z zabawą. Liczba graczy: 2-7 Czas gry: 30-40 min. Wiek: 8-99 Zawartość: 36 kart z wizerunkami smoków 4 kostki instrukcja
22% rabatu
33,57
43,04 zł
Dodaj
do koszyka
Gra - Dochodzenie + karty promocyjne
Kolejna okrutna zbrodnia seryjnego mordercy. Dochodzenie, które trwa od ponad roku, stoi w miejscu, a bezradni detektywi brną w ślepe uliczki.Jakby rozwiązywanie śledztwa nie było wystarczająco trudne, wiele wskazuje na to, że mordercą jest jeden z detektywów!Dochodzenie to gra, w której wszyscy jesteśmy podejrzani. Jako detektywi przybywamy na miejsce zbrodni. Wygląda na to, że tym razem ktoś spłoszył sprawcę, bo ten nie zdążył po sobie posprzątać. A może to kolejny epizod gry, którą morderca prowadzi z wydziałem śledczym?Spośród wielu podejrzanych przedmiotów rozrzuconych wokoło musicie wydedukować, jaka była metoda zbrodni oraz zidentyfikować dowód koronny w celu złapania i skazania zabójcy.Technik Śledczy będzie dawał detektywom wskazówki, czego mają szukać a morderca spróbuje zasiać zamęt i zmylić tropy, by oskarżenie nie padło na niego.
28% rabatu
104,33
144,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
INMISKO Intryga, Mistyfikacja, Skojarzenia
INMISKO Intryga, Mistyfikacja, Skojarzenia wszystko w jednej grze Zapomnijcie o logice i zdrowym rozsądku, możecie polegać wyłącznie na swojej fantazji i intuicji! Wciągająca, zaskakująca i zabawna gra w skojarzenia z jasnymi zasadami i unikalnymi autorskimi ilustracjami. Wspaniała okazja do świetnej zabawy i lepszego poznania swoich przyjaciół! Liczba graczy: 3-8 Czas gry: 30-40 min. Wiek: 7-99 Zawartość: 100 kart z szalonymi obrazkami 8 pionków 24 żetony do głosowania 28 kart z nazwami obrazków (14 kart do gry z dziećmi i 14 kart do gry dla dorosłych)
22% rabatu
62,39
79,99 zł
Dodaj
do koszyka
Rolnik szuka żony
Rolnik szuka żony
Wydawca: Tactic
wysyłka: 48h
Graj jako Rolnik lub jako kandydat(ka) i odpowiadaj na pytania, aby przesuwać się na planszy. Rolnik i kandydaci mają własne ścieżki, a gracze, którzy spotkają się na środku, będą mogli nazywać siebie bratnimi duszami! • Oparta na bardzo popularnym programie telewizyjnym! • Zabawna gra w swaty dla dorosłych. • Zawiera ciekawe pytania związane nie tylko z życiem na wsi! Zawartość: plansza 200 kart 12 znaczników opinii wskaźnik aktywnego gracza instrukcja. Liczba graczy 3-6 Wiek 15+
22% rabatu
56,03
71,83 zł
Dodaj
do koszyka
Bonk
Bonk
Wydawca: G3
wysyłka: 48h
Imprezowa gra planszowa dla starszych i młodszych graczy! Świetna zabawa, zacięta rywalizacja i zwycięskie okrzyki radości gwarantowane! "Bonk" to szybka gra imprezowa dla 2, a najlepiej 4 osób. Celem gry jest takie zrzucanie metalowych kulek ze zjeżdżalni, aby uderzały w drewnianą kulkę, a ta z kolei, trafiła do bramki przeciwnika. Zawartość: plansza do gry (wymiary pola do gry: 575x370) 4 zjeżdżalnie (wysokość: 112 mm) 12 metalowych kulek (średnica: 14 mm) 1 drewniana kulka (średnica: 24 mm) 2 znaczniki punktów instrukcja Liczba graczy 2-4 Wiek 8+
20% rabatu
191,20
239,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Koncept Kids: Zwierzaki REBEL
Koncept Kids: Zwierzaki REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Kto zgadnie co to za zwierzę? Wskazując symbole na planszy, pomóż innym członkom rodziny odgadnąć jak najwięcej haseł i razem cieszcie się zwycięstwem! Koncept Kids: Zwierzęta to oparta na współpracy wersja gry Koncept przeznaczona dla dzieci od 4 roku życia. Na czym to polega? Na środku stołu umieszczamy planszę z symbolami, a obok niej wykładamy plastikowe ramki. Najstarszy gracz umieszcza przed sobą plastikową podstawkę, na którą wykładamy kartę z hasłem - w taki sposób, aby zwierzę na niej narysowane było widoczne dla pozostałych uczestników. Pozostali gracze kolejno umieszczają na planszy plastikowe ramki, zaznaczając grafiki-podpowiedzi dla zgadującego. Wybieramy te, które kojarzą nam się ze zwierzęciem na karcie. Możemy się między sobą konsultować! Gracz odgadujący ma dowolną liczbę prób odgadnięcia hasła. Na każdą z nich możemy odpowiadać wyłącznie “tak” lub “nie”. Gramy do momentu, w którym zgadujący poda poprawną odpowiedź lub spasuje.
23% rabatu
84,66
109,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Jungle Speed: Kids REBEL
Jungle Speed: Kids REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Król szalonych imprez w wersji dla dzieci! Bestsellerowa gra zręcznościowa - teraz także w wersji dla najmłodszych! Jungle Speed: Kids to gra w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i szybkość! Gra, gdzie każdy stara się jak najszybciej pozbyć swoich kart łapiąc plastikowy totem. Jeśli złapie go w złym momencie, albo w ogóle tego nie zrobi - będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników! Dzięki przyjemnym, czytelnym grafikom oraz uproszczonym zasadom do zabawy w Jungle Speed możemy zaprosić dzieci od 4 roku życia. To doskonałe wprowadzenie do kolejnych tytułów oraz świetny trening spostrzegawczości i koordynacji.
23% rabatu
53,86
69,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
GRA THE MIND
GRA THE MIND
Wydawca: FoxGames
wysyłka: 48h
Gra pełna magii..... The Mind to kooperacyjna, imprezowa gra karciana. Sercem rozgrywki jest talia kart z numerami od 1 do 100. Żeby wygrać, gracze muszą przebrnąć przez 12 etapów. Na każdym z nich, każdy z graczy otrzymuje liczbę kart zgodną z aktualnym etapem (np. w 5 etapie każdy otrzyma po 5 kart). Zaczynamy na słowo "start". Naszym zadaniem jest zgrać się ze wszystkich kart - od najmniejszej do największej. Co w tym trudnego? Ano to, że nie możemy się ze sobą komunikować - ani werbalnie, ani za pomocą gestów. Jak więc wygrać? W tym kryje się cała magia! Gra została nominowana do Spiel des Jahres 2018!
22% rabatu
35,09
44,99 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Anachrony ALBI
XXVI wiek, Nowa Ziemia. Świat się zmienił. Planeta powoli podnosi się po Dniu Oczyszczenia: dniu, w którym eksplozja nieznanego pochodzenia o katastrofalnym zasięgu wstrząsnęła całą Ziemią. Większość ludności została zgładzona, a znaczna część powierzchni Ziemi przestała nadawać się do zamieszkania. Nikt nie wiedział co tak naprawdę spowodowało apokalipsę - jedyne co mogli zrobić ocaleni, to szukać schronienia i poczekać aż opadnie pył. W Anachrony wcielasz się w lidera jednej ze ścieżek ideologicznych Nowej Ziemi: Harmonii, Dominacji, Postępu lub Zbawienia. Twoim głównym celem jest przygotowanie się na nadchodzące uderzenie asteroidy, zabezpieczenie przyszłości dla swoich ludzi i przezwyciężenie pozostałych trzech Ścieżek, by stać się dominującą ideologią, która ukształtuje przyszłość ludzkości. Rozgrywka toczy się przez maksymalnie siedem rund zwanych erami, które reprezentują kilka lat. Po czwartej erze następuje uderzenie asteroidy, które zmienia to, jak rozgrywane są pozostałe ery i rozpoczyna odliczanie do końca gry. Rozgrywka Anchrony składa się z trzech głównych mechanik: zasilania i używania egzoszkieletów, wykonywania akcji robotnikami, używania podróży w czasie. Dwupoziomowa mechanika zarządzania pracownikami System zarządzania robotnikami w Anachrony obejmuje cztery różne typy pracowników, wyróżniających się między sobą mocnymi i słabymi stronami. Niektóre akcje są domyślnie dostępne dla poszczególnych pracowników, podczas gdy inne są możliwe tylko dzięki specjalnej formie wzmocnienia i ochrony - egzoszkieletowi. Pracownicy i egzoszkielety są zarządzane osobno, lecz do sukcesu potrzebujesz obu. Zarządzanie zasobami w czasie Dzięki szczelinom w czasie łączącym przeszłość z teraźniejszością, liderzy mogą poprosić o użyczenie zasobów od siebie samych z przyszłości. Te dobra mogą znacząco wzmocnić rozwój gracza, jednak nie ma nic za darmo - w późniejszych erach pętla musi zostać zamknięta, a zasoby należy przesłać w przeszłość! Zawartość pudełka: plansza główna 4 plansze graczy 4 dwustronne plansze ścieżki 80 znaczników robotników kostki i żetony zasobów 24 żetony rdzeni zasilających 66 żetonów punktów zwycięstwa 30 znaczników kropli wody 24 sześciokątne znaczniki egzoszkieletów 4 dwustronne karty pomocy 8 kart liderów 4 banery graczy z plastikowymi podstawkami 8 znaczniki podróży w czasie i morale 32 znaczniki ścieżki 36 karfli Warpu 60 kafli budynków 11 kart puli rekrutacji 11 kart puli wydobycia 12 dwustronych kafli osi czasu 1 kafel uderzenia 18 kafli superprojektów 2 kości badań kość paradoksu dwustronny kafel akcji ewakuacji 12 kafli anomalii 45 kafli przełomu 15 kafli upadającej stolicy 9 kafli niedostępnych heksów 8 kart warunków końcowych 16 kart początkowych zasobów 1 notes punktacji 16 żetonów paradoksu plansza "Dzień Sądu" 10 eksperymentów 1. poziomu 10 eksperymentów 2. poziomu 1 karta warunku końcowego 2 kości trajektorii 1 żeton "Ocelenie Ziemi" 1 żeton "Przypieczętowanie Losu" plansza chronobota baner chronobota 6 znaczników egzoszkieletów w kształcie heksów 8 kafli Warpu Chronobota 6 żetonów Chronobota kość Chronobota Liczba graczy: 1 - 4 osoby Wiek: od 15 lat Czas gry: ok. 30 - 120 minut
30% rabatu
214,83
306,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
The River REBEL
The River REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Spójrz na tę wspaniałą rzekę i otaczające ją tereny. Popatrz, jak piękna jest okolica, która rozpościera się przed Tobą i pomyśl, że już niebawem to właśnie tutaj stanie Twój dom! Wciel się w dzielnego pioniera i odkryj zupełnie nowy świat, nietknięty do tej pory przez człowieka. Gromadź zasoby i wykorzystuj je do rozbudowania swojej posiadłości tak, by stała się perłą całej okolicy. Gracz z najbardziej imponującym dorobkiem, pod koniec gry zostanie ogłoszony zwycięzcą. Podczas rozgrywki uczestnicy zarządzają własną grupą osadników, między którymi rozdzielają zadania. Mogą wysyłać ich, by pozyskali niezbędne surowce lub wykorzystać ich siłę do rozbudowy posiadłości. Dzięki nim możliwe jest eksplorowanie kolejnych terenów w górze rzeki oraz przebudowa zagospodarowanych ziem. Planując ruchy należy pamiętać, że niektóre akcje są ograniczone: nie możemy pozyskać większej ilości zasobów, niż znajduje się na planszy, a z niektórych pól może skorzystać tylko jeden gracz. Ta zależność znacząco wpływa na poziom rozgrywki i nasze możliwości; sprawia że gra wymaga od nas umiejętnego planowania. Naszym głównym celem jest rozbudowanie własnej płytki rzeki. Znajduje się na niej 12 pól, które możemy zapełnić dostępnymi kafelkami terenu, te z kolei zwykle dają nam określone profity (najczęściej produkcję surowców lub magazyny, w których możemy przechowywać zebrane dobra). Oprócz tego w swojej posiadłości możemy stawiać wartościowe budynki, które zaowocują punktami na koniec gry. Zabawa kończy się, gdy któryś z graczy zapełni kafelkami całą płytkę rzeki lub gdy wybuduje maksymalną liczbę budynków. Zawartość pudełka: dwustronna plansza przedstawiająca 7 wysp 4 zestawy komponentów (po 1 dla każdego gracza: 1 dwustronna planszetka rzeki, 1 łódka, 5 odkrywców) 44 drewniane znaczniki zasobów (13 x drewno, 13 x glina, 13 x kamień, 5 x żywność) 65 płytek terenów (12 pustyń, 10 pustkowi, 14 lasów, 17 łąk, 8 gór, 4 tereny mieszane) 20 żetonów premii 33 karty budynków pionek pierwszego gracza instrukcja Liczba graczy 2-4 Wiek 8+
28% rabatu
122,36
169,95 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
34
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka