Teotichuacan: Miasto Bogów PORTAL
W grze Teotihuacan: Miasto Bogów każdy z graczy kontroluje robotników i dąży do zapisania się w historii, jako najsprawniejszy budowniczy. Zarządzaj swoimi zasobami, rozwijaj nowe technologie, wspinaj się po stopniach trzech wspaniałych świątyń, buduj domy dla mieszkańców miasta i wznieś legendarną Piramidę Słońca w centrum Teotihuacan. Umiejętnie zarządzaj swoimi pracownikami i zostań zapamiętany jako największy budowniczy w grze Teotihuacan! Komponenty Plansza Główna 6 Plansz Akcji 32 płytki Piramidy 15 płytek Zdobień 18 płytek Startowych 54 płytki Odkryć 9 płytek Pałacu żetony kakao 7 płytek Przychylności Bogów 11 znaczników Budynków 9 płytek Technologii 2 znaczniki Kalendarza 4 żetony Kolejności 4 żetony mnożenia 16 kości 48 drewnianych dysków 4 znaczniki gracza 7 płytek Akcji do wariantu jednoosobowego 2 płytki Kierunki do wariantu jednoosobowego 1 instrukcja Wiek graczy: 14+ Liczba graczy: 1-4 Czas rozgrywki: 90-120 minut
30% rabatu
139,97
199,95 zł
Dodaj
do koszyka
GRA WODNY SZLAK
GRA WODNY SZLAK
Wydawca: FoxGames
wysyłka: 48h
Gra przenosi nas do czasów, w których rzeki były ważnymi szlakami handlowymi. Twoim celem jest poprowadzenie rzeki tak, aby można było dostarczyć nią drewno do tartaków i zboże do młynów. Musisz także odpowiednio rozmieścić porty i łąki. Gracz z największa liczbą punktów wygrywa. Wodny szlak ma bardzo proste i intuicyjne zasady i oferuje możliwość rozgrywki jednoosobowej. Ta gra przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom gier kafelkowych!
33% rabatu
40,19
59,99 zł
Dodaj
do koszyka
Pandemic: Upadek Rzymu
Pandemic: Upadek Rzymu
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Chroń Rzym przed najeźdźcami! U szczytu swej potęgi Cesarstwo Rzymskie składało się z terytoriów o łącznej powierzchni ponad pięciu milionów kilometrów kwadratowych. W jego granicach żyło ponad sto milionów ludzi, a na przestrzeni wieków jego uczeni doprowadzili do prawdziwych przełomów w dziedzinie inżynierii, architektury, nauki, sztuki i literatury. W V wieku Cesarstwo straciło stabilność i powoli chyliło się ku upadkowi, z którego miało się już nigdy nie podnieść... Pandemic: Upadek Rzymu to gra kooperacyjna oparta na znanej mechanice. Uczestnicy jednoczą się, by wspólnie pokonać ważne zagrożenie – plemiona germańskie, które najeżdżają Cesarstwo Rzymskie. Wspólnie musicie doprowadzić do ich wyeliminowania lub zawarcia sojuszu, zanim intruzi rozprzestrzenią się po kraju lub opanują Rzym.
27% rabatu
109,46
149,95 zł
Dodaj
do koszyka
Mam Oko REBEL
Mam Oko REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Szukaj nietypowych par! Mam Oko to rodzinna gra, która sprawdzi naszą spostrzegawczość. Zadaniem graczy będzie poszukiwanie par, ale uwaga – nie będą to pary oczywiste! Jak to działa? Wszystkie karty należy potasować i rozdać po równo graczom. Każdy z uczestników odsłania po jednej ze swoich kart i… zaczynamy zabawę! Gracze muszą wykazać się spostrzegawczością i znaleźć parę takich samych przedmiotów, które różnią się jedynie kolorem. Osoba, której się to uda, zgarnia wszystkie odkryte karty ze stołu.
24% rabatu
34,16
44,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Tajny Agent GRANNA
Szykujcie się na wyjątkowe emocje! Tytułowy tajny agent ukrył się w jednym z krajów, a zadaniem śledczych jest ustalenie jego miejsca pobytu. Dochodzenie opierać się będzie na zadawaniu pytań i na dedukcji. Tajny agent to jedyne w swoim rodzaju połączenie quizu i gry imprezowej! Jak grać: Jeden z graczy wciela się w agenta i wybiera kraj, w którym postanawia się ukryć. Pozostali gracze to detektywi, którzy za pomocą kart pytań starają się ustalić miejsce pobytu agenta. Zwycięży ta strona, której trzy razy uda się wywieść w pole przeciwników! Zawartość pudełka: 23 karty pytań, 197 kart krajów, tajne akta, instrukcja
27% rabatu
51,09
69,99 zł
Dodaj
do koszyka
Lincoln
Lincoln
Wydawca: Phalanx Games
wysyłka: 48h
Lincoln to szybka, strategiczna gra wojenna autorstwa Martina Wallace’a, w której rozegrasz całą Wojnę Secesyjną w przeciągu dwóch godzin! Zarówno Unia jak i Konfederacja dysponują własnymi taliami kart, które są tak skonstruowane, by odzwierciedlić przewagi i słabości każdej ze stron konfliktu. W trakcie rozgrywki będziesz „niszczył” własną talię, trwale odrzucając z niej karty poświęcone na budowę nowych oddziałów i flot. Za ich pomocą zadbasz też o transport wojsk, pozycję dyplomatyczną w Europie, a także wykorzystasz je w bitwach. Tu nie będzie łatwych decyzji! Co więcej, wraz z postępem gry dojdą do talii nowe karty, coraz silniejsze dla Unii i słabsze dla Konfederacji - co odwzoruje faktyczną dynamikę tego konfliktu. Grając Konfederacją będziesz musiał się dwa razy zastanowić, zanim powołasz nowe oddziały - może to bowiem pozbawić twoją talię zdolności do transportu i dowodzenia wojskiem! Z kolei grając Unią będziesz działał pod nie mniejszą presją niż Prezydent Lincoln, ponieważ warunki zwycięstwa wymuszają na tobie szybkie stłumienie rebelii. Startowa pozycja Konfederatów jest bardzo mocna, zatem kilka błędów może sprowadzić na ciebie klęskę! Czym zachwyci was Lincoln? Unikatową mechaniką „niszczenia talii”, dzięki której autorowi udało się idealnie przenieść istotę Wojny Secesyjnej na planszę gry. Głębią strategicznych decyzji. W grze nie używa się kostki - rozwój wydarzeń będą determinowały wyłącznie decyzje graczy oparte o możliwości wynikające z dobieranych kart. Prostotą i elegancją zasad oraz szybkim czasem rozgrywki. To jedyna gra planszowa, w której można rozegrać ten wieloletni konflikt w tak krótkim czasie - przy zachowaniu realiów tej wojny. Klasyczną, wysublimowaną szatą graficzną. Pięknie zilustrowana plansza, duże, bezramkowe, wspaniale zilustrowane karty oraz grube kartonowe żetony budują klimat rasowej gry wojennej. Czas gry: 60-120 min Liczba graczy: 2 Wiek: 14+ Autor: Martin Wallace Wydawca: PHALANX Kod ean: 5900741508443 Zawartość pudełka: - instrukcja - duża, pięknie zilustrowana, kartonowa plansza - 69 kart Unii - 50 kart Konfederacji - 2 drewniane dyski - kartonowe żetony oddziałów i fortów - kartonowe żetony kontroli
25% rabatu
149,96
199,95 zł
Dodaj
do koszyka
Atlantica PIATNIK
Atlantica PIATNIK
Wydawca: Piatnik
wysyłka: 48h
Ekipy badaczy starają się wydobyć na światło dzienne tajemnice zatopionej przed laty wyspy. Muszą wynajmować ekipy nurków i statki do transportu skarbów. I robić to na tyle szybko, by zdążyć przed nadciągającym huraganem. Kto załaduje na statki najcenniejsze skarby, zwycięży.
19% rabatu
67,22
82,99 zł
Dodaj
do koszyka
Mini City PIATNIK
Mini City PIATNIK
Wydawca: Piatnik
wysyłka: 48h
W kolonii mrówek trwa gorączkowa krzątanina. Objuczone cięzkimi pakunkami pracowite mrówki muszą dostarczyć zebrane z trudem smakołyki do odpowiednich magazynów w mrowisku. Ale i na drogach mrówek obowiązują przepisy ruchu. Która mrówka jako pierwsza wyrobi swoją dzienną normę, zostanie nową królową kolonii mrówek. Liczba graczy 2-4 Wiek 7+
19% rabatu
67,22
82,99 zł
Dodaj
do koszyka
Ex Libris PORTAL
Ex Libris PORTAL
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 48h
Marzysz o sprawowaniu funkcji Głównego Bibliotekarza w mieście nie z tego świata? To prestiżowe stanowisko może być Twoje, jednak tylko pod warunkiem, że pokonasz kontrkandydatów - swoich (teraz już byłych) kolegów, kolekcjonerów rzadkich i wartościowych ksiąg. Ty i Twoi pomocnicy macie zaledwie kilka dni na pozyskanie unikatowych egzemplarzy i stworzenie biblioteczki idealnej. Różnorodna katalogowo, bogata w ogromną liczbę wybitnych dzieł, starannie poustawianych alfabetycznie na stabilnych półkach, z pewnością znajdzie uznanie w oczach Urzędowego Inspektora. A jeżeli - zupełnie przypadkiem, słowo! - w biblioteczkach Twoich rywali znajdzie on jakieś księgi zakazane... to tym lepiej dla Ciebie! Na miano Głównego Bibliotekarza zasłuży ten, kto wykaże się umiejętnością drobiazgowego planowania, ale także zdolnością stosowania przebiegłych taktyk i być może użyje odrobiny magii, by przechytrzyć swoich rywali. Ex Libris to gra dla 1 do 4 graczy, o kolekcjonowaniu wyjątkowych ksiąg z jeszcze bardziej wyjątkowymi tytułami! Zawartość pudełka: plansza miasta formularz kontrolny zasobów bibliotecznych marker ścieralny 12 kafelków bibliotek 18 kafelków lokacji 12 unikatowych pionów starszych pomocników 12 pionów pomocników bibliotecznych znacznik pierwszego gracza 152 karty książek 6 kart katalogowych 4 przewodniki po lokacjach instrukcja Liczba graczy: 1 - 4 osoby Wiek: od 12 lat Czas gry: ok. 30 - 60 minut
30% rabatu
111,97
159,95 zł
Dodaj
do koszyka
Pandemic 10th Anniversary edycja polska
Pandemia w ekskluzywnym wydaniu. Cztery choroby wydostały się na świat i przed drużyną specjalistów z różnych dziedzin stanęło zadanie odnalezienia szczepionek na te epidemie, zanim ludzkość zostanie unicestwiona. Gracze muszą współpracować ze sobą, wykorzystując silne strony swych postaci i dobrze planując strategię, jaką wykorzystają, by pozbyć się chorób, zanim, w serii coraz gwałtowniejszych epidemii, opanują one cały świat. Jakie zdolności posiadają postacie? Kierownik budowy potrafi budować laboratoria badawcze, potrzebne do tego, by wynajdywać szczepionki na choroby. Naukowiec potrzebuje tylko 4 kart konkretnej choroby, by ją wyleczyć, zamiast 5. Choroby rozprzestrzeniają się jednak przerażająco szybko, a czas ucieka. Drużyna musi starać się powstrzymywać napór epidemii na dotkniętych nimi obszarach oraz wynajdywać szczepionki. Rocznicowa edycja gry to prawdziwa gratka dla fanów serii. O ile mechanicznie gra nie różni się od oryginału, o tyle wykonanie gry świadczy o tym, że to produkt kolekcjonerski. Co wchodzi w skład rocznicowego wydania gry Pandemic (edycja polska): metalowe pudełko w formie walizki medycznej do utrzymywania wszystkiego w należytym porządku, 7 plastikowych figurek wysokiej jakości, nowe ilustracje w stylu vintage, powiększona plansza, drewniane znaczniki.
11% rabatu
266,96
299,95 zł
Dodaj
do koszyka
AuZtralia
AuZtralia
Wydawca: Phalanx Games
wysyłka: 48h
Ekonomia i eksploracja, przygoda i zaciekłe walki z tym co nienazwane… Czy będziesz w stanie odkryć przerażające tajemnice Australii, by ocalić ludzkość przed nieuniknioną zagładą? AuZtralia to gra strategiczna z mocnymi wątkami ekonomicznymi oraz przygodowo-eksploracyjnymi, przeznaczona dla od jednej do czterech osób. Akcja gry osadzona jest w alternatywnej rzeczywistości lat trzydziestych XX wieku. Po wojnie, która przyniosła ludziom wolność spod rządów Wielkich Przedwiecznych, pola i gleby półkuli północnej były doszczętnie skażone. Jednak pojawiła się nadzieja na wyżywienie ludzkości, gdy odkryto ukryty przed ludzkością kontynent - Australię - i przystąpiono do jego eksploracji i zasiedlania. Jako pionier i odkrywca przywrócisz tę ziemię ludzkości! Zbudujesz port, linie kolejowe, zdobędziesz zasoby w kopalniach i obsiejesz pola. Wykorzystasz jednostki wojskowe, aby ruszyć w głąb kontynentu, odkryć jego tajemnice i bronić swych dóbr przed nadchodzącymi stamtąd potworami. Dobrze zaplanuj swoje poczynania, tak aby przygotować się na przebudzenie, które nastąpi w pewnym momencie rozgrywki. Wtedy to potężni i groźni Dawni Bogowie zaczną działać, sterowani przez unikatową mechanikę gry. Mrok przysłoni bogactwa nowej ziemi, obłęd skazi dusze poszukiwaczy przygód... Czy ludzkości uda się przetrwać? Czy Przedwieczni dokonają swojej zemsty? Gotuj się do walki! Co się wam spodoba w AuZtralii? Połączenie eksploracji, ekonomii i wojny w świetnej strategii prosto od Martina Wallace’a. Możliwości, możliwości i jeszcze raz... możliwości! Akcji, które można wykonać w swojej turze jest ponad 10! Aby w pełni je wykorzystać trzeba je umiejętnie łączyć i skutecznie zarządzać czasem ich realizacji. No właśnie, czas - najważniejszy zasób, wokół którego skonstruowana została mechanika gry. Każda akcja zużywa czas, a wraz z jego upływem w siłę rośnie konkurencja i przybliża się przebudzenie Przedwiecznych! Zbuduj port, stwórz połączenia kolejowe i wkrocz w głąb australijskiego interioru. Zarabiaj tworząc pola uprawne i farmy, handluj z Europą i walcz o zasoby. Zgromadź armię, aby walczyć z Cthulhu i jego mrocznymi zastępami! Obłęd, potwory, macki! Wyprawa w głąb kontynentu to nie będzie zwykłe safari… Na waszej drodze staną potwory rodem z horrorów H.P. Lovecrafta. Bądź gotów na twardą walkę, gdy Przedwieczni wyruszą by zniszczyć twoje posiadłości! Przepiękna szata graficzna. Misternie zilustrowana, dwustronna plansza, piękne grafiki na kartach, , starannie wykonane panele graczy oraz plastikowe figurki zasobów przeniosą cię prosto w klimat alternatywnych lat trzydziestych XX w. Świetna regrywalność. AuZtralia to dwa różne tryby rozgrywki (na dwóch stronach planszy), a także wariant kooperacyjny oraz wiele innych pomniejszych wariantów. Czas gry: 90-120 min Liczba graczy: 1 - 4 Wiek: 14 + Autor: Martin Wallace Zawartość pudełka: Składana dwustronna plansza 4 plansze gracza 4 zestawy po 20 drewnianych kostek, 3 dyski, 1 port, plus 20 żetonów portów i 21 farm 20 żetonów eksploracji 35 płytek Przedwiecznych 25 jednostek wojskowych 36 unikatowych postaci 40 unikatowych kart ruchu i wyników walki Przedwiecznych 30 kart wydarzeń - 10 na każdy poziom 10 kart do trybu solo 10 kart dla trybu dla dwóch osób Realistyczne zasoby - 50 żelaza, 50 węgla, 7 fosforanu i 50 złota Oraz 10 fioletowych kostek, 13 żetonów obłędu, 15 żetonów punktów zwycięstwa i 1 fioletowy dysk.
25% rabatu
187,46
249,95 zł
Dodaj
do koszyka
Bitwa Magów
Bitwa Magów
Wydawca: Ranok-Creative
wysyłka: 48h
Kto powiedział, że czasy czarodziejów bezpowrotnie minęły? Zagraj w naszą karcianą grę strategiczną i zostań Wielkim Magiem. W każdym starciu będziesz musiał zmierzyć się z innymi czarodziejami w świecie pełnym fascynujących tajemnic i zagadek. Nadchodzi wielka i bezlitosna bitwa, którą masz szansą wygrać przyjmując właściwą strategię. Zastanów się tylko czy staniesz po stronie dobra czy zła? Liczba graczy: 2-4 Czas gry: 30-40 min. Wiek: 8-99 Zawartość: 108 kart do gry 8 magicznych kryształów instrukcja
23% rabatu
56,82
73,79 zł
Dodaj
do koszyka
Anachrony ALBI
XXVI wiek, Nowa Ziemia. Świat się zmienił. Planeta powoli podnosi się po Dniu Oczyszczenia: dniu, w którym eksplozja nieznanego pochodzenia o katastrofalnym zasięgu wstrząsnęła całą Ziemią. Większość ludności została zgładzona, a znaczna część powierzchni Ziemi przestała nadawać się do zamieszkania. Nikt nie wiedział co tak naprawdę spowodowało apokalipsę - jedyne co mogli zrobić ocaleni, to szukać schronienia i poczekać aż opadnie pył. W Anachrony wcielasz się w lidera jednej ze ścieżek ideologicznych Nowej Ziemi: Harmonii, Dominacji, Postępu lub Zbawienia. Twoim głównym celem jest przygotowanie się na nadchodzące uderzenie asteroidy, zabezpieczenie przyszłości dla swoich ludzi i przezwyciężenie pozostałych trzech Ścieżek, by stać się dominującą ideologią, która ukształtuje przyszłość ludzkości. Rozgrywka toczy się przez maksymalnie siedem rund zwanych erami, które reprezentują kilka lat. Po czwartej erze następuje uderzenie asteroidy, które zmienia to, jak rozgrywane są pozostałe ery i rozpoczyna odliczanie do końca gry. Rozgrywka Anchrony składa się z trzech głównych mechanik: zasilania i używania egzoszkieletów, wykonywania akcji robotnikami, używania podróży w czasie. Dwupoziomowa mechanika zarządzania pracownikami System zarządzania robotnikami w Anachrony obejmuje cztery różne typy pracowników, wyróżniających się między sobą mocnymi i słabymi stronami. Niektóre akcje są domyślnie dostępne dla poszczególnych pracowników, podczas gdy inne są możliwe tylko dzięki specjalnej formie wzmocnienia i ochrony - egzoszkieletowi. Pracownicy i egzoszkielety są zarządzane osobno, lecz do sukcesu potrzebujesz obu. Zarządzanie zasobami w czasie Dzięki szczelinom w czasie łączącym przeszłość z teraźniejszością, liderzy mogą poprosić o użyczenie zasobów od siebie samych z przyszłości. Te dobra mogą znacząco wzmocnić rozwój gracza, jednak nie ma nic za darmo - w późniejszych erach pętla musi zostać zamknięta, a zasoby należy przesłać w przeszłość! Zawartość pudełka: plansza główna 4 plansze graczy 4 dwustronne plansze ścieżki 80 znaczników robotników kostki i żetony zasobów 24 żetony rdzeni zasilających 66 żetonów punktów zwycięstwa 30 znaczników kropli wody 24 sześciokątne znaczniki egzoszkieletów 4 dwustronne karty pomocy 8 kart liderów 4 banery graczy z plastikowymi podstawkami 8 znaczniki podróży w czasie i morale 32 znaczniki ścieżki 36 karfli Warpu 60 kafli budynków 11 kart puli rekrutacji 11 kart puli wydobycia 12 dwustronych kafli osi czasu 1 kafel uderzenia 18 kafli superprojektów 2 kości badań kość paradoksu dwustronny kafel akcji ewakuacji 12 kafli anomalii 45 kafli przełomu 15 kafli upadającej stolicy 9 kafli niedostępnych heksów 8 kart warunków końcowych 16 kart początkowych zasobów 1 notes punktacji 16 żetonów paradoksu plansza "Dzień Sądu" 10 eksperymentów 1. poziomu 10 eksperymentów 2. poziomu 1 karta warunku końcowego 2 kości trajektorii 1 żeton "Ocelenie Ziemi" 1 żeton "Przypieczętowanie Losu" plansza chronobota baner chronobota 6 znaczników egzoszkieletów w kształcie heksów 8 kafli Warpu Chronobota 6 żetonów Chronobota kość Chronobota Liczba graczy: 1 - 4 osoby Wiek: od 15 lat Czas gry: ok. 30 - 120 minut
30% rabatu
214,83
306,90 zł
Dodaj
do koszyka
The River REBEL
The River REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Spójrz na tę wspaniałą rzekę i otaczające ją tereny. Popatrz, jak piękna jest okolica, która rozpościera się przed Tobą i pomyśl, że już niebawem to właśnie tutaj stanie Twój dom! Wciel się w dzielnego pioniera i odkryj zupełnie nowy świat, nietknięty do tej pory przez człowieka. Gromadź zasoby i wykorzystuj je do rozbudowania swojej posiadłości tak, by stała się perłą całej okolicy. Gracz z najbardziej imponującym dorobkiem, pod koniec gry zostanie ogłoszony zwycięzcą. Podczas rozgrywki uczestnicy zarządzają własną grupą osadników, między którymi rozdzielają zadania. Mogą wysyłać ich, by pozyskali niezbędne surowce lub wykorzystać ich siłę do rozbudowy posiadłości. Dzięki nim możliwe jest eksplorowanie kolejnych terenów w górze rzeki oraz przebudowa zagospodarowanych ziem. Planując ruchy należy pamiętać, że niektóre akcje są ograniczone: nie możemy pozyskać większej ilości zasobów, niż znajduje się na planszy, a z niektórych pól może skorzystać tylko jeden gracz. Ta zależność znacząco wpływa na poziom rozgrywki i nasze możliwości; sprawia że gra wymaga od nas umiejętnego planowania. Naszym głównym celem jest rozbudowanie własnej płytki rzeki. Znajduje się na niej 12 pól, które możemy zapełnić dostępnymi kafelkami terenu, te z kolei zwykle dają nam określone profity (najczęściej produkcję surowców lub magazyny, w których możemy przechowywać zebrane dobra). Oprócz tego w swojej posiadłości możemy stawiać wartościowe budynki, które zaowocują punktami na koniec gry. Zabawa kończy się, gdy któryś z graczy zapełni kafelkami całą płytkę rzeki lub gdy wybuduje maksymalną liczbę budynków. Zawartość pudełka: dwustronna plansza przedstawiająca 7 wysp 4 zestawy komponentów (po 1 dla każdego gracza: 1 dwustronna planszetka rzeki, 1 łódka, 5 odkrywców) 44 drewniane znaczniki zasobów (13 x drewno, 13 x glina, 13 x kamień, 5 x żywność) 65 płytek terenów (12 pustyń, 10 pustkowi, 14 lasów, 17 łąk, 8 gór, 4 tereny mieszane) 20 żetonów premii 33 karty budynków pionek pierwszego gracza instrukcja Liczba graczy 2-4 Wiek 8+
28% rabatu
122,36
169,95 zł
Dodaj
do koszyka
Terraformacja Marsa: Kolonie REBEL
Rozszerz wpływy na najdalsze zakątki Układu Słonecznego. Świat otworzył przed nami swe wrota. Korporacje, które do tej pory działały na Marsie, w pogoni za minerałami i zasobami, rozszerzają swoją działalność na inne zakątki Układu Słonecznego. Większości z nich nie da się przystosować do życia na większą skalę, ale budowanie na nich niewielkich kolonii może okazać się bardzo opłacalne i przynieść Ci profity na drodze do terraformowania Marsa. Wyślij swoją flotę handlową na odległe księżyce! Stwórz kolonię gdzieś w chmurach Jowisza! I pozwól, by Twoje ziemskie aktywa popchnęły Cię do sukcesu. Terraformacja Marsa: Kolonie to dodatek, do którego potrzebujemy podstawowej wersji gry. W pudełku znajdziemy specjalne płytki kolonii, które pozwolą na budowę nowych rodzajów terenów, a także zestaw dodatkowych kart i nowe korporacje. Kolonie to rozszerzenie do gry Terraformacja Marsa, które można dowolnie łączyć z innymi dodatkami i wariantami.
25% rabatu
56,21
74,95 zł
Dodaj
do koszyka
Złapmy Lwa. Japońskie szachy GRA DYWANOWA dla zaawansowanych
To zwierzątkowa wersja pełnych japońskich szachów (jap. Shogi). Plansza ma wymiar 9 na 9 pól, a każdy gracz dysponuje 20 zwierzątkami. Poza lwem, żyrafą, słoniem i kurczakiem, pojawią się też pies, kot, dzik i królik, a prawie każdy z nich będzie zmieniał swoją „moc” po dojściu na trzy ostatnie wiersze po stronie przeciwnika. Żadne ze zwierząt nie wypada z gry. Dzięki temu gra jest pełna zwrotów akcji i emocjonująca. Wersja dywanowa przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcieli by zagrać w pełną wersję japońskich szachów na wielkim dywanie. Zestaw zawiera 40 kartonowych figur-zwierząt o wymiarach 22 na 22 cm oraz planszę o wymiarach 200 na 250 cm, dzięki temu demonstrowanie zasad, wspólne analizowanie partii, rozgrywanie partii pokazowych lub finałowych partii w turniejach jest bardzo wygodne.
10% rabatu
891,00
990,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zamki Burgundii: Gra drużynowa
Czas na współpracę! Dolina Loary w trakcie XV wieku. Gracze wcielając się w role wpływowych książąt starają się powiększać swoje wpływy i bogactwa. W trakcie 5 faz gry gracze zbierają decydujące o zwycięstwie punkty przez handel, hodowlę zwierząt, budowę miasta czy odkrycia naukowe. Dwie kości wyznaczają dostępne opcje akcji ale to gracze zawsze dokonują ostatecznych wyborów. Czy to przez handel lub hodowlę zwierząt, budowanie miasta czy odkrycia naukowe, wiele dróg prowadzi graczy do dobrobytu i sławy! Gra drużynowa to mini dodatek do gry Zamki Burgundii, który wprowadza możliwość rozgrywek drużynowych. W zabawie mogą grać udział dwie dwuosobowe grupy, z których każda będzie rozbudowywała wspólną posiadłość złożoną z dwóch połówek. To rozszerzenie stanowi ciekawe urozmaicenie podstawowej wersji gry i pozwala odkryć nowy wymiar planowania, związany z dzieleniem planszy z drugim graczem. W ten sposób możemy odkryć zupełnie nowe strategie i możliwości wzbogacające naszą rozgrywkę.
23% rabatu
15,46
19,95 zł
Dodaj
do koszyka
7 Cudów Świata: Armada
7 Cudów Świata: Armada
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Wypłyń na szerokie wody! Armada to rozszerzenie do gry 7 Cudów Świata, które można łączyć z samą wersją podstawową lub dowolną kombinacją dodatków. Dzięki niemu do gry zostaje wprowadzony element rywalizacji nie tylko między sąsiadami, ale również wśród wszystkich uczestników rozgrywki zasiadających przy stole. Co do gry wprowadza dodatek Armada? Na początku gry każdy z graczy, oprócz planszy swojego cudu, otrzymuje również oddzielną planszę morską, po której będzie przemieszczał swoje znaczniki flot. Floty występują w 4 kolorach odpowiadającym kolorom kart (czerwone, niebieskie, zielone żółte) i podczas zagrywania karty w danym kolorze można dopłacić surowcami wskazanymi na planszy, aby przesunąć daną flotę o jedno miejsce do przodu.
24% rabatu
98,76
129,95 zł
Dodaj
do koszyka
Gra Tripolo
Gra Tripolo
Wydawca: TM Toys
wysyłka: 48h
Tripolo to szybka gra na refleks. Ułóż jak najszybciej 3 karty w rzędzie pionowo, poziomo lub na ukos. Wygrywa ten kto jako pierwszy pozbędzie się wszystkich kart. Zawartość: 64 karty z obrazkami wiek 5+, liczba graczy 2-4
21% rabatu
37,49
47,45 zł
Dodaj
do koszyka
Gra planszowa Top Kitchen
Comber jagnięcy, stek z tuńczyka czy homar w sosie ziołowym? A do tego szczypta szafranu, trufli czy wanilii? – w naszej kuchni oferujemy wyłącznie najlepsze dania i niezapomniane smaki… Chef TiKej TOP Kitchen to familijno-ekonomiczna gra planszowa dla od 2 do 4 osób w wieku od 10 lat, która przeniesie Cię w świat profesjonalnej gastronomii. Wciel się w szefa kuchni – zarządzaj menu eleganckiej restauracji, kupuj najlepsze składniki i sprzęty kuchenne. Gotuj wykwintne potrawy i serwuj je z aromatycznymi przyprawami. Zdobądź najwięcej punktów prestiżu i wygraj! To jedyna w swoim rodzaju gra, która w kompleksowy sposób podchodzi do tematu profesjonalnej kuchni. Dzięki niej możesz poczuć się jak prawdziwy mistrz noża i patelni, czy uczestnik kulinarnych programów telewizyjnych. Rozgrywka toczy się na pięknie ilustrowanych planszach, a gracze używają różnego rodzaju kart oraz rzucają kolorowymi kośćmi reprezentującymi składniki kulinarne na specjalnej patelni… Gra, dzięki przystępnym zasadom i emocjonującej rozgrywce, dostarczy inteligentną zabawę dla całych rodzin na długie godziny. Specyfikacja gry: Ilość graczy: 2-4 Czas gry: 45-70 minut Wiek graczy: 10+ Zawartość pudełka: -1 plansza Marketu; -4 plansze graczy; -Patelnia; -4 podstawki na karty; -90 kości k6; -54 żetony monet; -8 znaczników graczy; -znacznik rundy; -76 kart akcji; -64 kart menu; -16 kart przypraw; -Instrukcja.
23% rabatu
137,83
179,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
39
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka