nowość
Opakowanie KeyForge: Zderzenie Światów - Talia Archonta
Pierwsza na świecie unikalna gra karciana! Po zderzeniu światów Tygiel nie będzie taki, jak przedtem... KeyForge: Zderzenie Światów to 284 nowe karty, które doskonale łączą się z pulą tych, które znamy z poprzednich odsłon serii. Oprócz nieznanych dotąd umiejętności i artefaktów, do gry dołączają również dwa zupełnie nowe domy - Gwiezdny Sojusz i Rzymozaury. To doskonała okazja, by poznać i wypróbować wyjątkowe style gry! Talia Archonta to Twoja podstawowa broń w rywalizacji o skarby Tygla. Dzięki niej przedstawiciele trzech wybranych domów staną ramię w ramię, by pod Twoim przywództwem walczyć o wykuwanie kluczy i otwieranie kolejnych krypt. Czym jest Keyforge? To pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę. Jak to działa? Rozgrywka w KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Amber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.
15% rabatu
29,86
34,95 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Pocket Mars
Pocket Mars
Wydawca: Board&Dice
wysyłka: 48h
Już od pewnego czasu Ziemia nie jest tak wspaniałym miejscem do życia, jakim niegdyś była. Wraz z innymi architektami zostaliście więc wysłani na Marsa. Waszym zadaniem jest przygotowanie infrastruktury dla pierwszych kolonistów, którzy przybędą na czerwoną planetę, by rozpocząć nowy rozdział ludzkości. Pocket Mars jest bardzo szybką i niezwykle dynamiczną grą karcianą. Nie daj się jednak zwieść krótkiemu czasowi rozgrywki - to filler wagi ciężkiej! Skompresowane i łatwe do zrozumienia zasady w połączeniu z kartami, których możecie użyć na wiele sposobów, sprawiają, że to naprawdę niesamowita gra! W świecie, w którym otacza nas wiele gier planszowych o marsjańskiej tematyce wszyscy powinniśmy mieć taką, którą zmieści się w każdej kieszeni. Głównym celem graczy w Pocket Mars jest przygotowanie tytułowej planety na przybycie większej ilości ludzi. W tym celu będą oni wysyłać kolonistów i projekty architektoniczne do Budynków już znajdujących się na czerwonej planecie. Budowle trzeba będzie z kolei rozbudowywać, tworząc nowe, nadające się do zamieszkania konstrukcje. Gracze będą korzystać ze swoich kart projektów na różne sposoby, wykorzystując przy okazji specjalne umiejętności istniejących już na Marsie Budynków. Gracz, który rozlokuje swoich kolonistów na planecie nie tylko najszybciej, ale i najlepiej, otrzyma najwięcej punktów i sięgnie po zwycięstwo. Liczba graczy:   1 - 4 osób Wiek:                 od 12 lat           Czas gry:           20 - 40 minut
22% rabatu
35,29
44,99 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Opakowanie Karczma pod Pękatym Kuflem G3
Karczma pod Pękatym Kuflem G3
Wydawca: G3
wysyłka: 48h
"Karczma pod Pękatym Kuflem" to gra kościana z budowaniem talii dla 2 do 4 osób w wieku od 12 lat, stworzona przez Wolfganga Warscha – autora bestsellerowej gry rodzinnej Szarlatani z Pasikurowic. Zaproś rodzinę oraz znajomych i wspólnie zadbajcie aby na stołach nigdy nie zabrakło jadła, a piwo lało się strumieniami! Karczma pod Pękatym Kuflem słynie z wybornego piwa! Jednak jej właściciel ma już swoje lata i zastanawia się, któremu z okolicznych karczmarzy powierzyć prowadzenie interesu. Postanowił w drodze konkursu wybrać najlepszego! Ten, kto najlepiej w tym roku poprowadzi swoją karczmę, ściągnie najwięcej gości i najznamienitszych szlachciców przejmie Karczmę pod Pękatym Kuflem. W "Karczmie pod Pękatym Kuflem" gracze, aby wygrać, muszą odpowiednio wybierać kości i rozbudowywać talię, zbierając najlepszych pomocników i najbogatszą klientelę. Będą inwestować w dodatkowe stoły, powiększać magazyn i dbać o to, żeby nigdy nie zabrakło złocistego trunku! Gra ma pięć modułów o rosnącym stopniu trudności, dzięki czemu rozgrywkę można dopasować do poziomu graczy. Zawartość: plansza klasztoru 240 kart 4 plansze karczmy 16 białych kości 12 kolorowych kości 4 podkładki pod kufel 12 znaczników gości przy barze 4 znaczniki magazynu na piwo 4 znaczniki skarbca 4 znaczniki klasztoru 4 znaczniki sławy 1 znacznik kufla 1 znacznik księżyca 20 sznapsów 12 znaczników wędrownych artystów 4 księgi gości 40 znaczników wpisów instrukcja (Moduły) instrukcja Liczba graczy 2-4 Wiek 12+
18% rabatu
122,85
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Magnetyczna gra na podróż Warcaby
Magnetyczne opakowanie z planszą przyciąga pionki, dzięki czemu gra jest możliwa nawet podczas jazdy, bo nic na planszy o wymiarach 15x15, nie przestawi się bez naszej woli. Celem gry jest zbicie wszystkich pionów przeciwnika albo zablokowanie wszystkich, które pozostają na planszy, pozbawiając przeciwnika możliwości wykonania ruchu.
26% rabatu
14,88
19,98 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Szarlatani z Pasikurowic: Szeptuchy G3
"Szarlatani z Pasikurowic: Szeptuchy" to rozszerzenie do odnoszącej sukcesy na całym świecie gry familijnej Szarlatani z Pasikurowic. Teraz eliksiry może warzyć aż pięciu graczy, ponieważ pudełko zawiera dodatkowe rubiny, składniki i wszystkie elementy gry dla kolejnego gracza. To jednak nie wszystko! Do gry wchodzi nowy składnik - kwiat paproci, który ma zmienną wartość, a także nowa wielka dynia, która wypełnia aż sześć pół w kociołku. Oprócz tego nowe księgi składników, które zapewniają jeszcze większą regrywalność. Kiedy mikstura nie chce się uwarzyć, gracze mogą poprosić o pomoc jedną z trzech szeptuch. To wszystko sprawi, że nie będziecie chcieli odchodzić od kociołków! Cel gry jest taki sam jak w podstawowej wersji - warzenie jak najlepszych mikstur. Na początku rozgrywki, każdy z uczestników zabawy otrzymuje planszetkę, przedstawiającą kociołek oraz woreczek z początkowymi składnikami. Gra trwa dziewięć rund, podczas których, wszyscy gracze w tym samym czasie, losują składniki i dokładają je do swoich kociołków. Gracze sami decydują, kiedy chcą przerwać losowanie składników, muszą jednak uważać – jeśli wartość białych znaczników na planszy przekroczy siedem, to kociołek wybucha! Po tym, jak wszyscy gracze skończą losować składniki, następuje rozpatrywanie zawartości kociołków. Ważnym etapem jest kupowanie nowych składników do woreczków. Pozwala to na tworzenie coraz lepszych mikstur! Grę urozmaicają karty zmieniające zasady rozgrywki. Zwycięży gracz, który zdobędzie najwięcej punktów. Uwaga: to nie jest samodzielna gra, do rozgrywki wymagane jest posiadanie gry Szarlatani z Pasikurowic. Zawartość: 1 kociołek 1 woreczek 1 butelka 2 znaczniki kropelek 1 znacznik punktów 1 znacznik szczura 1 pieczęć punktów 0/50 8 ksiąg składników 12 szeptuch 151 znaczników składników 15 monet szeptuch 20 rubinów 5 misek instrukcja Liczba graczy 2-5 Wiek 10+
18% rabatu
81,63
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Opakowanie Drako: Rycerze i Trolle REBEL
Drako: Rycerze i Trolle REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Kto przetrwa to starcie? W Królestwie panował pokój i dobrobyt. Król - łaskawy władca - zajmował się nie tylko sprawami wielkiej wagi, ale także małymi problemami ludzie biedniejszych i zamieszkujących bardziej odległe ziemie. Pewnego słonecznego dnia do władcy zawitał posłaniec z nowiną, po wysłuchaniu której oblicze Króla całkowicie się zmieniło. Jedna z wiosek mieszczących się tuż przy mokradłach doniosła, że na ich terenie grasuje grupa Trolli, których nie widziano już od wielu, wielu lat. Do Trollich Mokradeł wysyłano kolejne grupy poszukiwaczy przygód. Niestety żadna z nich do tej pory nie wróciła z tarczą. Po wielu słuch zaginął. Aż wreszcie pojawiła się Złota Drużyna, specjalizująca się w sprawach beznadziejnych (i takich o wysokiej stopie zwrotu). Kto przeżyje to starcie: niebezpieczne Trolle czy Złota Drużyna poszukiwaczy przygód? Wszystko w Waszych rękach! W grze Drako: Rycerze i Trolle jeden z graczy kieruje zespołem trzech poszukiwaczy przygód, których celem jest pokonanie dwóch Trolli. Musi tego dokonać w określonym czasie (zanim wyczerpie się ich talia kart) - wtedy wygra rozgrywkę. Każda postać posiada swoje charakterystyczne umiejętności, których odpowiednie wykorzystanie jest kluczem do sukcesu. Drugi z graczy kieruje dwoma Trollami - ich celem jest utrzymać się przy życiu lub pokonać Złotą Drużynę. Gdy talia kart przeciwnika wyczerpie się - Trolle pozostają na swoim miejscu wciąż nękając okoliczne wioski i odnosząc tym samym zwycięstwo.Wygrywają także, jeżeli uda im się pokonać wszystkich ludzi.
24% rabatu
76,41
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Nanty Narking
Nanty Narking
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
Z pamiętnika Lorda Balmorala: „24 października 1894r.; późne popołudnie Deszcz wybębniał o okiennice nieregularne rytmy bez najdrobniejszej przerwy od przeszło dwóch dni. Napęczniałe od ołowianych chmur niebo zdaje się być wolno opadającym sufitem pomieszczenia pułapki, który pragnął złączyć się z wyścielającym ulice Londynu smogiem w iście piekielnym wyziewie, wystawiając nas wszystkich na pastwę powolnego zaczadzenia. Siedzę w fotelu, zastygły w wystudiowanej pozie człowieka dystyngowanie opanowanego, któremu nie wypada dać po sobie poznać, jak bardzo jego usposobienie odbiega od aparycji. Nienagannie nieprzenikniony, od czasu do czasu zdradzają mnie jedynie palce, bezwiednie starające się odtwarzać stukot kropel za oknem. James ma wrócić z pieniędzmi lada moment. Gdybym tylko mógł był przewidzieć, że stary Blackwood będzie wykazywał się tak potworną indolencją, nigdy nie przystałbym na propozycję sporządzenia tego przeklętego weksla. Tyle tygodni zmarnowanych… Ileż nerwów zszarganych przez użeranie się z urzędniczymi podchodami i biurokracją; jak wiele nocy nieprzespanych przez typów spod ciemnej gwiazdy i mętów z East Endu, nasłanych zapewne przez jakiegoś kanciarza, niegodziwca i łachmytę, który zapragnął napsuć mi krwi, Bóg tylko raczy wiedzieć z jak bardzo irracjonalnego powodu, albo po prostu położyć swoje wstrętne chciwe łapska na upatrzonej przeze mnie kamienicy w Holbornie – obiekcie całego mojego trudu i znoju, które swą bezustannością gnębią mnie już od ponad trzech miesięcy. Na szczęście w poniedziałek będę mógł wreszcie głęboko odetchnąć, gdyż umówiony jestem z notariuszem w banku przy Garrick Street na dopięcie ostatnich formalności. Byle tylko James wrócił z całą kwotą... Ostatnio nawet na krok nie odstępuje go ubrany w sportową kurtkę jegomość z chartem na smyczy. Wielokrotnie widziałem na własne oczy jak przechodził pod oknami mojego apartamentu, zerkając spod daszka swojego kaszkietu w stronę zasłon, a o określonych godzinach wystawał nieopodal na rogu, niby to rozmawiając z kwiaciarką, lecz cały czas lustrując wzrokiem front mojego domu. A trup ladacznicy z Whitechapel znaleziony dwa dni temu niedaleko doków!? Całe miasto aż huczy od plotek, czy ta ohydna zbrodnia nie była czasem nową „wizytówką” Kuby Rozpruwacza albo jego godnego pożałowania naśladowcy. Scotland Yard na razie nabrał wody w usta i wstrzymał się od wydania oficjalnego oświadczenia w tej sprawie. Aczkolwiek nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - cały East End siedzi teraz jak trusia. A jeszcze nie tak dawno temu bobbies mieli tam pełne ręce roboty w związku z rozruchami spowodowanymi brakiem pomocy miasta po ostatniej powodzi. Na truizm bardzo niskich lotów zakrawałoby przytoczenie przysłowia „biednemu zawsze wiatr w oczy”, choć powiem szczerze, że czasami mam wrażenie, iż jest wręcz na odwrót. Ryba przecież zawsze psuje się od głowy i dlatego…, oho, na dole trzasnęły drzwi! To musi być James...” Specyfikacja gry: Autor: Martin Wallace Liczba graczy: 2 – 4 Czas gry: 60+ minut Wiek: 14+ Język: polski Komponenty gry: -48 plastikowych miniaturek agentów; -24 plastikowe miniaturki budynków w czterech kolorach; -12 plastikowych znaczników niepokoju; -4 plastikowe miniaturki grenadierów; -3 plastikowe miniaturki imigrantów; -101 kart akcji; -12 kart zdarzeń losowych; -12 kart dzielnic; -7 kart postaci; -10 kart postaci wariantu alternatywnego rozgrywki; -12 kart agentów wariantu alternatywnego rozgrywki; -6 kart budynków wariantu alternatywnego rozgrywki; -50 monet; -4 pomoce gracza; -1 składana kartonowa plansza; -1 instrukcja; -1 kostka d12.
24% rabatu
303,24
399,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Monopoly Cheaters Edition
Monopoly Cheaters Edition
Wydawca: Hasbro
wysyłka: 48h
Naginaj i łam reguły! Kupuj sprzedawaj, kombinuj i mierz wysoko! Dokonuj oszustw, ale nie daj się złapać! Spróbuj pobrać więcej pieniędzy przechodząc przez pole START lub podmień swoją nieruchomość na czyjąś inną! Zostań przyłapany, a zostaniesz skuty w kajdanki i wysłany do więzienia! Dodatkowo musisz zapłacić rekompensatę Wyprzedzaj pozostałych graczy używając kart szansy i kasy społecznej Zgarniaj darmowe Hotele, zmuszaj innych graczy do zatrzymania się na twoich nieruchomościach, modyfikuj swoje nieruchomości, aby zwiększyć czynsz lub obniżyć czynsz przeciwnika. Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-6
16% rabatu
117,64
139,30 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Solenia (edycja polska)
Solenia (edycja polska)
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Kilka tysięcy lat temu niewielka planeta Solenia utraciła swój naturalny cykl dnia i nocy: jej północna półkula na zawsze pogrążyła się w ciemności, natomiast południowa wiecznie skąpana jest w słońcu. Twoim zadaniem jest kontynuować tradycję przodków poprzez niesienie pomocy obu częściom Solenii. Podczas gdy ludzie dnia pożądają niedostępnych klejnotów i kamieni, ludzie nocy potrzebują drewna i pszenicy do przetrwania. Aby zwyciężyć, musisz być skuteczniejszy i szybszy od swoich przeciwników! Na czym to polega? Solenia składa się z cyklu 16 rund, a w każdej z nich uczestnicy zagrywają karty z ręki na puste miejsca planszy o wielkości 5 na 5 pól. Swoje karty możemy zagrywać na: Wyspy produkcyjne, które pozwalają zdobywać zasoby – rodzaj zasobów wskazuje wyspa, natomiast ich liczba odpowiada wartości zagrywanej karty. Miasta, by dostarczać na nie zasoby i realizować podane na nich cele. Jeśli któryś z graczy zagra kartę o wartości zero, znajdujący się na planszy statek przesuwa się o jedno pole, a my odwracamy na drugą stronę najniższy panel planszy i przenosimy go na górę. Jeśli na którymś z pól tego panelu znajdowały się karty, ich właściciel otrzymuje wskazane na nich dobra. Zwycięża gracz z największą liczbą złotych gwiazd, które możemy zdobywać bezpośrednio z wysp, za obsługę miast oraz dodatkowo, spełniając specjalne warunki. Dlaczego pokochasz tę grę? Proste zasady, krótki czas pojedynczej rozgrywki i dopracowana strona estetyczna gry sprawiają, że Solenia jest bardzo uniwersalna i świetnie sprawdzi się również dla początkujących. Dzięki zmiennym układom na planszy, losowości w doborze kart (wykorzystujemy tylko część dostępnej talii) oraz możliwością wprowadzania zmian na planszach graczy, Solenia zapewni nam wiele niepowtarzalnych rozgrywek i nowych możliwości wyboru. Plansze graczy są dwustronne i dają różne możliwości wyboru, co pozwala na zabawę na dwóch różnych poziomach zaawansowania.
24% rabatu
114,64
149,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Opakowanie Monopoly Zielona Góra
Malowniczo położone winnice, Stary Rynek z uroczymi kamieniczkami oraz lasy, lasy, lasy... To właśnie Zielona Góra – miasto znane z niezwykłych tradycji winiarskich. To tutaj odbywa się największe Święto Wina w Polsce – Winobranie. Co powiesz na przechadzkę z Bachusem po kultowym deptaku w poszukiwaniu bachusików? Chcesz otrzymać w spadku winnicę lub stać się właścicielem obiektów sportowych, w których trenują zespoły ekstraligowe? A może potrzebujesz sporej dawki humoru, którą zapewnią zaielonogórskie kabarety? Nie czekaj, rzuć kostką, wykonaj ruch, dokonaj transakcji i zbij fortunę w najnowszej - Zielona Góraskiej edycji klasycznej gry MONOPOLY! Liczba graczy: 2-6 Wiek: 8+ Czas gry: 1-3 h
3% rabatu
130,45
133,86 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Tapestry
Tapestry
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
Opowieść intrygująca i pełna rozmachu jak świat, w którym się rozgrywa – wschodząca cywilizacja wchodząca na krętą ścieżkę rozwoju, aby zapisać się na kartach historii jako najpotężniejsze imperium w dziejach planety, a nawet kosmosu. Kulturowo-technologiczna rywalizacja między poszczególnymi graczami, długofalowe następstwa niezwykle trafnych bądź całkowicie chybionych posunięć, a także wiele współzależności między zagospodarowaniem przestrzennym waszego państwa i jego stolicy a surowcami, profitami i bonusami, które w zamian otrzymacie. Nie zapomnijmy o zawieraniu mniej lub bardziej formalnych paktów o nieagresji z przeciwnikami – oto, co was czeka, gdy zasiądziecie do Tapestry. Tapestry to gra o wielu strategicznych możliwościach cywilizacyjnego rozwoju. Na czterech torach postępu – nauki, technologii, eksploracji i wojska - dacie popis zdolności zrównoważonej bądź wyspecjalizowanej ekspansji, rządzonej niezmiennie przez nieubłagany rachunek zysków i strat. Podejmujcie rozważne decyzje, gdyż obranie poszczególnej ścieżki rozwoju zamyka wam drzwi do pewnej puli korzyści, która mogłaby być przydatna przy kolejnym skoku o szczebel wyżej na drabinie cywilizacyjnej modernizacji. Gdy uznacie, że czas zebrać owoce waszych wysiłków, wykonacie szereg akcji przychodu, które wprowadzą wasze państwo w nową epokę, abyście mogli dalej podbijać, rozwijać się, rządzić i dzielić. Wiekopomne chwile, przełomowe momenty, doniosłe wydarzenia oraz punkty zwrotne historii waszej cywilizacji uwiecznicie na tytułowych arrasach, które nie tylko dodadzą wam skrzydeł do kontynuacji progresu, ale również wyposażą w szereg wymiernych korzyści, które będziecie mogli spożytkować w dalszej części rozgrywki. Powiadają co prawda, że nie szata zdobi człowieka, ale za to sala ozdobiona arrasami warta jest więcej niż skarbiec po brzegi wypełniony złotem! Ilość graczy: 1 – 5 Wiek: 14+ Czas: 90 – 120 min Komponenty gry: -16 asymetrycznych mat cywilizacji; -18 unikalnych, pomalowanych figurek wielkich budowli; -43 unikalne karty arrasów oraz 7 kart pułapek; -33 unikalne karty technologii; -3 specjalne kości; -50 figurek posterunków; -100 figurek budynków przychodu; -1 plansza gry (dwustronna); -6 unikalnych mat stolic; -48 kafelków terytoriów; -15 kafelków kosmosu; -5 mat przychodu; -20 specjalnych znaczników zasobów; -65 znaczników graczy (kostki); -1 instrukcja; -2 arkusze referencyjne; -6 kart referencyjnych; -28 kart Automy (tryb solo); -1 mata Automy; -1 instrukcja Automy; -1 specjalna plastikowa wypraska z pokrywką.
24% rabatu
303,24
399,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie GRA LOMBARD
GRA LOMBARD
Wydawca: ALEXANDER GRY
wysyłka: 48h
Gra oparta na fabule "Lombardu" - wcielamy się w niej w pracownika lombardu. Sprzedajemy, kupujemy zastawiane produkty tak, by zarobić jak najwięcej.
23% rabatu
48,87
63,10 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie GRA CZTERY DO WYGRANEJ
Gra polega na ułożeniu 4 klocków w swoim kolorze w ciągu (w poziomie, pionie, na ukos lub jako kwadrat o bokach 2x2). W tym celu należy naprzemiennie przesuwać swoje klocki na planszy, zamieniając je miejscami z tymi, które z nimi sąsiadują.
23% rabatu
38,01
49,08 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie GRA UCIECZKA Z LOCHU
GRA UCIECZKA Z LOCHU
Wydawca: ALEXANDER GRY
wysyłka: 48h
Zostań rycerzem i ścigaj przeciwników przez labirynt dzrwi, gdzie za każdym rogiem czeka niespodzianka. Otwieraj i zamykaj przejścia, tak, aby jako pierwszy wydostać się z lochu zostawiając w tyle przeciwników.
24% rabatu
32,71
42,79 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Opakowanie Wojna Junior CARTAMUNDI
Wojna Junior CARTAMUNDI
Wydawca: Cartamundi
wysyłka: 48h
Jak mówił Napoleon Bonaparte „Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia.” Zatem analizuj karty, uważaj na przeciwnika i obmyśl idealną strategię! W tej grze zaoferujemy Ci nie jedną, nie dwie, ale aż OSIEM różnych wojen. Podejmujesz wyzwanie?
16% rabatu
21,62
25,60 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki GRA KOLORY MAGII
Strategia, planowanie, emocje! Odwiedzaj wieże i gromadź dostępne tam magiczne składniki. Wykorzystuj je do rzucania zaklęć. Im więcej zgromadzisz składników, tym więcej punktów zdobędziesz.
31% rabatu
34,66
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Brass: Lancashire
Brass: Lancashire
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
- Tak, ja nie mam nic, ty nie masz nic, on nie ma nic – zaśmiał się głośno. – To razem właśnie mamy tyle, w sam raz tyle, żeby założyć wielką fabrykę… Władysław Reymont “Ziemia Obiecana” Myśl oświeceniowa pręży swe intelektualne muskuły w Europie. W jednej z Mekk merkantylizmu – Wielkiej Brytanii – krystalizują się reguły gry w imperializm, których zarzewiem jest lawinowo postępująca industrializacja kraju. Huty, przędzalnie i kopalnie rosną jak grzyby po deszczu, przekształcając krajobraz Wielkiej Brytanii z sielskiego w zurbanizowany, jak również całą sferę stosunków społecznych. Nastaje epoka nowych możliwości, ambitnych projektów i wielkich marzeń pod auspicjami podziału pracy, normalizacji produkcji, a także mechanizacji w odnowionym, uprzemysłowionym wydaniu. Epoka, w której najsowiciej nagradzani są ci najbardziej przedsiębiorczy, ze smykałką do interesów, ludzie niezłomni, o charakterze twardym niczym potrójnie hartowana stal… Wciel się w rolę jednego z przemysłowców epoki dymiących kominów oraz silników parowych i zatryumfuj jako posiadacz najbardziej gospodarnego umysłu w historii Rewolucji Przemysłowej. W nowej odsłonie klasycznego już hitu Martina Wallace’a, z odświeżoną szatą graficzną oraz nieco zmodyfikowanymi regułami, czekają was tury pełne trudnych do podjęcia decyzji o niebanalnym znaczeniu strategiczno-gospodarczym. Zdobywaj punkty zwycięstwa za rozwijanie sieci transportowych oraz zakładanie nowych zakładów przemysłowych w trakcie dwóch pełnych emocji er: Ery Kanałowej (1770 – 1830) i Ery Kolejowej (1830 – 1870). Jednak pamiętaj o tym, że nie tylko Ty chcesz zostać krezusem, który wzbogacił się na krwi, pocie, łzach i czarnym złocie. Brass: Lancashire trafi przede wszystkim w gusta osób, które lubią spędzać długie godziny nad wykręcającymi mózg grami ekonomicznymi o minimalnej losowości oraz którym nie straszne jest wybieganie myślą o klika kroków strategicznych w przód. Często uznawana za grę dla graczy, przy skromnej ilości akcji, oferuje pokaźną liczbę możliwości ich taktycznego wykorzystania. Nie tylko po to, żebyśmy mogli zgarnąć kilka punktów zwycięstwa za odwrócone żetony przedsiębiorstw pod koniec którejś z er, ale również dlatego, by naszym zagraniem podkręcić paraliż decyzyjny przeciwnika oraz nieodstępujące go na krok wrażenie żalu za niezrealizowaną dwie tury temu akcją. Specyfikacja Gry: Autor: Martin Wallace Liczba graczy: 2 - 4 osób Wiek: 14 + Czas gry: 60 - 120 min Język: polski Komponenty Gry: -1 dwustronna plansza; -4 planszetki graczy; -4 żetony postaci; -56 żetonów połączeń (po 14 w każdym z kolorów graczy); -12 żetonów zamorskich rynków bawełny; -4 znaczniki PZ; -4 znaczniki dochodu; -66 kart miast i przedsiębiorstw; -24 kostki węgla; -16 kostek żelaza; -4 karty pomocy; -1 znacznik zamorskiego rynku bawełny; -77 żetonów pieniędzy; -148 żetonów przedsiębiorstw (po 37 w każdym z kolorów graczy): -12 przędzalni; -8 portów; -6 stoczni; -4 huty żelaza; -7 kopalni węgla; -1 żeton podziału talii kart.
24% rabatu
212,76
279,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Gra kreatywna Palago granatowe
PALAGO GRA KREATYWNA 1-5 GRACZY Wiek 6-106 lat Liczba graczy 1-5 Czas gry 30 min 48 płytek Palago Kolory płytek niebieski 2 kostki Ilustrowana instrukcja w j.polskim Torba do przenoszenia płytek Gra strategiczna Palago (2 graczy) Gra strategiczna Palagonia (3-5 graczy) Układanki (Puzzle) Świat kształtów Palago Poznaj przyjazne stworzenia Palagonii. Obudź w sobie artystę i ułóż świat fascynujących kształtów. Wszystkie płytki są identyczne, ale strategie używane w tej grze są bardzo złożone, a liczba różnych możliwości prawie nieskończona. UKŁADANKI: przyjazne stworzenia Palagonii potrafią ułożyć się w zaskakujące układanki. Mamy nadzieję, że układając je będziecie się bawili równie dobrze jak my, kiedy je wymyślaliśmy. PALAGO dla 2 graczy: Palago jest grą strategiczną dla dwóch osób. Zasady są bardzo proste, a gra nie jest skomplikowana, ale pomimo to można spędzić całe życie ucząc się i doskonaląc przemyślną taktykę. Na przykład im częściej gracz atakuje tym słabsza staje się jego pozycja, jak w starożytnej grze GO. PALAGONIA dla 3-5 graczy: Istnieje również wersja Palagonii dla kilku graczy, którzy łączą się w drużyny, aby ułożyć stworzenia o różnych kształtach. Gra ta wymaga dużej kreatywności i umiejętności strategicznych. Wygrywa gracz z najwyższym wynikiem, ale najlepiej wygrać w dobrym stylu tzn. układając najciekawsze stworzenie
22% rabatu
37,96
48,39 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Bitwa o Tortugę
U wybrzeży pirackiej wyspy trwa zaciekła bitwa. Hiszpańska flota po raz kolejny próbuje wydrzeć Tortugę z rąk piratów. Zostań kapitanem wybranej floty i stocz bitwę! Stawką jest osnuta złą sławą piracka wyspa Tortuga!
25% rabatu
37,72
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Ostatnie chwile. Burzliwe życie Billy'ego Kerra
Ostatnie chwile. Burzliwe życie Billy'ego Kerra to gra kooperacyjna, w której uczestnicy wcielają się w personel medyczny, którego zadaniem jest opieka nad śmiertelnie chorymi pacjentami. Niedawno na oddziale pojawił się nowy pacjent, który doznał rozległego ataku serca podczas lotu z Sydney do Londynu. W momencie rozpoczęcia gry wiesz o nim jedynie, że nazywa się Billy Kerr, ma sześćdziesiąt lat, a lekarze prognozują, że przeżyje jeszcze tylko kilka dni. Podczas rozgrywki uczestnicy muszą współpracować, by z jednej strony zapewnić Billy’emu odpowiednią opiekę poprzez reagowanie na nagłe sytuacje medyczne, z drugiej zaś – zdobyć jego zaufanie. Celem gry jest rozwiązanie zagadki przeszłości Billy’ego. W ramach dziesięciu w pełni regrywalnych scenariuszy będziecie musieli odtworzyć historię pacjenta na podstawie fragmentarycznych wspomnień. Być może uda Wam się lepiej poznać Billy’ego i pomóc mu w uporaniu się z tajemnicami, które ciążą mu od lat? Zawartość pudełka: instrukcja plansza plansza kierownika zmiany 39 kart pacjenta 35 kart częściowej pamięci pacjenta 35 kart pamięci pacjenta 72 kart narracji 1 pionek Billy'ego 4 pionki graczy 3 pionki asystentów 2 pionki dyżurnych asystentów 24 żetony opieki 12 żetonów stresu 2 żetony ostrzeżenia 1 kafelek kontaktu Liczba graczy 2-4 Czas gry 45-60 minut Wiek 14+
23% rabatu
108,39
139,95 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
43
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka