nowość
Pandemic 10th Anniversary edycja polska
Pandemia w ekskluzywnym wydaniu. Cztery choroby wydostały się na świat i przed drużyną specjalistów z różnych dziedzin stanęło zadanie odnalezienia szczepionek na te epidemie, zanim ludzkość zostanie unicestwiona. Gracze muszą współpracować ze sobą, wykorzystując silne strony swych postaci i dobrze planując strategię, jaką wykorzystają, by pozbyć się chorób, zanim, w serii coraz gwałtowniejszych epidemii, opanują one cały świat. Jakie zdolności posiadają postacie? Kierownik budowy potrafi budować laboratoria badawcze, potrzebne do tego, by wynajdywać szczepionki na choroby. Naukowiec potrzebuje tylko 4 kart konkretnej choroby, by ją wyleczyć, zamiast 5. Choroby rozprzestrzeniają się jednak przerażająco szybko, a czas ucieka. Drużyna musi starać się powstrzymywać napór epidemii na dotkniętych nimi obszarach oraz wynajdywać szczepionki. Rocznicowa edycja gry to prawdziwa gratka dla fanów serii. O ile mechanicznie gra nie różni się od oryginału, o tyle wykonanie gry świadczy o tym, że to produkt kolekcjonerski. Co wchodzi w skład rocznicowego wydania gry Pandemic (edycja polska): metalowe pudełko w formie walizki medycznej do utrzymywania wszystkiego w należytym porządku, 7 plastikowych figurek wysokiej jakości, nowe ilustracje w stylu vintage, powiększona plansza, drewniane znaczniki.
12% rabatu
263,96
299,95 zł
Dodaj
do koszyka
AuZtralia
AuZtralia
Wydawca: Phalanx Games
wysyłka: 48h
Ekonomia i eksploracja, przygoda i zaciekłe walki z tym co nienazwane… Czy będziesz w stanie odkryć przerażające tajemnice Australii, by ocalić ludzkość przed nieuniknioną zagładą? AuZtralia to gra strategiczna z mocnymi wątkami ekonomicznymi oraz przygodowo-eksploracyjnymi, przeznaczona dla od jednej do czterech osób. Akcja gry osadzona jest w alternatywnej rzeczywistości lat trzydziestych XX wieku. Po wojnie, która przyniosła ludziom wolność spod rządów Wielkich Przedwiecznych, pola i gleby półkuli północnej były doszczętnie skażone. Jednak pojawiła się nadzieja na wyżywienie ludzkości, gdy odkryto ukryty przed ludzkością kontynent - Australię - i przystąpiono do jego eksploracji i zasiedlania. Jako pionier i odkrywca przywrócisz tę ziemię ludzkości! Zbudujesz port, linie kolejowe, zdobędziesz zasoby w kopalniach i obsiejesz pola. Wykorzystasz jednostki wojskowe, aby ruszyć w głąb kontynentu, odkryć jego tajemnice i bronić swych dóbr przed nadchodzącymi stamtąd potworami. Dobrze zaplanuj swoje poczynania, tak aby przygotować się na przebudzenie, które nastąpi w pewnym momencie rozgrywki. Wtedy to potężni i groźni Dawni Bogowie zaczną działać, sterowani przez unikatową mechanikę gry. Mrok przysłoni bogactwa nowej ziemi, obłęd skazi dusze poszukiwaczy przygód... Czy ludzkości uda się przetrwać? Czy Przedwieczni dokonają swojej zemsty? Gotuj się do walki! Co się wam spodoba w AuZtralii? Połączenie eksploracji, ekonomii i wojny w świetnej strategii prosto od Martina Wallace’a. Możliwości, możliwości i jeszcze raz... możliwości! Akcji, które można wykonać w swojej turze jest ponad 10! Aby w pełni je wykorzystać trzeba je umiejętnie łączyć i skutecznie zarządzać czasem ich realizacji. No właśnie, czas - najważniejszy zasób, wokół którego skonstruowana została mechanika gry. Każda akcja zużywa czas, a wraz z jego upływem w siłę rośnie konkurencja i przybliża się przebudzenie Przedwiecznych! Zbuduj port, stwórz połączenia kolejowe i wkrocz w głąb australijskiego interioru. Zarabiaj tworząc pola uprawne i farmy, handluj z Europą i walcz o zasoby. Zgromadź armię, aby walczyć z Cthulhu i jego mrocznymi zastępami! Obłęd, potwory, macki! Wyprawa w głąb kontynentu to nie będzie zwykłe safari… Na waszej drodze staną potwory rodem z horrorów H.P. Lovecrafta. Bądź gotów na twardą walkę, gdy Przedwieczni wyruszą by zniszczyć twoje posiadłości! Przepiękna szata graficzna. Misternie zilustrowana, dwustronna plansza, piękne grafiki na kartach, , starannie wykonane panele graczy oraz plastikowe figurki zasobów przeniosą cię prosto w klimat alternatywnych lat trzydziestych XX w. Świetna regrywalność. AuZtralia to dwa różne tryby rozgrywki (na dwóch stronach planszy), a także wariant kooperacyjny oraz wiele innych pomniejszych wariantów. Czas gry: 90-120 min Liczba graczy: 1 - 4 Wiek: 14 + Autor: Martin Wallace Zawartość pudełka: Składana dwustronna plansza 4 plansze gracza 4 zestawy po 20 drewnianych kostek, 3 dyski, 1 port, plus 20 żetonów portów i 21 farm 20 żetonów eksploracji 35 płytek Przedwiecznych 25 jednostek wojskowych 36 unikatowych postaci 40 unikatowych kart ruchu i wyników walki Przedwiecznych 30 kart wydarzeń - 10 na każdy poziom 10 kart do trybu solo 10 kart dla trybu dla dwóch osób Realistyczne zasoby - 50 żelaza, 50 węgla, 7 fosforanu i 50 złota Oraz 10 fioletowych kostek, 13 żetonów obłędu, 15 żetonów punktów zwycięstwa i 1 fioletowy dysk.
25% rabatu
187,46
249,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Bitwa Magów
Bitwa Magów
Wydawca: Ranok-Creative
wysyłka: 48h
Kto powiedział, że czasy czarodziejów bezpowrotnie minęły? Zagraj w naszą karcianą grę strategiczną i zostań Wielkim Magiem. W każdym starciu będziesz musiał zmierzyć się z innymi czarodziejami w świecie pełnym fascynujących tajemnic i zagadek. Nadchodzi wielka i bezlitosna bitwa, którą masz szansą wygrać przyjmując właściwą strategię. Zastanów się tylko czy staniesz po stronie dobra czy zła? Liczba graczy: 2-4 Czas gry: 30-40 min. Wiek: 8-99 Zawartość: 108 kart do gry 8 magicznych kryształów instrukcja
22% rabatu
57,56
73,79 zł
Dodaj
do koszyka
Anachrony ALBI
XXVI wiek, Nowa Ziemia. Świat się zmienił. Planeta powoli podnosi się po Dniu Oczyszczenia: dniu, w którym eksplozja nieznanego pochodzenia o katastrofalnym zasięgu wstrząsnęła całą Ziemią. Większość ludności została zgładzona, a znaczna część powierzchni Ziemi przestała nadawać się do zamieszkania. Nikt nie wiedział co tak naprawdę spowodowało apokalipsę - jedyne co mogli zrobić ocaleni, to szukać schronienia i poczekać aż opadnie pył. W Anachrony wcielasz się w lidera jednej ze ścieżek ideologicznych Nowej Ziemi: Harmonii, Dominacji, Postępu lub Zbawienia. Twoim głównym celem jest przygotowanie się na nadchodzące uderzenie asteroidy, zabezpieczenie przyszłości dla swoich ludzi i przezwyciężenie pozostałych trzech Ścieżek, by stać się dominującą ideologią, która ukształtuje przyszłość ludzkości. Rozgrywka toczy się przez maksymalnie siedem rund zwanych erami, które reprezentują kilka lat. Po czwartej erze następuje uderzenie asteroidy, które zmienia to, jak rozgrywane są pozostałe ery i rozpoczyna odliczanie do końca gry. Rozgrywka Anchrony składa się z trzech głównych mechanik: zasilania i używania egzoszkieletów, wykonywania akcji robotnikami, używania podróży w czasie. Dwupoziomowa mechanika zarządzania pracownikami System zarządzania robotnikami w Anachrony obejmuje cztery różne typy pracowników, wyróżniających się między sobą mocnymi i słabymi stronami. Niektóre akcje są domyślnie dostępne dla poszczególnych pracowników, podczas gdy inne są możliwe tylko dzięki specjalnej formie wzmocnienia i ochrony - egzoszkieletowi. Pracownicy i egzoszkielety są zarządzane osobno, lecz do sukcesu potrzebujesz obu. Zarządzanie zasobami w czasie Dzięki szczelinom w czasie łączącym przeszłość z teraźniejszością, liderzy mogą poprosić o użyczenie zasobów od siebie samych z przyszłości. Te dobra mogą znacząco wzmocnić rozwój gracza, jednak nie ma nic za darmo - w późniejszych erach pętla musi zostać zamknięta, a zasoby należy przesłać w przeszłość! Zawartość pudełka: plansza główna 4 plansze graczy 4 dwustronne plansze ścieżki 80 znaczników robotników kostki i żetony zasobów 24 żetony rdzeni zasilających 66 żetonów punktów zwycięstwa 30 znaczników kropli wody 24 sześciokątne znaczniki egzoszkieletów 4 dwustronne karty pomocy 8 kart liderów 4 banery graczy z plastikowymi podstawkami 8 znaczniki podróży w czasie i morale 32 znaczniki ścieżki 36 karfli Warpu 60 kafli budynków 11 kart puli rekrutacji 11 kart puli wydobycia 12 dwustronych kafli osi czasu 1 kafel uderzenia 18 kafli superprojektów 2 kości badań kość paradoksu dwustronny kafel akcji ewakuacji 12 kafli anomalii 45 kafli przełomu 15 kafli upadającej stolicy 9 kafli niedostępnych heksów 8 kart warunków końcowych 16 kart początkowych zasobów 1 notes punktacji 16 żetonów paradoksu plansza "Dzień Sądu" 10 eksperymentów 1. poziomu 10 eksperymentów 2. poziomu 1 karta warunku końcowego 2 kości trajektorii 1 żeton "Ocelenie Ziemi" 1 żeton "Przypieczętowanie Losu" plansza chronobota baner chronobota 6 znaczników egzoszkieletów w kształcie heksów 8 kafli Warpu Chronobota 6 żetonów Chronobota kość Chronobota Liczba graczy: 1 - 4 osoby Wiek: od 15 lat Czas gry: ok. 30 - 120 minut
28% rabatu
220,97
306,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
The River REBEL
The River REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Spójrz na tę wspaniałą rzekę i otaczające ją tereny. Popatrz, jak piękna jest okolica, która rozpościera się przed Tobą i pomyśl, że już niebawem to właśnie tutaj stanie Twój dom! Wciel się w dzielnego pioniera i odkryj zupełnie nowy świat, nietknięty do tej pory przez człowieka. Gromadź zasoby i wykorzystuj je do rozbudowania swojej posiadłości tak, by stała się perłą całej okolicy. Gracz z najbardziej imponującym dorobkiem, pod koniec gry zostanie ogłoszony zwycięzcą. Podczas rozgrywki uczestnicy zarządzają własną grupą osadników, między którymi rozdzielają zadania. Mogą wysyłać ich, by pozyskali niezbędne surowce lub wykorzystać ich siłę do rozbudowy posiadłości. Dzięki nim możliwe jest eksplorowanie kolejnych terenów w górze rzeki oraz przebudowa zagospodarowanych ziem. Planując ruchy należy pamiętać, że niektóre akcje są ograniczone: nie możemy pozyskać większej ilości zasobów, niż znajduje się na planszy, a z niektórych pól może skorzystać tylko jeden gracz. Ta zależność znacząco wpływa na poziom rozgrywki i nasze możliwości; sprawia że gra wymaga od nas umiejętnego planowania. Naszym głównym celem jest rozbudowanie własnej płytki rzeki. Znajduje się na niej 12 pól, które możemy zapełnić dostępnymi kafelkami terenu, te z kolei zwykle dają nam określone profity (najczęściej produkcję surowców lub magazyny, w których możemy przechowywać zebrane dobra). Oprócz tego w swojej posiadłości możemy stawiać wartościowe budynki, które zaowocują punktami na koniec gry. Zabawa kończy się, gdy któryś z graczy zapełni kafelkami całą płytkę rzeki lub gdy wybuduje maksymalną liczbę budynków. Zawartość pudełka: dwustronna plansza przedstawiająca 7 wysp 4 zestawy komponentów (po 1 dla każdego gracza: 1 dwustronna planszetka rzeki, 1 łódka, 5 odkrywców) 44 drewniane znaczniki zasobów (13 x drewno, 13 x glina, 13 x kamień, 5 x żywność) 65 płytek terenów (12 pustyń, 10 pustkowi, 14 lasów, 17 łąk, 8 gór, 4 tereny mieszane) 20 żetonów premii 33 karty budynków pionek pierwszego gracza instrukcja Liczba graczy 2-4 Wiek 8+
28% rabatu
122,36
169,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Terraformacja Marsa: Kolonie REBEL
Rozszerz wpływy na najdalsze zakątki Układu Słonecznego. Świat otworzył przed nami swe wrota. Korporacje, które do tej pory działały na Marsie, w pogoni za minerałami i zasobami, rozszerzają swoją działalność na inne zakątki Układu Słonecznego. Większości z nich nie da się przystosować do życia na większą skalę, ale budowanie na nich niewielkich kolonii może okazać się bardzo opłacalne i przynieść Ci profity na drodze do terraformowania Marsa. Wyślij swoją flotę handlową na odległe księżyce! Stwórz kolonię gdzieś w chmurach Jowisza! I pozwól, by Twoje ziemskie aktywa popchnęły Cię do sukcesu. Terraformacja Marsa: Kolonie to dodatek, do którego potrzebujemy podstawowej wersji gry. W pudełku znajdziemy specjalne płytki kolonii, które pozwolą na budowę nowych rodzajów terenów, a także zestaw dodatkowych kart i nowe korporacje. Kolonie to rozszerzenie do gry Terraformacja Marsa, które można dowolnie łączyć z innymi dodatkami i wariantami.
24% rabatu
56,96
74,95 zł
Dodaj
do koszyka
Złapmy Lwa. Japońskie szachy GRA DYWANOWA dla zaawansowanych
To zwierzątkowa wersja pełnych japońskich szachów (jap. Shogi). Plansza ma wymiar 9 na 9 pól, a każdy gracz dysponuje 20 zwierzątkami. Poza lwem, żyrafą, słoniem i kurczakiem, pojawią się też pies, kot, dzik i królik, a prawie każdy z nich będzie zmieniał swoją „moc” po dojściu na trzy ostatnie wiersze po stronie przeciwnika. Żadne ze zwierząt nie wypada z gry. Dzięki temu gra jest pełna zwrotów akcji i emocjonująca. Wersja dywanowa przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcieli by zagrać w pełną wersję japońskich szachów na wielkim dywanie. Zestaw zawiera 40 kartonowych figur-zwierząt o wymiarach 22 na 22 cm oraz planszę o wymiarach 200 na 250 cm, dzięki temu demonstrowanie zasad, wspólne analizowanie partii, rozgrywanie partii pokazowych lub finałowych partii w turniejach jest bardzo wygodne.
10% rabatu
891,00
990,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zamki Burgundii: Gra drużynowa
Czas na współpracę! Dolina Loary w trakcie XV wieku. Gracze wcielając się w role wpływowych książąt starają się powiększać swoje wpływy i bogactwa. W trakcie 5 faz gry gracze zbierają decydujące o zwycięstwie punkty przez handel, hodowlę zwierząt, budowę miasta czy odkrycia naukowe. Dwie kości wyznaczają dostępne opcje akcji ale to gracze zawsze dokonują ostatecznych wyborów. Czy to przez handel lub hodowlę zwierząt, budowanie miasta czy odkrycia naukowe, wiele dróg prowadzi graczy do dobrobytu i sławy! Gra drużynowa to mini dodatek do gry Zamki Burgundii, który wprowadza możliwość rozgrywek drużynowych. W zabawie mogą grać udział dwie dwuosobowe grupy, z których każda będzie rozbudowywała wspólną posiadłość złożoną z dwóch połówek. To rozszerzenie stanowi ciekawe urozmaicenie podstawowej wersji gry i pozwala odkryć nowy wymiar planowania, związany z dzieleniem planszy z drugim graczem. W ten sposób możemy odkryć zupełnie nowe strategie i możliwości wzbogacające naszą rozgrywkę.
15% rabatu
16,96
19,95 zł
Dodaj
do koszyka
7 Cudów Świata: Armada
7 Cudów Świata: Armada
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Wypłyń na szerokie wody! Armada to rozszerzenie do gry 7 Cudów Świata, które można łączyć z samą wersją podstawową lub dowolną kombinacją dodatków. Dzięki niemu do gry zostaje wprowadzony element rywalizacji nie tylko między sąsiadami, ale również wśród wszystkich uczestników rozgrywki zasiadających przy stole. Co do gry wprowadza dodatek Armada? Na początku gry każdy z graczy, oprócz planszy swojego cudu, otrzymuje również oddzielną planszę morską, po której będzie przemieszczał swoje znaczniki flot. Floty występują w 4 kolorach odpowiadającym kolorom kart (czerwone, niebieskie, zielone żółte) i podczas zagrywania karty w danym kolorze można dopłacić surowcami wskazanymi na planszy, aby przesunąć daną flotę o jedno miejsce do przodu.
23% rabatu
100,06
129,95 zł
Dodaj
do koszyka
Gra Tripolo
Gra Tripolo
Wydawca: TM Toys
wysyłka: 48h
Tripolo to szybka gra na refleks. Ułóż jak najszybciej 3 karty w rzędzie pionowo, poziomo lub na ukos. Wygrywa ten kto jako pierwszy pozbędzie się wszystkich kart. Zawartość: 64 karty z obrazkami wiek 5+, liczba graczy 2-4
20% rabatu
37,96
47,45 zł
Dodaj
do koszyka
Monopoly Gamer Mariokart
Monopoly Gamer Mariokart
Wydawca: Hasbro
wysyłka: 48h
Zbieraj monety, kupuj nieruchomości i weź udział w wielkim wyścigu po wygraną! Wybierz swoją Postać - każdy bohater posiada unikalne zdolności Doładowanie - Kostka Mocy pozwala ci rzucać skórkami babanów, ciskać żółwimi skorupami, zbierać monety i aktywować zdolności bohaterów Bierz udział w wielkim wyścigu - przejdź przez pole Start, aby rozpocząć wyścig. Na wygranych czekają nagrody! Zawartość: plansza, 4 pionki, 4 Karty Postaci, 4 Karty Podpowiedzi, 8 kart Grand Prix, 16 Kart Własności, 5 bananowych żetonów, kostka, 1 Kostka Mocy, 90 monet, instrukcja. Wiek: 8+
22% rabatu
136,81
175,40 zł
Dodaj
do koszyka
Górą i dołem
Górą i dołem
wysyłka: 48h
Górą i dołem to ekscytująca gra, która łączy w sobie budowanie osady i przeżywianie niezwykłych przygód. Każdy z graczy pragnie zbudować jak najwspanialszą wioskę zarówno na górze, jak i na dole. Podczas gry mieszkańcy wioski zostaną przydzieleni do różnych zadań, takich jak: zbieranie surowców, budowanie kolejnych domów, szkolenie nowych pracowników, czy wyprawy do jaskiń. Zawartość: 4 plansze gracza 1 plansza reputacji 94 karty 7 kostek 4 drewniane znaczniki 198 żetonów 1 księga Przygód instrukcja. Liczba graczy: 2 - 4 osoby Wiek: od 13 lat
22% rabatu
109,12
139,90 zł
Dodaj
do koszyka
Korporacja
Korporacja
Autor: Paweł Loroch
Wydawca: MDR
wysyłka: 24h
Gra planszowa ilustrowana rysunkami Andrzeja Mleczki. Marzysz o pracy w korporacji? Jesteś gotów piąć się po szczeblach kariery? No to do roboty! Już za chwilę siedziba firmy stanie się twoim drugim domem. Przygotuj się na najgorsze: • wymagającego dyrektora, • napięte terminy, • trudne decyzje i nieobliczalnych kolegów z biura, którzy bez mrugnięcia okiem skłonni są podłożyć ci świnię. Sprawdź, czy nie zginiesz w wyścigu szczurów. Awansuj. Bądź czujny. Osiągnij korporacyjny szczyt! Elementy gry: • instrukcja • plansza • 10 pionków do wyboru • 10 znaczników postaci • 1 pionek szuja • 18 żetonów drzwi • 54 żetony KPI • 45 kart zdarzenie • 18 kart zadanie • 27 kart donos • 29 kart bomba • 1 tacka sklep • 3 żetony banan • 3 żetony czerwony telefon • 3 żetony fakap • 1 klepsydra • 1 kostka do gry • 7 kart do poruszania szują Wiek graczy: 16+ Liczba graczy: 2-5 Czas rozgrwyki: 60-90 minut
13% rabatu
121,79
139,99 zł
Dodaj
do koszyka
Anty-Monopoly Polska
Anty-Monopoly Polska
Wydawca: Trefl
wysyłka: 48h
Klasyczna wersja gry osadzona w polskich realiach! Tym razem rywalizacja pomiędzy Przedsiębiorcami a Monopolistami rozegra się na mapie Polski. Czy Monopolistom uda się objąć swoim zasięgiem Szczecin i Kraków? A może to Białystok i Wrocław pozostaną ostoją uczciwej konkurencji małych i średnich Przedsiębiorców? Kto ostatecznie zostanie zwycięzcą? Podbój polskiego rynku czas zacząć! Zawartość pudełka: plansza 28 kart "Tytuł własności" 25 kart "Przedsiębiorca" 25 kart "Monopolista" 6 pionków 50 domów i hoteli 2 kostki pieniądze instrukcja Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-6 Czas rozgrywki: 60-90 minut
15% rabatu
59,49
69,99 zł
Dodaj
do koszyka
Charterstone edycja polska
Charterstone edycja polska
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Innowacyjna gra z systemem legacy. Witajcie w Zielonym Jarze, królestwie rządzonym przez wspaniałomyślnego Wiekuistego Króla. W swojej niezmiernej dobroci Król wydał dekret, którego efektem będzie zakładanie nowych osad poza granicami Królestwa. Do każdego z tych miejsc wybranych zostało sześcioro wyjątkowych mieszczan, którzy dzięki swoim bardzo przydatnym umiejętnościom staną się pionierami w tych jakże odległych regionach. Król obiecał nagrodę dla tego, który przyczyni się do rozwoju regionu w największym stopniu, nagradzając go Wieczną Chwałą! Charterstone to rywalizacyjna gra ekonomiczna z systemem legacy dla 1 do 6 graczy. Naszym zadaniem będzie rozwijanie nowo założonej osady na obrzeżach królestwa Zielonego Jaru. Z każdą partią odkryjemy nowe pola i możliwości, otwierając tajemnicze skrzynki z komponentami wewnątrz pudełka. Podczas pierwszej rozgrywki do dyspozycji graczy pozostaje ograniczona liczba pól. W trakcie kolejnych partii gracze będą zmieniać tę sytuację przyklejając nowe budynki na planszę i odkrywając zawartość pozamykanych pudełek z komponentami. Z początku bardzo prosta gra przeistoczy się w grę o niespotykanej głębi i mnogości decyzji do podjęcia, a niewielka osada rozrośnie się w tętniące życiem miasteczko! Przygoda z grą Charterstone trwać będzie dwanaście partii, ale w przeciwieństwie do większości gier z systemem legacy, ten tytuł nie jest jednorazowy! Gra oferuje równie ciekawe doznania po zakończeniu kampanii, jak i w trakcie jej trwania. Tuż po ostatniej partii można zanurzyć się w świat jedynej w swoim rodzaju gry ekonomicznej, która rozgrywać się będzie w stworzonej przez nas, wyjątkowej wiosce.
13% rabatu
191,36
219,95 zł
Dodaj
do koszyka
Monopoly FC Barcelona 2018
Kolekcjonerska edycja dla fanów Barcy. W tej edycji gry kupuje się zawodników drużyny FC Barcelona. Domy i hotele to teraz trybuny i stadiony. Nie lada gratką dla piłkarskich fanów będą również specjalne pionki, przedstawiające m.in. piłkę do gry, bramkę, puchar oraz inne ciekawe futbolowe gadżety. Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-6
30% rabatu
122,25
174,65 zł
Dodaj
do koszyka
Monopoly Poznań
Monopoly Poznań
Wydawca: Winning Moves
wysyłka: 48h
Monopoly Poznań Monopoly Poznań to gra przeznaczona dla wszystkich, którzy uwielbiają grać w planszówki z rodziną lub w towarzystwie przyjaciół. W tej edycji przeniesiesz się do Poznania. Kupuj najlepsze poznańskie obiekty, hotele i dostawców usług. Inwestuj w mieszkania i kamienice, zbieraj czynsz z posiadanych nieruchomości. Wymieniaj się z innymi graczami i czekaj na kolejne okazje na aukcjach. Jest wiele sposobów na zajecie najlepszych miejsc na planszy. Inwestuj z głową, badź twardym negocjatorem – zwycięzca jest tylko jeden. Znajdź własną drogę do zdobycia fortuny! Liczba graczy 2-6 Wiek
19% rabatu
108,42
133,85 zł
Dodaj
do koszyka
Carcassonne - Safari
Jest to niezależna gra ze świata Carsassonne. Nie potrzebujesz innych części, żeby w nią zagrać. Odwiedź afrykańską sawannę i szukaj małp, lwów, zebr, słoni i żyraf. Znajdziesz je przy wodopojach. Zawartość: 72 płytki terenu 50 żetonów zwierząt płytka startowa plansza punktacji 5 liczników punktów (50/100) 30 małych drewnianych meepli 5 drewnianych słoni 2 drewniane patrole instrukcja. Wiek 7+ Liczba graczy 2-5
28% rabatu
86,33
119,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Monolith Arena - gra planszowa
Monolith Arena - gra planszowa Pradawny MONOLIT, starszy od najstarszych kronik i pieśni, czeka na bohaterów, którzy wezmą udział w krwawym turnieju. Dołącz do gry i rzuć wyzwanie mistrzom. MONOLITH ARENA to szybka, taktyczna gra fantasy dla 2-4 graczy. Poznaj cechy swoich wojowników. Znajdź i wykorzystaj słabe punkty wroga. Zawsze bądź gotowy zmienić swoją taktykę. Zwyciężaj dla chwały, dla swoich przywódców i bogów. Okiełznaj potęgę  MONOLITU lub poddaj się i ustąp miejsca lepszym!    Podkręć rozgrywkę dzięki zasadom MONOLITU!   W grze znajdziesz 4 zestawy z 3 fragmentami MONOLITU. Użyj ich w niezwykłym trybie gry, by mieć jeszcze większy wpływ na rozgrywkę i precyzyjnie przygotować odpowiedź na możliwości przeciwnika. Podstawowe informacje: Gra planszowa Monolith Arena Autor Oracz Michał Polskie wydanie Październik 2018 Liczba graczy 1 - 4 Wiek 10+ Czas gry 30 - 45 min Wymiary 295 x 295 x 73mm Zawartość pudełka 140 żetonów (po 35 na frakcję) 8 znaczników frakcji 27 znaczników inicjatywy 22 znaczniki ran 4 żetony sojuszu 1 znacznik aktywnego gracza, 16 innych znaczników 12 plastikowych części MONOLITU 4 karty pomocy 1 plansza 1 instrukcja Waga 1,4 kg Zdjęcia z pudełka gry planszowej Monolith Arena  
30% rabatu
111,97
159,95 zł
Dodaj
do koszyka
Sentient PORTAL
Sentient PORTAL
Autor: Portalgames
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 24h
Świadome roboty stworzone do pracy w wojskowości, przemyśle i transporcie są na wyciągniecie dłoni. Ich budowa nie stanowi dla nas problemu. Ale odpowiednie ich zaprogramowanie okazało się dużo trudniejsze. Nieliczne firmy twierdzą, że mają zasoby i wiedzę, by osiągnąć cel, ale tylko jedna z nich wygra ten wyścig. TWÓJ CEL JEST PROSTY: Pozyskaj cenne roboty i podłącz je do swojej sieci. Spróbuj przewidzieć, jaki wpływ będzie to miało na działanie twoich systemów, skalibruj odpowiednio swoje Roboty i przyciągnij uwagę największych inwestorów, by poprowadzić ludzkość w nową erę świadomych robotów. Zawartość: 60 kart 20 kości 16 pionów agentów 20 pionów asystentów 15 żetonów inwestorów 9 sekcji planszy 8 znaczników kolejności 81 żetonów PZ Wiek 12+ Liczba graczy 2 - 4 Czas gry 30 - 60 min.
28% rabatu
93,56
129,95 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
38
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka