Nanty Narking
Nanty Narking
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
Z pamiętnika Lorda Balmorala: „24 października 1894r.; późne popołudnie Deszcz wybębniał o okiennice nieregularne rytmy bez najdrobniejszej przerwy od przeszło dwóch dni. Napęczniałe od ołowianych chmur niebo zdaje się być wolno opadającym sufitem pomieszczenia pułapki, który pragnął złączyć się z wyścielającym ulice Londynu smogiem w iście piekielnym wyziewie, wystawiając nas wszystkich na pastwę powolnego zaczadzenia. Siedzę w fotelu, zastygły w wystudiowanej pozie człowieka dystyngowanie opanowanego, któremu nie wypada dać po sobie poznać, jak bardzo jego usposobienie odbiega od aparycji. Nienagannie nieprzenikniony, od czasu do czasu zdradzają mnie jedynie palce, bezwiednie starające się odtwarzać stukot kropel za oknem. James ma wrócić z pieniędzmi lada moment. Gdybym tylko mógł był przewidzieć, że stary Blackwood będzie wykazywał się tak potworną indolencją, nigdy nie przystałbym na propozycję sporządzenia tego przeklętego weksla. Tyle tygodni zmarnowanych… Ileż nerwów zszarganych przez użeranie się z urzędniczymi podchodami i biurokracją; jak wiele nocy nieprzespanych przez typów spod ciemnej gwiazdy i mętów z East Endu, nasłanych zapewne przez jakiegoś kanciarza, niegodziwca i łachmytę, który zapragnął napsuć mi krwi, Bóg tylko raczy wiedzieć z jak bardzo irracjonalnego powodu, albo po prostu położyć swoje wstrętne chciwe łapska na upatrzonej przeze mnie kamienicy w Holbornie – obiekcie całego mojego trudu i znoju, które swą bezustannością gnębią mnie już od ponad trzech miesięcy. Na szczęście w poniedziałek będę mógł wreszcie głęboko odetchnąć, gdyż umówiony jestem z notariuszem w banku przy Garrick Street na dopięcie ostatnich formalności. Byle tylko James wrócił z całą kwotą... Ostatnio nawet na krok nie odstępuje go ubrany w sportową kurtkę jegomość z chartem na smyczy. Wielokrotnie widziałem na własne oczy jak przechodził pod oknami mojego apartamentu, zerkając spod daszka swojego kaszkietu w stronę zasłon, a o określonych godzinach wystawał nieopodal na rogu, niby to rozmawiając z kwiaciarką, lecz cały czas lustrując wzrokiem front mojego domu. A trup ladacznicy z Whitechapel znaleziony dwa dni temu niedaleko doków!? Całe miasto aż huczy od plotek, czy ta ohydna zbrodnia nie była czasem nową „wizytówką” Kuby Rozpruwacza albo jego godnego pożałowania naśladowcy. Scotland Yard na razie nabrał wody w usta i wstrzymał się od wydania oficjalnego oświadczenia w tej sprawie. Aczkolwiek nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - cały East End siedzi teraz jak trusia. A jeszcze nie tak dawno temu bobbies mieli tam pełne ręce roboty w związku z rozruchami spowodowanymi brakiem pomocy miasta po ostatniej powodzi. Na truizm bardzo niskich lotów zakrawałoby przytoczenie przysłowia „biednemu zawsze wiatr w oczy”, choć powiem szczerze, że czasami mam wrażenie, iż jest wręcz na odwrót. Ryba przecież zawsze psuje się od głowy i dlatego…, oho, na dole trzasnęły drzwi! To musi być James...” Specyfikacja gry: Autor: Martin Wallace Liczba graczy: 2 – 4 Czas gry: 60+ minut Wiek: 14+ Język: polski Komponenty gry: -48 plastikowych miniaturek agentów; -24 plastikowe miniaturki budynków w czterech kolorach; -12 plastikowych znaczników niepokoju; -4 plastikowe miniaturki grenadierów; -3 plastikowe miniaturki imigrantów; -101 kart akcji; -12 kart zdarzeń losowych; -12 kart dzielnic; -7 kart postaci; -10 kart postaci wariantu alternatywnego rozgrywki; -12 kart agentów wariantu alternatywnego rozgrywki; -6 kart budynków wariantu alternatywnego rozgrywki; -50 monet; -4 pomoce gracza; -1 składana kartonowa plansza; -1 instrukcja; -1 kostka d12.
24% rabatu
303,24
399,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Monopoly Cheaters Edition
Monopoly Cheaters Edition
Wydawca: Hasbro
wysyłka: 48h
Naginaj i łam reguły! Kupuj sprzedawaj, kombinuj i mierz wysoko! Dokonuj oszustw, ale nie daj się złapać! Spróbuj pobrać więcej pieniędzy przechodząc przez pole START lub podmień swoją nieruchomość na czyjąś inną! Zostań przyłapany, a zostaniesz skuty w kajdanki i wysłany do więzienia! Dodatkowo musisz zapłacić rekompensatę Wyprzedzaj pozostałych graczy używając kart szansy i kasy społecznej Zgarniaj darmowe Hotele, zmuszaj innych graczy do zatrzymania się na twoich nieruchomościach, modyfikuj swoje nieruchomości, aby zwiększyć czynsz lub obniżyć czynsz przeciwnika. Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-6
20% rabatu
108,48
135,69 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Monopoly dla millenialsów
Monopoly dla millenialsów
Wydawca: Hasbro
wysyłka: 48h
Zapomnij o nieruchomościach. I tak cię nie stać. Trudno jest być dorosłym. Zasługujesz na przerwę od wyścigu szczurów! Zbieraj punkty Doświadczenia, odwiedzając najbardziej pożądane Cele Podróży - zaczynając od Kanapy Znajomego przez Bar Wegański do Tygodniowego Wyjazdu Medytacyjnego! Wyznaczaj trendy Pobieraj pieniądze od graczy, którzy odwiedzą Cele Podróży, które odkryłeś wcześniej Gracz, który zbierze najwięcej Doświadczeń - a nie najwięcej pieniędzy - wygrywa! Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-4
20% rabatu
105,00
131,33 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Solenia (edycja polska)
Solenia (edycja polska)
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Kilka tysięcy lat temu niewielka planeta Solenia utraciła swój naturalny cykl dnia i nocy: jej północna półkula na zawsze pogrążyła się w ciemności, natomiast południowa wiecznie skąpana jest w słońcu. Twoim zadaniem jest kontynuować tradycję przodków poprzez niesienie pomocy obu częściom Solenii. Podczas gdy ludzie dnia pożądają niedostępnych klejnotów i kamieni, ludzie nocy potrzebują drewna i pszenicy do przetrwania. Aby zwyciężyć, musisz być skuteczniejszy i szybszy od swoich przeciwników! Na czym to polega? Solenia składa się z cyklu 16 rund, a w każdej z nich uczestnicy zagrywają karty z ręki na puste miejsca planszy o wielkości 5 na 5 pól. Swoje karty możemy zagrywać na: Wyspy produkcyjne, które pozwalają zdobywać zasoby – rodzaj zasobów wskazuje wyspa, natomiast ich liczba odpowiada wartości zagrywanej karty. Miasta, by dostarczać na nie zasoby i realizować podane na nich cele. Jeśli któryś z graczy zagra kartę o wartości zero, znajdujący się na planszy statek przesuwa się o jedno pole, a my odwracamy na drugą stronę najniższy panel planszy i przenosimy go na górę. Jeśli na którymś z pól tego panelu znajdowały się karty, ich właściciel otrzymuje wskazane na nich dobra. Zwycięża gracz z największą liczbą złotych gwiazd, które możemy zdobywać bezpośrednio z wysp, za obsługę miast oraz dodatkowo, spełniając specjalne warunki. Dlaczego pokochasz tę grę? Proste zasady, krótki czas pojedynczej rozgrywki i dopracowana strona estetyczna gry sprawiają, że Solenia jest bardzo uniwersalna i świetnie sprawdzi się również dla początkujących. Dzięki zmiennym układom na planszy, losowości w doborze kart (wykorzystujemy tylko część dostępnej talii) oraz możliwością wprowadzania zmian na planszach graczy, Solenia zapewni nam wiele niepowtarzalnych rozgrywek i nowych możliwości wyboru. Plansze graczy są dwustronne i dają różne możliwości wyboru, co pozwala na zabawę na dwóch różnych poziomach zaawansowania.
24% rabatu
113,89
149,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
GRA CZTERY DO WYGRANEJ
Gra polega na ułożeniu 4 klocków w swoim kolorze w ciągu (w poziomie, pionie, na ukos lub jako kwadrat o bokach 2x2). W tym celu należy naprzemiennie przesuwać swoje klocki na planszy, zamieniając je miejscami z tymi, które z nimi sąsiadują.
22% rabatu
38,27
49,09 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
GRA UCIECZKA Z LOCHU
GRA UCIECZKA Z LOCHU
Wydawca: ALEXANDER GRY
wysyłka: 48h
Zostań rycerzem i ścigaj przeciwników przez labirynt dzrwi, gdzie za każdym rogiem czeka niespodzianka. Otwieraj i zamykaj przejścia, tak, aby jako pierwszy wydostać się z lochu zostawiając w tyle przeciwników.
22% rabatu
33,35
42,79 zł
Dodaj
do koszyka
GRA KOLORY MAGII
Strategia, planowanie, emocje! Odwiedzaj wieże i gromadź dostępne tam magiczne składniki. Wykorzystuj je do rzucania zaklęć. Im więcej zgromadzisz składników, tym więcej punktów zdobędziesz.
31% rabatu
34,41
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Brass: Lancashire
Brass: Lancashire
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
- Tak, ja nie mam nic, ty nie masz nic, on nie ma nic – zaśmiał się głośno. – To razem właśnie mamy tyle, w sam raz tyle, żeby założyć wielką fabrykę… Władysław Reymont “Ziemia Obiecana” Myśl oświeceniowa pręży swe intelektualne muskuły w Europie. W jednej z Mekk merkantylizmu – Wielkiej Brytanii – krystalizują się reguły gry w imperializm, których zarzewiem jest lawinowo postępująca industrializacja kraju. Huty, przędzalnie i kopalnie rosną jak grzyby po deszczu, przekształcając krajobraz Wielkiej Brytanii z sielskiego w zurbanizowany, jak również całą sferę stosunków społecznych. Nastaje epoka nowych możliwości, ambitnych projektów i wielkich marzeń pod auspicjami podziału pracy, normalizacji produkcji, a także mechanizacji w odnowionym, uprzemysłowionym wydaniu. Epoka, w której najsowiciej nagradzani są ci najbardziej przedsiębiorczy, ze smykałką do interesów, ludzie niezłomni, o charakterze twardym niczym potrójnie hartowana stal… Wciel się w rolę jednego z przemysłowców epoki dymiących kominów oraz silników parowych i zatryumfuj jako posiadacz najbardziej gospodarnego umysłu w historii Rewolucji Przemysłowej. W nowej odsłonie klasycznego już hitu Martina Wallace’a, z odświeżoną szatą graficzną oraz nieco zmodyfikowanymi regułami, czekają was tury pełne trudnych do podjęcia decyzji o niebanalnym znaczeniu strategiczno-gospodarczym. Zdobywaj punkty zwycięstwa za rozwijanie sieci transportowych oraz zakładanie nowych zakładów przemysłowych w trakcie dwóch pełnych emocji er: Ery Kanałowej (1770 – 1830) i Ery Kolejowej (1830 – 1870). Jednak pamiętaj o tym, że nie tylko Ty chcesz zostać krezusem, który wzbogacił się na krwi, pocie, łzach i czarnym złocie. Brass: Lancashire trafi przede wszystkim w gusta osób, które lubią spędzać długie godziny nad wykręcającymi mózg grami ekonomicznymi o minimalnej losowości oraz którym nie straszne jest wybieganie myślą o klika kroków strategicznych w przód. Często uznawana za grę dla graczy, przy skromnej ilości akcji, oferuje pokaźną liczbę możliwości ich taktycznego wykorzystania. Nie tylko po to, żebyśmy mogli zgarnąć kilka punktów zwycięstwa za odwrócone żetony przedsiębiorstw pod koniec którejś z er, ale również dlatego, by naszym zagraniem podkręcić paraliż decyzyjny przeciwnika oraz nieodstępujące go na krok wrażenie żalu za niezrealizowaną dwie tury temu akcją. Specyfikacja Gry: Autor: Martin Wallace Liczba graczy: 2 - 4 osób Wiek: 14 + Czas gry: 60 - 120 min Język: polski Komponenty Gry: -1 dwustronna plansza; -4 planszetki graczy; -4 żetony postaci; -56 żetonów połączeń (po 14 w każdym z kolorów graczy); -12 żetonów zamorskich rynków bawełny; -4 znaczniki PZ; -4 znaczniki dochodu; -66 kart miast i przedsiębiorstw; -24 kostki węgla; -16 kostek żelaza; -4 karty pomocy; -1 znacznik zamorskiego rynku bawełny; -77 żetonów pieniędzy; -148 żetonów przedsiębiorstw (po 37 w każdym z kolorów graczy): -12 przędzalni; -8 portów; -6 stoczni; -4 huty żelaza; -7 kopalni węgla; -1 żeton podziału talii kart.
24% rabatu
212,76
279,95 zł
Dodaj
do koszyka
Gra kreatywna Palago granatowe
PALAGO GRA KREATYWNA 1-5 GRACZY Wiek 6-106 lat Liczba graczy 1-5 Czas gry 30 min 48 płytek Palago Kolory płytek niebieski 2 kostki Ilustrowana instrukcja w j.polskim Torba do przenoszenia płytek Gra strategiczna Palago (2 graczy) Gra strategiczna Palagonia (3-5 graczy) Układanki (Puzzle) Świat kształtów Palago Poznaj przyjazne stworzenia Palagonii. Obudź w sobie artystę i ułóż świat fascynujących kształtów. Wszystkie płytki są identyczne, ale strategie używane w tej grze są bardzo złożone, a liczba różnych możliwości prawie nieskończona. UKŁADANKI: przyjazne stworzenia Palagonii potrafią ułożyć się w zaskakujące układanki. Mamy nadzieję, że układając je będziecie się bawili równie dobrze jak my, kiedy je wymyślaliśmy. PALAGO dla 2 graczy: Palago jest grą strategiczną dla dwóch osób. Zasady są bardzo proste, a gra nie jest skomplikowana, ale pomimo to można spędzić całe życie ucząc się i doskonaląc przemyślną taktykę. Na przykład im częściej gracz atakuje tym słabsza staje się jego pozycja, jak w starożytnej grze GO. PALAGONIA dla 3-5 graczy: Istnieje również wersja Palagonii dla kilku graczy, którzy łączą się w drużyny, aby ułożyć stworzenia o różnych kształtach. Gra ta wymaga dużej kreatywności i umiejętności strategicznych. Wygrywa gracz z najwyższym wynikiem, ale najlepiej wygrać w dobrym stylu tzn. układając najciekawsze stworzenie
22% rabatu
37,72
48,39 zł
Dodaj
do koszyka
Res Arcana
Res Arcana
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Artefakty, eliksiry i potężne moce. Na czterech krańcach świata niebo pokryło się chmurami, oceany zmieniają kolor, a powietrze wibruje od magii. W przytłumionym świetle pracowni alchemicznej, na ośnieżonym szczycie świętej góry i w ruinach milczącej świątyni potężni magowie przygotowują się do konfrontacji. Uprawiają i zbierają składniki potężnych eliksirów, które skupiają w sobie całą magię tego świata i pozwalają tworzyć tajemnicze artefakty. Z samej pustki wzywają przedziwne kreatury, docierają do punktów mocy i wzywają gigantyczne smoki, które następnie kierują przeciw swoim wrogom. Res Arcana to gra karciana w klimacie fantasy, w której uczestnicy wcielają się w najpotężniejszych magów. Podczas rozgrywki będziemy starali się doprowadzić do perfekcji swoje specyficzne umiejętności w taki sposób, by osiągnąć konkretny cel. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne zagrywanie kart, których połączone umiejętności będą wpływały na siebie wzajemnie, pozwalając nam na coraz to ważniejsze inwestycje, które zapewnią nam eksplorację kolejnych poziomów magicznej wiedzy i umiejętności. Zawartość: 40 kart artefaktów 10 kart magów 10 kart monumentów 150 drewnianych zniaczników esencji 5 płytek enklawy (dwustronnych) 8 magicznych przedmiotów zniacznik pierwszego gracza 12 żetonów esencji "5x" 4 karty pomocy + płytka podsumowania instrukcja Liczba graczy 2-4 Wiek 12+
23% rabatu
100,00
129,95 zł
Dodaj
do koszyka
Bitwa o Tortugę
U wybrzeży pirackiej wyspy trwa zaciekła bitwa. Hiszpańska flota po raz kolejny próbuje wydrzeć Tortugę z rąk piratów. Zostań kapitanem wybranej floty i stocz bitwę! Stawką jest osnuta złą sławą piracka wyspa Tortuga!
25% rabatu
37,47
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Scythe: Plansza Modularna
Scythe: Plansza Modularna
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
Scythe – plansza modularna design - Jamie Stegmayer | grafiki i worldbuilding – Jakub Różalski | projekt graficzny i rozkład planszy – Christine Santana Plansza modularna zmienia krajobraz wschodniej Europii przy każdej kolejnej partii Scythe’a oraz wprowadza nowy poziom zmienności rozgrywki w grze Scythe. Rozstawienie mapy (dwustronna plansza oraz 4 duże dwustronne kafle) wraz z lokacjami frakcji (kafle z bazami) jest inne przy każdej kolejnej partii. Wprowadzony został również element dobierania podczas ustawiania początkowego planszy oraz wariant z mniejszą mapą gdy do gry zasiada niewielka liczba graczy. Plansza modularna jest całkowicie nową planszą, zaprojektowaną specjalnie pod kafle (które z kolei opracowano z myślą o planszy). Zarówno plansza jak i kafle są dwustronne by zmaksymalizować zmienność rozgrywki. Gdy raz zagracie w Scythe’a rozstawionego na planszy modułowej, już zawsze będziecie chcieli, by to właśnie ona tworzyła wam jakże różnorodny krajobraz Europii. Elementy: - 1 dwustronna plansza (624x818mm – rozmiar identyczny ze standardową planszę Scythe’a) - 4 dwustronne kafle (7 heksów na kafel) - 8 kafli z bazami - 8 kart premii za budowle - 1 instrukcja (11 języków, również PL) - instrukcja do Automy (tryb solo) Dzięki dwustronnej planszy, dwustronnym kaflom oraz kaflom z bazami, plansza modularna oferuje miliony możliwych rozkładów obszaru rozgrywki.
22% rabatu
85,71
109,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Ostatnie chwile. Burzliwe życie Billy'ego Kerra
Ostatnie chwile. Burzliwe życie Billy'ego Kerra to gra kooperacyjna, w której uczestnicy wcielają się w personel medyczny, którego zadaniem jest opieka nad śmiertelnie chorymi pacjentami. Niedawno na oddziale pojawił się nowy pacjent, który doznał rozległego ataku serca podczas lotu z Sydney do Londynu. W momencie rozpoczęcia gry wiesz o nim jedynie, że nazywa się Billy Kerr, ma sześćdziesiąt lat, a lekarze prognozują, że przeżyje jeszcze tylko kilka dni. Podczas rozgrywki uczestnicy muszą współpracować, by z jednej strony zapewnić Billy’emu odpowiednią opiekę poprzez reagowanie na nagłe sytuacje medyczne, z drugiej zaś – zdobyć jego zaufanie. Celem gry jest rozwiązanie zagadki przeszłości Billy’ego. W ramach dziesięciu w pełni regrywalnych scenariuszy będziecie musieli odtworzyć historię pacjenta na podstawie fragmentarycznych wspomnień. Być może uda Wam się lepiej poznać Billy’ego i pomóc mu w uporaniu się z tajemnicami, które ciążą mu od lat? Zawartość pudełka: instrukcja plansza plansza kierownika zmiany 39 kart pacjenta 35 kart częściowej pamięci pacjenta 35 kart pamięci pacjenta 72 kart narracji 1 pionek Billy'ego 4 pionki graczy 3 pionki asystentów 2 pionki dyżurnych asystentów 24 żetony opieki 12 żetonów stresu 2 żetony ostrzeżenia 1 kafelek kontaktu Liczba graczy 2-4 Czas gry 45-60 minut Wiek 14+
23% rabatu
107,69
139,95 zł
Dodaj
do koszyka
Wsiąść do Pociągu: Polska + Europa REBEL
Wyjątkowy zestaw, który pozwoli Ci zacząć przygodę z grą planszową Wsiąść do Pociągu – światowym bestsellerem zapewniającym całej rodzinie wspaniałą zabawę na długi czas. Wciel się w prekursora kolejnictwa i stwórz zupełnie nowe trasy na mapie Europy. Zbieraj kolorowe karty z wagonami, a następnie wykorzystaj je, by budować dworce, pokonywać tunele i łączyć najważniejsze miasta. W skład zestawu wchodzi podstawowa wersja gry Wsiąść do Pociągu: Europa oraz dodatek z mapą Polski utrzymany w stylistyce lat 50. ubiegłego stulecia. Liczba graczy: 2 - 5 Wiek: 8+ Czas rozgrywki: 60 - 90 minut
26% rabatu
192,33
259,90 zł
Dodaj
do koszyka
Blackout: Hongkong (edycja polska) LACERTA
Wyobraź sobie, że najbardziej rozświetlone miasto na świecie pogrąża się w ciemności... W takiej właśnie sytuacji rozpoczynasz Blackout: Hongkong! Minionej nocy Hongkong nieoczekiwanie został dotknięty rozległym zanikiem napięcia. Patrząc, jak służby starają się opanować sytuację, decydujesz się wziąć sprawy w swoje ręce i przywrócić choć trochę porządku w mieście! Zwykłe życie, do którego byłeś przyzwyczajony, poszło w niepamięć. W obliczu braku prądu nawet najbardziej przyziemne czynności stały się wyzwaniem. Czy potrafisz tak zarządzić tą trudną sytuacją, aby przywrócić choć pozorny porządek? Jeśli Ci się to uda, z pewnością będziesz wpływową osobą, kiedy do Hongkongu ponownie zawita ład i porządek! W grze Alexandra Pfistera Blackout: Hongkong musisz sprawnie zarządzać ciągle zmieniającą się dostępnością zasobów oraz dowodzić zespołem najwybitniejszych specjalistów. Staraj się, aby Hongkong nie pogrążył się ponownie w chaosie. Czy potrafisz wykonać to zadanie lepiej niż Twoi rywale? Zmierz się z wyzwaniem z grupą przyjaciół lub samemu! Podstawowe informacje Liczba graczy: 1 - 4 osoby Wiek: od 14 lat Czas gry: ok. 75 - 150 minut Zawartość pudełka: 1 plansza główna 4 plansze graczy 136 kart 3 specjalne kości 1 znacznik gracza rozpoczynającego 20 znaczników posterunków 100 drewnianych znaczników 48 żetonów zwiadu 4 znaczniki punktacji 50 żetonów monet 24 żetony transportu 4 żetony blokady 12 żetonów GPS 4 żetony 0-6 1 instrukcja
18% rabatu
147,56
179,95 zł
Dodaj
do koszyka
Monopoly Friends
Monopoly Friends
Wydawca: Winning Moves
wysyłka: 48h
Woopah! Nadszedł czas, aby dołączyć do paczki legendarnych Przyjaciół z jednego z najbardziej lubianych sitcomów w historii w tej specjalnej edycji gry Monopoly Przyjaciele. Przenieś się do Nowego Jorku i wraz z Przyjaciółmi i przeżyj raz jeszcze najzabawniejsze momenty serialu! Graj jako Ross, Rachel, Phoebe, Monica, Joey lub Chandler, wybierając jeden z niepowtarzalnych pionków przedstawiający najbardziej charakterystyczne przedmioty należące do każdego z przyjaciół. Odkryj na nowo najlepsze momenty z serialu, zaczynając od Tego ze Świątecznym Pancernikiem, przez Ten z olbrzymim urządzeniem do poszturchiwania, aż do Tego ze Ślubem Moniki i Chandlera! Jeśli czujesz, że sprzyja Ci szczęście, albo masz ochotę na chwilę luksusu, odwiedź nowojorskie apartamenty. Albo wybierz się tam, gdzie Przyjaciele spędzili najwięcej czasu – odpręż się przy filiżance kawy w Central Perk. Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 26
19% rabatu
133,63
164,97 zł
Dodaj
do koszyka
Osadnicy: Wykreślane Imperium PORTAL
Zmęczeni nieustannymi wojnami na swoich rodzinnych ziemiach osadnicy wyruszyli w drogę w poszukiwaniu spokojniejszej krainy. Zbudują nowe domy, obsieją nowe pola i rozpoczną zupełnie nowy rozdział w swoim życiu. Osadnicy: Wykreślane Imperium to gra, w której gracze zarządzają zasobami rozbudowując swoją osadę o nowe specjalne budynki oraz o mury, nowe pola i chaty Zawartość: 4 specjalne kości 48 arkuszy Wioski - tryb rywalizacji 48 arkuszy Wioski - tryb przygodowy 96 arkuszy Imperium 5 żetonów Przysług 4 ołówki 1 instrukcja Liczba graczy: 1 - 4 Wiek: 10 + Czas rozgrywki: 30 minut
28% rabatu
57,52
79,95 zł
Dodaj
do koszyka
KeyForge: Czas Wstąpienia - Talia Archonta REBEL
Nie ma dwóch takich samych talii na świecie! KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet. Nastał "Czas Wstąpienia"! A wraz z nim drugi zestaw talii KeyForge! Seria "Czas Wstąpienia" wprowadza do gry 204 nowe karty, zwiększając pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia! Żadne dwie bitwy nigdy nie będą takie same! Czym jest unikalna gra karciana? Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom. Jak to działa? Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Amber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu. Co wprowadza Talia Archonta? Oprócz Pakietu startowego mamy do dyspozycji unikalne talie Archontów, które oferują nam pełną rozgrywkę bez potrzeby kupowania dodatkowych boosterów, czy konstruowania własnego zbalansowanego zestawu. Każda zakupiona talia jest unikalna i kompletna. To oznacza, że grając za jej pomocą, będziemy musieli nauczyć się w pełni wykorzystywać jej potencjał. Każda z talii Archontów ma własną, wyjątkową nazwę i zawiera zestaw kart o unikalnym potencjale strategicznym. Każda jest również kolejną szansę na zwycięstwo!
13% rabatu
30,39
34,95 zł
Dodaj
do koszyka
KeyForge: Czas Wstąpienia - Pakiet startowy REBEL
Drugi zestaw startowy a w nim dwie unikalne talie! KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet. Nastał "Czas Wstąpienia"! A wraz z nim drugi zestaw talii KeyForge! Seria "Czas Wstąpienia" wprowadza do gry 204 nowe karty, zwiększając pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia! Żadne dwie bitwy nigdy nie będą takie same! Czym jest unikalna gra karciana? Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom. Jak to działa? Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Amber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu. Pakiet startowy KeyForge to idealny sposób na rozpoczęcie swojej przygody ze światem Tygla. Znajdziemy w nim dwie unikalne, pełnoprawne talie Archontów, które pozwolą Tobie i Twojemu przeciwnikowi na poznanie zasad gry.
13% rabatu
95,60
109,95 zł
Dodaj
do koszyka
Podwodne Miasta PORTAL
Podwodne Miasta PORTAL
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 48h
Ziemia jest przeludniona. Kolonizacja Marsa jak zwykle wydaje się możliwa do przeprowadzenia… ale dopiero za kilkadziesiąt lat. Tylko jedna droga pozostała otwarta dla ekspansji ludzkości: świat pod powierzchnią morza. Podwodne Miasta to najnowsza gra Vladimira Suchego, twórcy takich przebojów jak Pulsar 2849, Last Will, czy Shipyard. Gra stała się jednym z przebojów targów Essen 2018, a prawa do jej wydania kupiło wydawnictwo Rio Grande Games (wydawca takich przebojów jak Race for the Galaxy czy Dominion!). Podwodne Miasta to eurogra przeznaczona dla miłośników cięższych tytułów takich jak Teotihuacan czy Mage Knight. Wiele ścieżek do zwycięstwa, ciężkie wybory i unikalna mechanika, która zapewniła Podwodnym Miastom nominacje do nagrody Golden Geek w kategoriach Game of the Year oraz Best Strategy Board Game. Wiek graczy: 14+ Liczba graczy: 1-4 Czas rozgrywki: 40 minut na osobę
30% rabatu
153,97
219,95 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
42
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka