Opakowanie Europe Divided
Europe Divided
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
Europe Divided Kto panuje nad Europą Wschodnią, panuje nad Heartlandem, Kto panuje nad Heartlandem, panuje nad Światową Wyspą, Kto panuje nad Światową Wyspą, panuje nad Światem. Sir Halford Mackinder, 1919 Zakończenie Zimnej Wojny wprowadziło Europę w epokę rozwoju. Europa Środkowa i Wschodnia zrzuciła z siebie jarzmo dyktatorskich rządów i zapragnęła umocnić odzyskaną demokrację. Kraje tego regionu postrzegały integrację europejską jako gwarancję, że nie trafią ponownie do rosyjskiej strefy wpływów. Unia Europejska i NATO zapewniały bezpieczeństwo, a członkostwo w UE miało być podwaliną sukcesu gospodarczego. Rosja – cień dawnej potęgi Związku Radzieckiego – nie mogła zrobić nic, by zahamować wzrost wpływów europejskich. I wtedy wszystko się zmieniło. Ceny ropy naftowej poszybowały w górę, wspomagając rosyjską gospodarkę. Do władzy doszedł Władymir Putin, który – pomimo politycznych zawirowań - niezmiennie cieszy się dużą popularnością społeczeństwa. W 2008 roku wybuchła wojna między Rosją i Gruzją, która otwarcie aspirowała do NATO. Rozpoczeło się odrodzenie rosyjskiej potęgi, czego przykładem była aneksja Krymu w 2014 roku oraz interwencja we wschodniej Ukrainie. W grze Europe Divided prowadzić będziecie jedną z dwóch potęg: Zachodnią Europę (kontrolując zarówno NATO, jak i Unię Europejską) lub Rosję. Polityczne i militarne wpływy graczy będą się ścierać w walce o kontrolę nad Europą Środkową i Wschodnią oraz nad Kaukazem. Europa jest potężna i bogata, ale też zbiurokratyzowana i opieszała w działaniu. Rosji brak potencjału Europy, ale za to jest w stanie błyskawicznie reagować. Gracze zdobywają punkty poprzez osiąganie polityczej dominacji w spornych regionach Europy Środkowej, Wschodniej i na Kaukazie. Mogą także zyskać punkty za wygrywanie na swoją korzyść historycznych wydarzeń. Rozgrywka, oparta na szybkiej mechanice card driven, jest bogata w historyczne nawiązania, uwypukla także potencjalne ogniska współczesnych kryzysów. Gracze wykorzystują karty poszczególnych krajów do uzyskania wpływów politycznych i militarnych, zwiększenia zasobów finansowych oraz zapewnienia obecności swoich wojsk. Elegancki mechanizm zarządzania talią powoduje osłabienie możliwości talii gracza w miarę wzrostu jego wpływów, kreując dylemat pomiędzy chęcią rozwoju, a obawą przed nadmiernym rozciągnięciem wpływów. Czy „Aksamitna rewolucja” spowoduje podział Czechosłowacji? Jak zakończy się wojna w Bośni? Gracze zdecydują o przebiegu historii na przełomie XX i XXI wieku. Najważniejsze cechy Europe Divided: Asymetryczna, pozbawiona losowości rozgrywka Unikatowy i aktualny temat współczesnej geopolityki Mechanika card-driven, zapewniająca emocje i regrywalność Wspaniała szata graficzna i ekskluzywne wykonanie ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA Plansza do gry Instrukcja 2 karty pomocy graczy 40 kart (rozmiar 80x120 mm) 60 kart (rozmiar 58x88 mm) 88 żetonów 36 kostek sześciościennych 10 woreczków strunowych wypraska na elementy 2 graczy wiek 14+ 90 minut
30% rabatu
190,19
269,96 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki UKŁADANKA SEKRTETNY KOD
UKŁADANKA SEKRTETNY KOD
Autor: DANTE
Wydawca: Quercetti
wysyłka: 48h
UKŁADANKA SEKRTETNY KOD
17% rabatu
51,32
61,50 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Opakowanie Szachy klasyczne ABINO
Szachy klasyczne ABINO
Wydawca: ABINO
wysyłka: 48h
Klasyczne wydanie gry z drewnianymi figurami szachowymi.
27% rabatu
25,30
34,44 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
wyprzedaż
Okładka książki Gra - Londyn
Gra - Londyn
Wydawca: FoxGames
wysyłka: 24h
Wielki pożar z 1666 roku strawił większość miasta, teraz nadszedł czas, by je odbudować. Wciel się w postać jednego z czołowych londyńskich architektów, a twoje projekty niech przywrócą miastu dawna świetność. Czekaja na ciebie trudne wybory: monumentalne budowle przyniosą ci prestiż ale zbyt dynamiczny rozwój może przyczynić się do zwiększenia ubóstwa. Twoi przeciwnicy nie ustają w wysiłkach, żeby pokonać cię w walce o sławę. Czy zdecydujesz się wznosić wielkie budowle i niesamowite pałace? Czy poradzisz sobie z ubóstwem? W grze Londyn musisz odpowiednio zarządzać kartami, spłacić pobrane pożyczki na czas oraz dostosowywać się do bieżących potrzeb, aby wygrać. Myśl strategicznie, działaj mądrze i wygraj, realizując swoją wizję miasta! Piękne ilustracje, estetyczna oprawa graficzna Słynna gra Martina Wallace'a z zupełnie nową oprawą graficzną i poprawionymi zasadami.
36% rabatu
89,99
139,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Kensington
Kensington
Wydawca: Piatnik
wysyłka: 48h
XIX-wieczny Londyn:Dzielnica Kensington cieszy się ogromnym zainteresowaniem! Każdy chce wybudować w niej jak najbardziej imponujący i jak najwyższy budynek, który będzie przyciągał zamożnych lokatorów. Architekci tworzą przeróżne projekty, ale konkurencja jest ogromna. Kto stworzy najbardziej niesamowity budynek? Pasjonująca rywalizacja budowniczych stworzona przez zespół Cielo d'Oro. Gra dla 2-5 osób od 8 lat.
25% rabatu
68,06
90,20 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Trans Europa
Trans Europa
Wydawca: Ravensburger
wysyłka: 48h
Pełną parą naprzód! Zobacz, jak rozwijała się kolej na początku XX wieku. Raj i zdobywaj kolejne stopnie awansu! Z tyłu planszy do gry stawiają CI wyzwanie bezkresy Dzikiego Zachodu i szalone wyścigi z Trans Ameryka. Zawartość: - dwustronna plansza - 85 szyn - 12 pionków - 70 kart miast - 20 kart specjalnych - instrukcja Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-6 Czas rozgrywki: 30 minut
19% rabatu
91,96
112,90 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Skylands PIATNIK
Skylands PIATNIK
Wydawca: Piatnik
wysyłka: 48h
Świat Skylands został zniszczony i składa się już tylko z latających kawałków wysp. Mieszkańcy mają jednak mistyczną umiejętność budowania świata Skylands z fragmentów. Wykorzystują moc zjednoczonych na nowo wysp, aby zbudować ich jeszcze więcej i zapewnić miastom energię. Każdy gracz buduje na swojej planszy swój własny archipelag, umieszczając na niej karty wysp.Gra kończy się, gdy jeden gracz umieści kartę wyspy na przedostatnim wolnym polu swojej planszy lub gdy wyczerpią się karty wysp, albo gdy gracz wyjmie ostatnią kartę punktową z banku.Wtedy rozpoczyna się końcowa ocena. Grę wygrywa ten gracz, który zebrał najwięcej punktów. Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku od 8 lat.
25% rabatu
122,19
161,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Architekci Zachodniego Królestwa PORTAL
Akcja Architektów Zachodniego Królestwa toczy się u schyłku Imperium Karolińskiego, około 850 r. n.e. Jako królewscy architekci, będziecie rywalizować, by zaimponować królowi i zachować swój szlachetny status, budując różne konstrukcje na jego nowych włościach. Gracze muszą zbierać surowce, zatrudniać pomocników i mieć oko na robotników. Nastały zdradzieckie czasy. Rywalizujący architekci uczynią wszystko, by spowolnić twój postęp. Pozostaniesz wzorem cnót, czy też wpadniesz w złe towarzystwo złodziei i szemranych handlarzy? W Architektach Zachodniego Królestwa celem każdego gracza jest posiadanie największej liczby Punktów Zwycięstwa (PZ) na końcu gry. Punkty zdobywane są poprzez budowanie różnych Budynków oraz postęp prac nad Katedrą. W czasie gry gracze będą musieli dokonać wielu moralnych wyborów. Pomimo, że ich poziom Cnót będzie oceniany dopiero na koniec gry, muszą zachować ostrożność. Kilka szemranych umów tu i tam może wydawać się błahostką, ale posuńcie się za daleko, a zostaniecie ukarani. Gra kończy się, gdy zostanie wybudowana ustalona liczba konstrukcji. Zawartość: 1 ilustrowana instrukcja 1 suplement 10 znaczników Graczy, 100 Robotników 170 drewnianych znaczników zasobów 50 Srebrników 161 Kart, 1 Plansza Główna 6 Planszy Graczy Liczba graczy 1-5 Wiek 12+
34% rabatu
99,64
149,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Paladyni Zachodniego Królestwa PORTAL
Akcja Paladynów Zachodniego Królestwa rozgrywa się w burzliwym okresie historii państwa zachodniofrankijskiego, około 900 r. n.e. Pomimo ostatnich wysiłków nad rozwojem waszego miasta, okolicznym siedliskom wciąż grozi atak ze strony agresywnych najeźdźców. Saraceni przenikają przez granice, Wikingowie rabują dobytek i trzodę, nawet Bizantyjczycy pokazują swoje mroczne oblicze. Jako przedstawiciele szlachetnych rodów będziecie musieli nakłonić mieszczan do obrony granic, zbudować fortyfikacje i dokończyć chrystianizację całego kraju. Na szczęście nie jesteście sami. W swej wielkiej mądrości, Król wysłał swoich najlepszych rycerzy, by pomogli wam w waszych staraniach. Szykujcie zatem konie i ostrzcie miecze. Paladyni nadchodzą. W Paladynach Zachodniego Królestwa celem każdego gracza jest posiadanie jak największej liczby punktów zwycięstwa (PZ) na koniec gry. Punkty zdobywa się, budując Posterunki i Fortyfikacje, wspierając działalność misyjną Mnichów i walcząc z Najeźdźcami. W każdej Rundzie gracze z pomocą wybranego Paladyna i grupki Robotników będą wykonywać różne zadania. W trakcie gry gracze będą stopniowo zwiększać swoją Wiarę, Siłę i Wpływy, które nie tylko przyczynią się do ostatecznego wyniku, ale też dodadzą doniosłości ich akcjom. Gra kończy się po rozegraniu siódmej Rundy. ZAWARTOŚĆ: 112 Robotników, 12 znaczników Atrybutów, 32 Warsztaty, 28 Mnichów 28 Posterunków 28 Dzbanów ilustrowana instrukcja 4 plansze Graczy 2 plansze Główne 1 znacznik Pierwszego Gracza 1 znacznik Zasobów 40 sztuk Zapasów 50 Srebrników 245 kart Wiek graczy: 12+ Liczba graczy: 1-4 Czas rozgrywki: 90-120 min.
27% rabatu
110,14
149,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Karczma pod Pękatym Kuflem G3
Karczma pod Pękatym Kuflem G3
Wydawca: G3
wysyłka: 48h
"Karczma pod Pękatym Kuflem" to gra kościana z budowaniem talii dla 2 do 4 osób w wieku od 12 lat, stworzona przez Wolfganga Warscha – autora bestsellerowej gry rodzinnej Szarlatani z Pasikurowic. Zaproś rodzinę oraz znajomych i wspólnie zadbajcie aby na stołach nigdy nie zabrakło jadła, a piwo lało się strumieniami! Karczma pod Pękatym Kuflem słynie z wybornego piwa! Jednak jej właściciel ma już swoje lata i zastanawia się, któremu z okolicznych karczmarzy powierzyć prowadzenie interesu. Postanowił w drodze konkursu wybrać najlepszego! Ten, kto najlepiej w tym roku poprowadzi swoją karczmę, ściągnie najwięcej gości i najznamienitszych szlachciców przejmie Karczmę pod Pękatym Kuflem. W "Karczmie pod Pękatym Kuflem" gracze, aby wygrać, muszą odpowiednio wybierać kości i rozbudowywać talię, zbierając najlepszych pomocników i najbogatszą klientelę. Będą inwestować w dodatkowe stoły, powiększać magazyn i dbać o to, żeby nigdy nie zabrakło złocistego trunku! Gra ma pięć modułów o rosnącym stopniu trudności, dzięki czemu rozgrywkę można dopasować do poziomu graczy. Zawartość: plansza klasztoru 240 kart 4 plansze karczmy 16 białych kości 12 kolorowych kości 4 podkładki pod kufel 12 znaczników gości przy barze 4 znaczniki magazynu na piwo 4 znaczniki skarbca 4 znaczniki klasztoru 4 znaczniki sławy 1 znacznik kufla 1 znacznik księżyca 20 sznapsów 12 znaczników wędrownych artystów 4 księgi gości 40 znaczników wpisów instrukcja (Moduły) instrukcja Liczba graczy 2-4 Wiek 12+
29% rabatu
106,46
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Szarlatani z Pasikurowic: Szeptuchy G3
"Szarlatani z Pasikurowic: Szeptuchy" to rozszerzenie do odnoszącej sukcesy na całym świecie gry familijnej Szarlatani z Pasikurowic. Teraz eliksiry może warzyć aż pięciu graczy, ponieważ pudełko zawiera dodatkowe rubiny, składniki i wszystkie elementy gry dla kolejnego gracza. To jednak nie wszystko! Do gry wchodzi nowy składnik - kwiat paproci, który ma zmienną wartość, a także nowa wielka dynia, która wypełnia aż sześć pół w kociołku. Oprócz tego nowe księgi składników, które zapewniają jeszcze większą regrywalność. Kiedy mikstura nie chce się uwarzyć, gracze mogą poprosić o pomoc jedną z trzech szeptuch. To wszystko sprawi, że nie będziecie chcieli odchodzić od kociołków! Cel gry jest taki sam jak w podstawowej wersji - warzenie jak najlepszych mikstur. Na początku rozgrywki, każdy z uczestników zabawy otrzymuje planszetkę, przedstawiającą kociołek oraz woreczek z początkowymi składnikami. Gra trwa dziewięć rund, podczas których, wszyscy gracze w tym samym czasie, losują składniki i dokładają je do swoich kociołków. Gracze sami decydują, kiedy chcą przerwać losowanie składników, muszą jednak uważać – jeśli wartość białych znaczników na planszy przekroczy siedem, to kociołek wybucha! Po tym, jak wszyscy gracze skończą losować składniki, następuje rozpatrywanie zawartości kociołków. Ważnym etapem jest kupowanie nowych składników do woreczków. Pozwala to na tworzenie coraz lepszych mikstur! Grę urozmaicają karty zmieniające zasady rozgrywki. Zwycięży gracz, który zdobędzie najwięcej punktów. Uwaga: to nie jest samodzielna gra, do rozgrywki wymagane jest posiadanie gry Szarlatani z Pasikurowic. Zawartość: 1 kociołek 1 woreczek 1 butelka 2 znaczniki kropelek 1 znacznik punktów 1 znacznik szczura 1 pieczęć punktów 0/50 8 ksiąg składników 12 szeptuch 151 znaczników składników 15 monet szeptuch 20 rubinów 5 misek instrukcja Liczba graczy 2-5 Wiek 10+
21% rabatu
78,66
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Drako: Rycerze i Trolle REBEL
Drako: Rycerze i Trolle REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Kto przetrwa to starcie? W Królestwie panował pokój i dobrobyt. Król - łaskawy władca - zajmował się nie tylko sprawami wielkiej wagi, ale także małymi problemami ludzie biedniejszych i zamieszkujących bardziej odległe ziemie. Pewnego słonecznego dnia do władcy zawitał posłaniec z nowiną, po wysłuchaniu której oblicze Króla całkowicie się zmieniło. Jedna z wiosek mieszczących się tuż przy mokradłach doniosła, że na ich terenie grasuje grupa Trolli, których nie widziano już od wielu, wielu lat. Do Trollich Mokradeł wysyłano kolejne grupy poszukiwaczy przygód. Niestety żadna z nich do tej pory nie wróciła z tarczą. Po wielu słuch zaginął. Aż wreszcie pojawiła się Złota Drużyna, specjalizująca się w sprawach beznadziejnych (i takich o wysokiej stopie zwrotu). Kto przeżyje to starcie: niebezpieczne Trolle czy Złota Drużyna poszukiwaczy przygód? Wszystko w Waszych rękach! W grze Drako: Rycerze i Trolle jeden z graczy kieruje zespołem trzech poszukiwaczy przygód, których celem jest pokonanie dwóch Trolli. Musi tego dokonać w określonym czasie (zanim wyczerpie się ich talia kart) - wtedy wygra rozgrywkę. Każda postać posiada swoje charakterystyczne umiejętności, których odpowiednie wykorzystanie jest kluczem do sukcesu. Drugi z graczy kieruje dwoma Trollami - ich celem jest utrzymać się przy życiu lub pokonać Złotą Drużynę. Gdy talia kart przeciwnika wyczerpie się - Trolle pozostają na swoim miejscu wciąż nękając okoliczne wioski i odnosząc tym samym zwycięstwo.Wygrywają także, jeżeli uda im się pokonać wszystkich ludzi.
26% rabatu
74,41
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Nanty Narking
Nanty Narking
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
Z pamiętnika Lorda Balmorala: „24 października 1894r.; późne popołudnie Deszcz wybębniał o okiennice nieregularne rytmy bez najdrobniejszej przerwy od przeszło dwóch dni. Napęczniałe od ołowianych chmur niebo zdaje się być wolno opadającym sufitem pomieszczenia pułapki, który pragnął złączyć się z wyścielającym ulice Londynu smogiem w iście piekielnym wyziewie, wystawiając nas wszystkich na pastwę powolnego zaczadzenia. Siedzę w fotelu, zastygły w wystudiowanej pozie człowieka dystyngowanie opanowanego, któremu nie wypada dać po sobie poznać, jak bardzo jego usposobienie odbiega od aparycji. Nienagannie nieprzenikniony, od czasu do czasu zdradzają mnie jedynie palce, bezwiednie starające się odtwarzać stukot kropel za oknem. James ma wrócić z pieniędzmi lada moment. Gdybym tylko mógł był przewidzieć, że stary Blackwood będzie wykazywał się tak potworną indolencją, nigdy nie przystałbym na propozycję sporządzenia tego przeklętego weksla. Tyle tygodni zmarnowanych… Ileż nerwów zszarganych przez użeranie się z urzędniczymi podchodami i biurokracją; jak wiele nocy nieprzespanych przez typów spod ciemnej gwiazdy i mętów z East Endu, nasłanych zapewne przez jakiegoś kanciarza, niegodziwca i łachmytę, który zapragnął napsuć mi krwi, Bóg tylko raczy wiedzieć z jak bardzo irracjonalnego powodu, albo po prostu położyć swoje wstrętne chciwe łapska na upatrzonej przeze mnie kamienicy w Holbornie – obiekcie całego mojego trudu i znoju, które swą bezustannością gnębią mnie już od ponad trzech miesięcy. Na szczęście w poniedziałek będę mógł wreszcie głęboko odetchnąć, gdyż umówiony jestem z notariuszem w banku przy Garrick Street na dopięcie ostatnich formalności. Byle tylko James wrócił z całą kwotą... Ostatnio nawet na krok nie odstępuje go ubrany w sportową kurtkę jegomość z chartem na smyczy. Wielokrotnie widziałem na własne oczy jak przechodził pod oknami mojego apartamentu, zerkając spod daszka swojego kaszkietu w stronę zasłon, a o określonych godzinach wystawał nieopodal na rogu, niby to rozmawiając z kwiaciarką, lecz cały czas lustrując wzrokiem front mojego domu. A trup ladacznicy z Whitechapel znaleziony dwa dni temu niedaleko doków!? Całe miasto aż huczy od plotek, czy ta ohydna zbrodnia nie była czasem nową „wizytówką” Kuby Rozpruwacza albo jego godnego pożałowania naśladowcy. Scotland Yard na razie nabrał wody w usta i wstrzymał się od wydania oficjalnego oświadczenia w tej sprawie. Aczkolwiek nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - cały East End siedzi teraz jak trusia. A jeszcze nie tak dawno temu bobbies mieli tam pełne ręce roboty w związku z rozruchami spowodowanymi brakiem pomocy miasta po ostatniej powodzi. Na truizm bardzo niskich lotów zakrawałoby przytoczenie przysłowia „biednemu zawsze wiatr w oczy”, choć powiem szczerze, że czasami mam wrażenie, iż jest wręcz na odwrót. Ryba przecież zawsze psuje się od głowy i dlatego…, oho, na dole trzasnęły drzwi! To musi być James...” Specyfikacja gry: Autor: Martin Wallace Liczba graczy: 2 – 4 Czas gry: 60+ minut Wiek: 14+ Język: polski Komponenty gry: -48 plastikowych miniaturek agentów; -24 plastikowe miniaturki budynków w czterech kolorach; -12 plastikowych znaczników niepokoju; -4 plastikowe miniaturki grenadierów; -3 plastikowe miniaturki imigrantów; -101 kart akcji; -12 kart zdarzeń losowych; -12 kart dzielnic; -7 kart postaci; -10 kart postaci wariantu alternatywnego rozgrywki; -12 kart agentów wariantu alternatywnego rozgrywki; -6 kart budynków wariantu alternatywnego rozgrywki; -50 monet; -4 pomoce gracza; -1 składana kartonowa plansza; -1 instrukcja; -1 kostka d12.
30% rabatu
281,10
399,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Dungeons & Dragons: Dungeon Master's Guide (Przewodnik Mistrza Podziemi)
Zainspiruj i rozerwij swoich graczy Dungeon Master's Guide (Przewodnik Mistrza Podziemi) zapewnia inspirację i porady, dzięki którym rozbudzisz swoją wyobraźnię i stworzysz dla swoich graczy fascynujące światy pełne przygód i eksploracji. Wewnątrz książki znajdziesz sugestie i wskazówki dotyczące budowania światów oraz tworzenia niezapomnianych przygód, opcjonalne zasady gry, setki klasycznych magicznych przedmiotów i wiele innych narzędzi przydatnych Mistrzowi Podziemi. W przewodniku znajdziesz: wstęp do tworzenia i odzwierciedlania światów w grach fabularnych; plany egzystencji i ich charakterystykę; porady tworzenia własnych scenariuszy sesji jak i całych kampanii; zasady tworzenia bohaterów niezależnych i to, czym powinni się oni charakteryzować; ciekawe sugestie o tym, jak wykorzystywać otoczenie na sesji; informacje, co mogą robić bohaterowie pomiędzy przygodami; olbrzymie zestawienie skarbów i magicznych przedmiotów; porady dotyczące prowadzenia różnych aspektów D&D; pomocne zasady opcjonalne i takie, pozwalające wprowadzać własne opcje do gry; szereg mniejszych dodatków, od map poprzez inspiracje dla Mistrzów Podziemi. Piąta edycja Dungeons & Dragons® to najnowsza odsłona najbardziej popularnej gry fabularnej na całym świecie wydawanej od 1974 roku, aktualnie przez wydawnictwo Wizards of the Coast. Przewodnik Mistrza Podziemi stanowi jeden z trzech podręczników podstawowych, obok Monster Manual (Księgi Potworów) i Player's Handbook (Podręcznik Gracza). Odwiedź też stronę rebel.pl/dnd aby dowiedzieć się więcej o polskim wydaniu tego legendarnego systemu.
14% rabatu
172,86
199,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Monopoly Cheaters Edition
Monopoly Cheaters Edition
Wydawca: Hasbro
wysyłka: 48h
Naginaj i łam reguły! Kupuj sprzedawaj, kombinuj i mierz wysoko! Dokonuj oszustw, ale nie daj się złapać! Spróbuj pobrać więcej pieniędzy przechodząc przez pole START lub podmień swoją nieruchomość na czyjąś inną! Zostań przyłapany, a zostaniesz skuty w kajdanki i wysłany do więzienia! Dodatkowo musisz zapłacić rekompensatę Wyprzedzaj pozostałych graczy używając kart szansy i kasy społecznej Zgarniaj darmowe Hotele, zmuszaj innych graczy do zatrzymania się na twoich nieruchomościach, modyfikuj swoje nieruchomości, aby zwiększyć czynsz lub obniżyć czynsz przeciwnika. Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-6
19% rabatu
113,46
139,30 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki GRA SONAR
Sonar Gra
21% rabatu
95,33
119,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Solenia (edycja polska)
Solenia (edycja polska)
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Kilka tysięcy lat temu niewielka planeta Solenia utraciła swój naturalny cykl dnia i nocy: jej północna półkula na zawsze pogrążyła się w ciemności, natomiast południowa wiecznie skąpana jest w słońcu. Twoim zadaniem jest kontynuować tradycję przodków poprzez niesienie pomocy obu częściom Solenii. Podczas gdy ludzie dnia pożądają niedostępnych klejnotów i kamieni, ludzie nocy potrzebują drewna i pszenicy do przetrwania. Aby zwyciężyć, musisz być skuteczniejszy i szybszy od swoich przeciwników! Na czym to polega? Solenia składa się z cyklu 16 rund, a w każdej z nich uczestnicy zagrywają karty z ręki na puste miejsca planszy o wielkości 5 na 5 pól. Swoje karty możemy zagrywać na: Wyspy produkcyjne, które pozwalają zdobywać zasoby – rodzaj zasobów wskazuje wyspa, natomiast ich liczba odpowiada wartości zagrywanej karty. Miasta, by dostarczać na nie zasoby i realizować podane na nich cele. Jeśli któryś z graczy zagra kartę o wartości zero, znajdujący się na planszy statek przesuwa się o jedno pole, a my odwracamy na drugą stronę najniższy panel planszy i przenosimy go na górę. Jeśli na którymś z pól tego panelu znajdowały się karty, ich właściciel otrzymuje wskazane na nich dobra. Zwycięża gracz z największą liczbą złotych gwiazd, które możemy zdobywać bezpośrednio z wysp, za obsługę miast oraz dodatkowo, spełniając specjalne warunki. Dlaczego pokochasz tę grę? Proste zasady, krótki czas pojedynczej rozgrywki i dopracowana strona estetyczna gry sprawiają, że Solenia jest bardzo uniwersalna i świetnie sprawdzi się również dla początkujących. Dzięki zmiennym układom na planszy, losowości w doborze kart (wykorzystujemy tylko część dostępnej talii) oraz możliwością wprowadzania zmian na planszach graczy, Solenia zapewni nam wiele niepowtarzalnych rozgrywek i nowych możliwości wyboru. Plansze graczy są dwustronne i dają różne możliwości wyboru, co pozwala na zabawę na dwóch różnych poziomach zaawansowania.
27% rabatu
110,14
149,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Monopoly Rzeszów
Monopoly Rzeszów
Wydawca: Winning Moves
wysyłka: 48h
Zobacz, co kryje miejska edycja gry Monopoly – wersja Rzeszów. To znana już gra w nowej odświeżonej odsłonie. Wędruj po Rzeszowie odwiedzając ulubione miejsca, może uda Ci się zostać właścicielem któregoś z nich? Kupuj dobrze znane gdańskie obiekty i zarabiaj, ściągając czynsz od pozostałych graczy.
17% rabatu
111,70
133,85 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Monopoly Zielona Góra
Malowniczo położone winnice, Stary Rynek z uroczymi kamieniczkami oraz lasy, lasy, lasy... To właśnie Zielona Góra – miasto znane z niezwykłych tradycji winiarskich. To tutaj odbywa się największe Święto Wina w Polsce – Winobranie. Co powiesz na przechadzkę z Bachusem po kultowym deptaku w poszukiwaniu bachusików? Chcesz otrzymać w spadku winnicę lub stać się właścicielem obiektów sportowych, w których trenują zespoły ekstraligowe? A może potrzebujesz sporej dawki humoru, którą zapewnią zaielonogórskie kabarety? Nie czekaj, rzuć kostką, wykonaj ruch, dokonaj transakcji i zbij fortunę w najnowszej - Zielona Góraskiej edycji klasycznej gry MONOPOLY! Liczba graczy: 2-6 Wiek: 8+ Czas gry: 1-3 h
17% rabatu
111,71
133,86 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Tapestry
Tapestry
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
Opowieść intrygująca i pełna rozmachu jak świat, w którym się rozgrywa – wschodząca cywilizacja wchodząca na krętą ścieżkę rozwoju, aby zapisać się na kartach historii jako najpotężniejsze imperium w dziejach planety, a nawet kosmosu. Kulturowo-technologiczna rywalizacja między poszczególnymi graczami, długofalowe następstwa niezwykle trafnych bądź całkowicie chybionych posunięć, a także wiele współzależności między zagospodarowaniem przestrzennym waszego państwa i jego stolicy a surowcami, profitami i bonusami, które w zamian otrzymacie. Nie zapomnijmy o zawieraniu mniej lub bardziej formalnych paktów o nieagresji z przeciwnikami – oto, co was czeka, gdy zasiądziecie do Tapestry. Tapestry to gra o wielu strategicznych możliwościach cywilizacyjnego rozwoju. Na czterech torach postępu – nauki, technologii, eksploracji i wojska - dacie popis zdolności zrównoważonej bądź wyspecjalizowanej ekspansji, rządzonej niezmiennie przez nieubłagany rachunek zysków i strat. Podejmujcie rozważne decyzje, gdyż obranie poszczególnej ścieżki rozwoju zamyka wam drzwi do pewnej puli korzyści, która mogłaby być przydatna przy kolejnym skoku o szczebel wyżej na drabinie cywilizacyjnej modernizacji. Gdy uznacie, że czas zebrać owoce waszych wysiłków, wykonacie szereg akcji przychodu, które wprowadzą wasze państwo w nową epokę, abyście mogli dalej podbijać, rozwijać się, rządzić i dzielić. Wiekopomne chwile, przełomowe momenty, doniosłe wydarzenia oraz punkty zwrotne historii waszej cywilizacji uwiecznicie na tytułowych arrasach, które nie tylko dodadzą wam skrzydeł do kontynuacji progresu, ale również wyposażą w szereg wymiernych korzyści, które będziecie mogli spożytkować w dalszej części rozgrywki. Powiadają co prawda, że nie szata zdobi człowieka, ale za to sala ozdobiona arrasami warta jest więcej niż skarbiec po brzegi wypełniony złotem! Ilość graczy: 1 – 5 Wiek: 14+ Czas: 90 – 120 min Komponenty gry: -16 asymetrycznych mat cywilizacji; -18 unikalnych, pomalowanych figurek wielkich budowli; -43 unikalne karty arrasów oraz 7 kart pułapek; -33 unikalne karty technologii; -3 specjalne kości; -50 figurek posterunków; -100 figurek budynków przychodu; -1 plansza gry (dwustronna); -6 unikalnych mat stolic; -48 kafelków terytoriów; -15 kafelków kosmosu; -5 mat przychodu; -20 specjalnych znaczników zasobów; -65 znaczników graczy (kostki); -1 instrukcja; -2 arkusze referencyjne; -6 kart referencyjnych; -28 kart Automy (tryb solo); -1 mata Automy; -1 instrukcja Automy; -1 specjalna plastikowa wypraska z pokrywką.
30% rabatu
281,10
399,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
43
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka