Gregor Bogdan![]() MARKETING W ERZE TECHNOLOGII CYFROWYCH NOWOCZESNE KONCEPCJE I WYZWANIA
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dor
19% rabatu
59,68 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,16 zł
![]()
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko
20% rabatu
40,15 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,15 zł
![]() Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkreślając wpływ technologii, takich jak: sztuczna inteligencja, Internet
29% rabatu
52,48 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,20 zł
![]() Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzen
26% rabatu
33,30 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,30 zł
![]() Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Rozwój innowacyjnej gospodarki zależy od umiejętności korzystania z osiągnięć nauki i możliwości ich dystrybucji. Książka wpisuje się w niezwykle istotną dyskusję dotyczącą poprawy innowacyjności polskiej gospodarki poprzez udoskonalenie ws
20% rabatu
40,15 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,15 zł
![]() Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Książka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich wpisuje się w aktualny i ważny nurt rozważań na temat roli informacji i wiedzy w zarządzaniu współczesną organizacją. Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodn
20% rabatu
33,79 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,79 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|