Kalińska-Kula Magdalena![]()
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko
20% rabatu
40,15 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,15 zł
![]() Przyszłość marketingu
Autor:
Kaczorowska-Spychalska Dominika redakcja naukowa
Kalińska-Kula Magdalena
Mardosz-Grabowska Agata
Matuszewska-Kubicz Agata
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatn
20% rabatu
36,13 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,13 zł
![]() Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie infor
25% rabatu
29,81 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,81 zł
![]() Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzen
26% rabatu
33,30 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,30 zł
![]() Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Książka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich wpisuje się w aktualny i ważny nurt rozważań na temat roli informacji i wiedzy w zarządzaniu współczesną organizacją. Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodn
20% rabatu
33,79 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,79 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|