HOBBITY

Opakowanie Dolina Nilu HOBBITY
Dolina Nilu HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
Dolina Nilu odkrywa swe skarby. Wykorzystaj je ku chwale Faraona. Jesteś Nomarchą w starożytnym Egipcie. Faraon mianował Cię przywódcą Metropolii i jej regionu. Wylewy Nilu dobiegają końca i ziemie żyznej doliny gotowe są oddać swoje bogactwa. Zbieraj zasoby, buduj dzielnice z najbardziej dochodowymi sklepami, zaopatruj je w różne towary i zdobywaj za to debeny ku chwale Faraona. Gracz, który najlepiej spożytkuje zasoby doliny Nilu, zwycięży.Komponenty:4 plansze Doliny4 plansze Metropolii1 żeton startowy50 żetonów Dolin40 żetonów Dzielnic80 drewnianych znaczników4 drewniane znaczniki Pszenicy16 Monumentów1 notatnik
35% rabatu
98,17
149,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kimono HOBBITY
Kimono HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
Co 5 lat w Japonii organizowany jest niezwykły konkurs orientalnej sztuki elegancji, w którym mogą rywalizować wszystkie młode kobiety z Cesarstwa. Po pokonaniu rywalek w poszczególnych prowincjach, ostatni etap rozgrywany jest pomiędzy finalistkami na dworze samego Cesarza. Aby zwyciężyć w konkursie i wkraść się w łaski Cesarza, młode kobiety muszą układać tkaniny z wyjątkową subtelnością i stworzyć najbardziej okazałe i oryginalne kimono. Zawartość: • 45 kart Tkanin • 28 Guzików • 7 kart Akcesoriów • 1 płócienny woreczek • 4 karty młodych kobiet • 1 instrukcja • 1 plansza Kakemono
30% rabatu
63,40
89,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Celestia: Szalupa HOBBITY
Celestia: Szalupa HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 24h
Nowe wyzwania stoją przed Tobą otworem. Możesz opuścić Powietrzny Statek, korzystając ze specjalnej Szalupy. Jednak jest w niej miejsce tylko dla jednego pasażera, więc musisz zdecydować czy do niej wskoczyć. Czy samotna podróż to zawsze dobry pomysł? Szalupa to drugi dodatek do gry Celestia. Zawiera model 3D szalupy i nowe specjalne karty, które urozmaicą Waszą podróż. Dodatek ten jest w pełni kompatybilny z pierwszym dodatkiem czyli Małą Pomocą. Liczba graczy 2-6 Wiek 8+
40% rabatu
26,94
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Robin Hood HOBBITY
Robin Hood HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 24h
Życie leniwie płynęło w lesie Sherwood. Wesoła kompania powoli zbierała się na poranny posiłek. Robin leżąc na hamaku rozpiętym wśród drzew rozmyślał nad kolejnymi posunięciami swojej drużyny. Jego rywalizacja z Szeryfem weszła w kluczową fazę. Zwycięzca mógł być tylko jeden. Tymczasem niedaleko Sherwood Szeryf wraz ze swoimi Zastępcami szykował zasadzkę na banitów. Jego karta przetargową był zdrajca, który przekazywał informacje z obozu Robina. Jednakże Szeryf nie wiedział o tym, że Robin również ma asa w rękawie... Witamy w lesie Sherwood, gdzie trwa zaciekła walka między Robin Hoodem i Szeryfem z Nottingham. Przypadkiem znalazłeś się w środku tego konfliktu i chcąc wyjść cało z opresji musisz blefować, a nawet mówić prawdę. Powodzenia! Robin Hood to niezwykle dynamiczna karciana gra blefu, w której każdy z graczy stara się przechytrzyć przeciwnika. Celem gry jest zdemaskowanie Robin Hooda i jego dwóch Wesołych Kompanów lub Szeryfa i jego dwóch Zastępców. Ten z graczy, który uczyni to dwa razy - zwycięży. Jednakże nie jest to takie proste, jak by mogło się wydawać. Prawie każda karta ma swoją specjalną zdolność, którą należy umiejętnie wykorzystać tak, aby osiągnąć cel. Sytuacja na stole po każdej turze gracza będzie się zmieniała według tego, jakie karty zostaną odkryte i jakie zdolności zostały użyte. Kluczem do sukcesu jest kamienna twarz i baczne obserwowanie przeciwników. Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 15 minut
40% rabatu
17,99
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Quadrio HOBBITY
Quadrio HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
1 grill, 2 graczy, 1 linia. Wygrywasz! To gra do nauczenia się w dwie minuty i do zagrania w każdym miejscu, bez ograniczeń. Zawartość: 1 grill, 16 białych żetonów, 16 pomarańczowych żetonów, 1 woreczek, 1 instrukcja
40% rabatu
47,99
79,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Kontrast
Kontrast
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 24h
Kontrast to gra, w której nie ma złych odpowiedzi. Graj strategicznie obserwując symbole, których nie mogą zagrać pozostali gracze lub zdaj się na swój instynkt ... W grze KONTRAST nie ma złych odpowiedzi lecz tylko ta odpowiedź przyniesie Ci punkt, która zostanie wybrana przez większość graczy! Jak grać? Rozdaj każdemu z graczy po 6 kart SYMBOLI. Każdy z Was ma 12 różnych symboli. Każdy gracz bez podglądania tasuje swoje karty SYMBOLI i kładzie 2 z nich odkryte przed sobą. Potasowane karty obrazków należy położyć na środku stołu. Każdy gracz musi wybrać spośród 8 symboli w ręku ten, który jego zdaniem najlepiej pasuje do obrazka znajdującego się na środku stołu. Każdy gracz kładzie wybraną przez siebie kartę symbolu zakrytą tak, aby wybrany symbol znajdował się bliżej obrazka. Gracze równocześnie odwracają swoje karty, pokazując wybrany przez siebie symbol. Tylko symbol wybrany przez WIĘKSZOŚĆ przynosi 1 punkt! Każdy gracz, który wybrał wygrywający symbol otrzymuje 1 kartę OBRAZKA z góry talii, oznaczając w ten sposób zdobyty punkt. Każdy gracz przesuwa zagraną kartę SYMBOLI na prawą stronę 2 kart, które znajdują się przed nim, a następnie dobiera do ręki kartę SYMBOLI leżącą po lewej stronie tych kart. Od razu rozpoczyna się nowa tura z nowym obrazkiem widocznym na górze talii. Graj strategicznie obserwując symbole, których nie mogą zagrać pozostali gracze lub zdaj się na swój instynkt ... Zawartość pudełka: 148 obrazków 6 kart z 12 symbolami Instrukcja
40% rabatu
35,99
59,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Railroad Revolution HOBBITY
Stany Zjednoczone XIX wieku. Przyjmując przez Kongres nowe ustawy: Pacific Railroad Acts, rząd Stanów Zjednoczonych otworzył bramy do wnętrza kontynentu wielu prywatnym przedsiębiorstwom kolejowym. Wystartował wielki wyścig mający na celu rozwój Wielkich Równin i budowę Linii Transkontynentalnej tak, aby stworzyć prawdziwie zunifikowane Stany Zjednoczone Ameryki. Wcielasz się w rolę właściciela małej kompanii kolejowej na Wschodnim Wybrzeżu. Rywalizując z innymi graczami, będącymi Twoją konkurencją, starasz się rozbudować własną sieć kolejową na Zachód. Rozpoczęła się Kolejowa Rewolucja! Zawartość: Instrukcja 1 Plansza Główna 4 Plansze Graczy 64 pionki Robotników 52 Budynki 68 Torów 12 znaczników Wydajności 48 Akcji Telegrafu 6 żetonów Telegrafu 13 żetonów Miast 24 żetony Pociągu 38 żetonów Kamieni milowych 9 żetonów Transakcji 4 dwustronne żetony Przygotowania 1 żeton Pierwszego Gracza 52 Banknoty
34% rabatu
131,27
198,90 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Celestia: Mała Pomoc HOBBITY
Uległem pokusie i wróciłem do tej bajecznie pięknej krainy. Skuszony nieprzebranymi skarbami znów podjąłem się roli kapitana. Ta podróż będzie zupełnie inna niż każda z dotychczasowych wypraw. Już na wstępie moi pasażerowie okazali się doświadczonymi podróżnikami. Orville Russel K., pilot powietrznego statku. "Celestia - Mała Pomoc" to dodatek do świetnej gry familijnej - Celestia. Kapitan nigdy nie opuszcza swojego statku, ale są chwile, że i on potrzebuje pomocy. "Mała Pomoc" to dodatek, który urozmaici i wzbogaci Wasze rozgrywki o nowe, niezapomniane wrażenia. Użyj blefu i sprytu, aby zdobyć drogocenne skarby Celestii. Zawartość: 33 karty Dodatek wymaga podstawowej wersji gry Celestia.
40% rabatu
20,94
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Mr Jack edycja 2016 HOBBITY
Mr Jack edycja 2016 HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
1888 - Londyn - dzielnica WhitechapelPochmurna noc spowija swoim ciemnym płaszczem mroczne uliczki dzielnicy Whitechapel. Niebezpieczny Kuba Rozpruwacz prześlizguje się po nich cicho pod osłoną gęstej mgły. Najlepsi ówcześni śledczy ze Scotland Yardu spotkali się, aby go powstrzymać przed ostateczną ucieczką. Powoli wokół Jacka zacieśnia się pułapka, lecz on jest nadzwyczaj przebiegły - postanowił przypisać sobie tożsamość jednego ze śledczych. Czy pozostali zdołają go demaskować?Mr. Jack jest asymetryczną grą dla dwóch graczy. Każdy z nich ma inne cele.Jeden z graczy wciela się w rolę Mr. Jacka, drugi w rolę Detektywa. Detektyw musi odkryć prawdziwą tożsamość Mr. Jacka i go schwytać. Przeciwnik prowadzący postać Jacka musi zrobić wszystko co w jego mocy, aby opóźnić śledztwo. Może też pod osłoną nocy uciec z Whitechapel. Gracz wcielający się w rolę Detektywa, poruszając odpowiednio każdą postacią, musi redukować liczbę podejrzanych,zacieśniając pętlę wokół Mr. Jacka. Czy uda mu się to przed upływem ósmej rundy?Mr. Jack jest porywającą grą detektywistyczną światła i cienia. Nowa edycja gry to całkowicie zmieniona szata graficzna, za którą odpowiada Pier. Wszystkie postacie wystepujące w grze zostały ""postarzone"" o 10 lat, plansza jest dużo bardziej szczegółowa i układ pól na planszy został zmieniony. Zmiany dotyczą także instrukcji. Między innymi zmodyfikowane zostało przygotowanie gry.Zawartość pudełka:8 drewnianych pionków postaci w różnych kolorach, 8 kart postaci, 8 kart alibi, 1 plansza, 2 żetony policyjnych kordonów, 2 żetony zamkniętych włazów do kanału, 1 pionek - licznik tur, 6 żetonów gazowych latarni, 1 dwustronna karta Świadek/Brak Świadka,1 instrukcja.
24% rabatu
76,41
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nowe Pokolenia
Nowe Pokolenia
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
W kronikach wsi otwiera się nowy rozdział, nadchodzą nowe Pokolenia. Każdy gracz kontroluje jedną wioskę i stara się zapewnić jej mieszkańcom dobrobyt i sławę. Każdy gracz zarządza jedną wioską i ma po jednym mieszkańcu w każdej z 5 profesji: opata, podróżnika, radnego, rzemieślnika i kupca. Aby przyciągnąć nowych klientów i mnichów do wioski, gracze ja rozbudowują, wznosząc nowe budynki, powiększając pola uprawne i sprzedając wyprodukowane dobra, a wszystko to pod presją uciekającego czasu. Co jakiś czas jeden z mieszkańców wioski umiera, pozostawiając swoje stanowisko wolne. I mimo, że można jego potomka przyuczyć do zawodu, to i tak wkrótce okaże się, że trzeba zaniedbać pewne obszary na rzecz innych. Nowe Pokolenia to samodzielna gra, której akcja toczy się w tym samym "uniwersum", co utytułowana gra POKOLENIA. Łącząc znajome elementy ze świeżą mechaniką oczaruje zarówno nowych graczy, jak i doświadczonych fanów Pokoleń. Zawartość: • 1 plansza • 4 plansze wiosek • 108 kart • 12 kości • 70 czarnych znaczników • 1 pionek szczura • 4 pionki zarządców • 1 notatnik • 4 ponurych żniwiarzy • 4 żetony wyrobników • 4 żetony o wartości "2/12" • 58 znaczników punktów historii • 1 żeton rozpoczynającego gracza • 4 znaczniki czasu • 1 instrukcja
40% rabatu
83,94
139,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Celestia HOBBITY
Celestia HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
Ostatnim razem gdy chciałem opuścić Barbadahl myślałem, że nasz statek powietrzny nigdy nie oderwie się od ziemi. Muszę otwarcie przyznać, że moi towarzysze podróży zbyt zasmakowali w rozkoszach, które napotkali w podniebnym mieście. Pewnego dnia ktoś, nie mogę zdradzić kto, wniósł ich podejrzanie ciężkie bagaże i nasz statek powietrzny runął w dół. Jednak uwierzcie mi, zapłacili wysoką cenę za swą chciwość, przeżywając kilka dramatycznych chwil nim udało się uruchomić śmigła ratunkowe. Nasz statek opuścił wreszcie to niebiańsko słodkie miejsce, ale na horyzoncie przed nami widniało jeszcze wiele innych przeszkód. Orville Russel K., pilot powietrznego statku.Celestia to reedycja świetnej gry familijnej i imprezowej Cloud 9 z 1999. Nowe wydanie charakteryzuje się pięknymi ilustracjami i dopracowanymi zasadami. Fabularnie lecimy kilkuosobowym balonem, od czasu do czasu lądując na chmurach, na których znajdują bajeczne miasta. Aby wygrać, musimy umiejętnie podejmować ryzyko oraz przewidywać posunięcia przeciwników.
30% rabatu
70,44
99,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Tokaido
Tokaido
Autor: Bauza Antoine
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
Witaj podróżniku. Witaj na legendarnej Drodze Wschodniego Morza - Tokaido, łączącej Kyotô i Edô. Rozpoczynasz właśnie niezwykłą podróż po dawnej Japonii, podczas której odkryjesz jej tysiąc cudów. Nie śpiesz się, znajdź czas na kontemplację każdej panoramy, która otworzy się przed Tobą: od majestatycznych gór, poprzez spokojne nabrzeża, aż po rozległe pola ryżowe. Zbieraj wszystkie pamiątki podczas swojej wyprawy, a jeśli natkniesz się na mieszkańców, nie zmarnuj okazji do ciekawej rozmowy. Korzystaj z dobrodziejstw, które napotkasz na swej drodze, od zbawiennego spokoju gorących źródeł, aż do wielu rozkoszy kulinarnych, których dozna Twoje podniebienie. Czas jest Twoim największym sprzymierzeńcem. Bądź przewidujący, uważny i cierpliwy, aby niczego nie przeoczyć. Delektuj się doznaniami, a powrócisz z tej podróży bogatszy o najróżniejsze doświadczenia. Tokaido czeka na Ciebie! Autor gry Antoine Bauza dzięki Tokaido zdobył główną nagrodę w międzynarodowym konkursie: Best Games Creator. Zawartość pudełka: • 1 plansza • 5 pionków Podróżników • 5 znaczników punktacji • 5 żetonów Bagażu • 50 monet • 10 dużych kart Podróżników • 12 kart Gorących źródeł • 60 kart Panoram • 25 kart Posiłku • 24 kart Pamiątek • 14 kart Spotkań • 7 kart Osiągnięć Wiek: 8+ 2-5 graczy 45 minut
31% rabatu
117,29
169,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Prohis
Prohis
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
W latach 20-30 XX wieku w Stanach Zjednoczonych szaleje prohibicja. To Twoja szansa na zbicie fortuny, dostarcz ludziom, to czego pragną najbardziej. Bądź ostrożny, gdyż nie każdy ładunek, który przewozisz jest legalny. Jeśli konkurencja nabierze podejrzeń, może nasłać na Ciebie policję, która skonfiskuje Twój towar. Aby wygrać, musisz trafnie przewidywać ruchy przeciwników, blefować oraz negocjować! Prohis to świetnia gra imprezowa, utrzymana w klimacie serialu "Zakazanego Imperium". Kluczem do wygranej jest zachowanie kamiennej twarzy i zaplanowanie odpowiedniej strategii. Kompaktowe pudełko umożliwia zabranie jej do plecaka. Liczba graczy: 3 - 6 osób Wiek: od 10 lat Czas gry: ok. 20 minut Zawartość pudełka: 58 kart Legalnych Towarów 30 kart Nielegalnych Towarów 20 kart Kontrolerów: 8 kart "Poruczników“, 6 kart “Kapitanów“ i 6 kart “Inspektorów“ 2 karty Pomocy Instrukcja
39% rabatu
43,01
69,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Polowanie na skrzaty HOBBITY
Polowanie na skrzaty to doskonałe połączenie gry karcianej z zabawą ruchową. Świetnie sprawdza się na przyjęciach urodzinowych oraz innych imprezach domowych i plenerowych.Wszyscy gracze, jednocześnie szukają kart, które wcześniej zostały schowane w określonym pomieszczeniu (pokój, dom, sala przedszkolna itp.). Gra trwa ok. 10 minut, a karty mają oznaczenia, sugerujące jak należy je ukryć i ile punktów są warte po znalezieniu. Karty z 1 skrzatem muszą być całkowicie widoczne, karty z dwoma skrzatami muszą być widoczne w połowie, a te z trzema skrzatami całkowicie schowane. Na słowo START wszyscy uczestnicy zabawy wyruszają na poszukiwanie skrzatów. Oczywiście żaden z graczy nie może szukać w pomieszczeniu, w którym sam ukrył karty. Po upływie ustalonego czasu poszukiwania się kończą. Wszyscy gracze spotykają się, aby policzyć ile skrzatów udało im się odnaleźć. Gracz, który zebrał karty o najwyższej, łącznej wartości wygrywa grę. Skrzaty Spryciarze mają specjalne zdolności i już niejednego wyprowadziły w pole. Dokładny opis działania Skrzatów Spryciarzy oraz inne warianty gry np. z animatorem, który sam chowa wszystkie karty, znajdziecie w krótkiej instrukcji.Wiek: od 4 lat. Liczba graczy: 2-9. Czas gry: 10 minut.
28% rabatu
28,97
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Merlin Zinzin HOBBITY
Merlin Zinzin HOBBITY
Autor: Lobet Annick
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
Po tym jak czarodziej Merlin skradł magiczną księgę swemu ojcu, został porwany przez czarownicę Morfagę. Jego przyjaciołom: Vivianie, Lancelotowi, Arturowi i Ginewrze udało się go uwolnić, jednak nadal są w niebezpieczeństwie. Muszą jak najszybciej dotrzeć do miasteczka Broceliande i schronić się w nim przed potwornym kotem Morfagi, ktory ruszył za nimi w pościg... Merlin Zinzin (Annick Lobet) - kooperacyjna gra akcji dla 2-6 graczy od 7 lat. Wymaga od grających współpracy oraz koordynacji ruchowej. Gra nie powoduje konfliktów, ponieważ jeśli graczom uda się osiągnąć wspólny cel - wygrywają wszyscy. Doskonale sprawdza się w gronie rodzinnym oraz na przyjęciach urodzinowych i integracyjnych. Przed rozpoczęciem rozgrywki ustala się w grze poziom trudności, dzięki temu ukończenie gry może być wyzwaniem również dla dorosłych. Merlin ZinZin to gra planszowa na podstawie popularnej serii książek Marc'a Cantin'a pt. Merlin ZinZin z ilustracjami Stan & Vince. Gra silnie nawiązuje do tradycji i stylistyki francuskiego komiksu. Natomiast konsultacje mechaniki przeprowadzał znany francuski autor gier Roberto Fraga. Gra zdobyła główną nagrodę na Festiwalu Gier w Parthenay (2012r.) oraz została nominowana do prestiżowej nagrody As d'Or 2013 (Gra Roku) we Francji. Zawartość: 1 duża plansza do gry, 1 plansza czarów, 56 dwustronnych pionków postaci, 1 kostka, 1 klepsydra z kotem, 3 żetony czarów, 16 okrągłych kart efektów, Czas gry: 15 minut.
30% rabatu
56,35
79,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Fief: Dodatki Tematyczne HOBBITY
Fief: Dodatki Tematyczne HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: niedostępny
Fief: Dodatki Tematyczne to zestaw aż pięciu dodatków, które pozwalają rozbudować podstawową wersje gry o nowe, niespotykane dotąd wrażenia i możliwości.Fief: Dodatki Tematyczne to zestaw aż pięciu dodatków, które pozwalają rozbudować podstawową wersje gry o nowe, niespotykane dotąd wrażenia i możliwości. Krucjaty wprowadzają możliwość uczestniczenia w wyprawach krzyżowych, która pozwoli na zdobycie dodatkowych tytułów takich jak Król Jerozolimy; nowe jednostki dostępne dla graczy; oraz potężną armię Saladyna, która bronić będzie Ziemię Świętą przed mieszkańcami Europy. Templariusze doda do rozgrywki: nowe żetony wojska - elitarną konnicę Templariuszy; pozwoli awansować dowolnych niezamężnych mężczyzn bez tytułów kościelnych na zakonników, którzy dysponują możliwością wznoszenia komandorii i nigdy nie walczą przeciwko sobie w bitwach. Komandoria jest nowym typem budynku, który poprawi administrację w księstwie, zwiększając dochody z wioski w której została wzniesiona, oraz wspomagając plebs w walce z zarazami. Dodatkowo jeden z Seniorów będzie mógł zostać obwołany Wielkim Mistrzem Zakonu Templariuszy. Krzyżacy podobnie jak poprzedni omawiany dodatek, doda do rozgrywki nowe żetony wojska - elitarną konnicę Krzyżaków; pozwoli na tych samych zasadach awansować seniora na zakonnika, który będzie mógł wznosić zamki krzyżackie, lecz nigdy nie wyda bitwy innemu członkowi swojego zakonu. Owe zamki połączone są ze sobą siecią podziemnych tuneli, pozwalające na przemieszczanie się między nimi zakonnikom, razem z armiami, które prowadzą. Krzyżacy również mogą wybrać spośród swojego zacnego grona Wielkiego Mistrza. Taktyka poprawi doznania związane z bitwami. Wprowadza cztery nowe typy jednostek; dodatkową fazę bitwy -strzał, kiedy łucznicy mogą dziesiątkować oddziały wroga zanim szarża doścignie jego szeregów; oraz groźną bombardę. Polityka dodaje każdemu seniorowi cechę, która znacząco wpływa na strategię działań dyplomatycznych, ponieważ mogą one być zarówno pozytywne, jak i negatywne. Może się okazać, że potomek wielkiego władcy, ciągle znajdujący się w jego cieniu będzie ambitny, ale może też okazać się tchórzliwy. Wielkie rody rycerskie zostaną wsparte pomocą cennych doradców, którzy znacząco wpłyną na strategie obierane przez graczy. Wszystkie wprowadzone dodatki pozwolą Wam lepiej wczuć się w prezentowane realia Średniowiecza, zwiększą aspekt strategiczny i taktyczny prowadzonych rozgrywek.
25% rabatu
134,99
179,99 zł
niedostępny
Opakowanie Lisboa Edycja Podstawowa
Lisboa Edycja Podstawowa
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: niedostępny
Lisboa jest grą opowiadającą o rekonstrukcji stolicy Portugalii tuż po serii przerażających katastrof, które nawiedziły ją w XVIII wieku.1 listopada 1755 roku Lizbonę dotknęło potężne trzęsienie ziemi o przypuszczalnej magnitudzie 8,5-9 stopni według dzisiejszej skali Richtera. Tuż po trzęsieniu ziemi przez miasto przeszło niszczycielskie tsunami, po czym dzieła zniszczenia dopełniły 3 kolejne dni szalejących pożarów.Miasto zostało prawie całkowicie zniszczone.Ówczesny minister spraw zagranicznych, Markiz de Pombal Sebastio Jos de Carvalho e Melo decyzją Króla Józefa I został obarczony misją odbudowy zniszczonego miasta. W tym celu zebrał zespół inżynierów i architektów, którzy mieli mu pomóc w tym karkołomnym dziele.Gracze wcielają się w rolę lizbońskich arystokratów, którzy będą korzystać ze swoich wpływów podczas rekonstrukcji miasta i rozwoju handlu w nowym mieście.Akcja gry toczy się na mapie reprezentującej część miasta Lizbona. Podczas odbudowy miasta należy wziąć pod uwagę plan, który zakłada, że każda ulica będzie miała swoją specjalizację. Zegarmistrzowie, złotnicy, księgarnie i biblioteki mają mieć swoje ulice, podobnie jak krawcy, sprzedawcy sukna czy też ślusarze.Podczas odbudowy miasta gracze będą korzystać z pomocy Królewskich Budowniczych, którzy pracując z architektami zbudują Lizbonę na nowo, a Markiz będzie zapewniał pomoc w rozwoju handlu.Król zapewni graczom polityczne wsparcie podczas ponownego otwarcia pięknego nowego miasta. Prawdziwy powód, dla którego angażujesz się w obudowę miasta to nie sława lub fortuna. Dla takiego arystokraty jak Ty motywacją jest zakup peruki, najbardziej pożądanego towaru handlowego tej epoki.Autor gry, Vital Lacerda jest twórcą takich bestsellerów jak Vinhos, CO2, Kanban, czy też wydany rok temu The Gallerist. Tworzy gry wymagające, przemyślane i dopracowane pod każdym względem. Cechuje go niezwykła dbałość o szczegóły, co przekłada się na niezwykle pieczołowicie dopracowane mechaniki.Nad projektem gry Lisboa spędził pracowite 6 lat.Za projekt graficzny i ilustracje odpowiada irlandzki ilustrator Ian O'Toole, który już wcześniej zaprezentował swój kunszt i zdolności pracując przy The Gallerist i Vinhos Deluxe.Zawartość pudełka:- plansza główna- instrukcja- pomoc gracza- 4 plansze graczy- 60 żetonów Dóbr (15 złota, 15 ubrań, 15 ksiąg, 15 narzędzi)- 60 żetonów Reali (25 o wartości 1 Reala, 20 o wartości 5 Reali i 5 o wartości 10 Reali)- 20 kart Planów- 16 dwustronnych Budynków Publicznych- 22 duże żetony Miasta- 5 małych żetonów Miasta- 4 żetony Punktacji- 12 żetonów Królewskiej Łaski- 37 żetonów Duchowieństwa- 1 pionek Kardynała- 82 karty Polityki podzielone na 4 talie- 12 kart Okrętów- 70 kart Dekretów- 63 kostki Gruzu w 3 kolorach- 1 znacznik Skarbów- 4 pionki Dworzan w kolorach graczy- 32 pionki Urzędników w kolorach graczy- 32 drewniane Domy w kolorach graczy- 1 żeton gracza rozpoczynającego- 1 biały woreczek na żetony Duchowieństwa- 1 czarny woreczek na kostki Gruzu
25% rabatu
374,25
499,00 zł
niedostępny
Opakowanie Lisboa Deluxe
Lisboa Deluxe
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: niedostępny
Lisboa jest grą opowiadającą o rekonstrukcji stolicy Portugalii tuż po serii przerażających katastrof, które nawiedziły ją w XVIII wieku.1 listopada 1755 roku Lizbonę dotknęło potężne trzęsienie ziemi o przypuszczalnej magnitudzie 8,5-9 stopni według dzisiejszej skali Richtera. Tuż po trzęsieniu ziemi przez miasto przeszło niszczycielskie tsunami, po czym dzieła zniszczenia dopełniły 3 kolejne dni szalejących pożarów.Miasto zostało prawie całkowicie zniszczone.Ówczesny minister spraw zagranicznych, Markiz de Pombal Sebastio Jos de Carvalho e Melo decyzją Króla Józefa I został obarczony misją odbudowy zniszczonego miasta. W tym celu zebrał zespół inżynierów i architektów, którzy mieli mu pomóc w tym karkołomnym dziele.Gracze wcielają się w rolę lizbońskich arystokratów, którzy będą korzystać ze swoich wpływów podczas rekonstrukcji miasta i rozwoju handlu w nowym mieście.Akcja gry toczy się na mapie reprezentującej część miasta Lizbona. Podczas odbudowy miasta należy wziąć pod uwagę plan, który zakłada, że każda ulica będzie miała swoją specjalizację. Zegarmistrzowie, złotnicy, księgarnie i biblioteki mają mieć swoje ulice, podobnie jak krawcy, sprzedawcy sukna czy też ślusarze.Podczas odbudowy miasta gracze będą korzystać z pomocy Królewskich Budowniczych, którzy pracując z architektami zbudują Lizbonę na nowo, a Markiz będzie zapewniał pomoc w rozwoju handlu.Król zapewni graczom polityczne wsparcie podczas ponownego otwarcia pięknego nowego miasta. Prawdziwy powód, dla którego angażujesz się w obudowę miasta to nie sława lub fortuna. Dla takiego arystokraty jak Ty motywacją jest zakup peruki, najbardziej pożądanego towaru handlowego tej epoki.Autor gry, Vital Lacerda jest twórcą takich bestsellerów jak Vinhos, CO2, Kanban, czy też wydany rok temu The Gallerist. Tworzy gry wymagające, przemyślane i dopracowane pod każdym względem. Cechuje go niezwykła dbałość o szczegóły, co przekłada się na niezwykle pieczołowicie dopracowane mechaniki.Nad projektem gry Lisboa spędził pracowite 6 lat.Za projekt graficzny i ilustracje odpowiada irlandzki ilustrator Ian O'Toole, który już wcześniej zaprezentował swój kunszt i zdolności pracując przy The Gallerist i Vinhos Deluxe.W trakcie przedsprzedaży zawartość gry będzie się zwiększała w miarę osiągania kolejnych progów wsparcia. Tylko i wyłącznie zamówienie gry do dnia 15 grudnia gwarantuje otrzymanie gry ze wszystkimi dodatkami, które zostaną ufundowane.Po premierze gra będzie dostępna tylko w wersji podstawowej, a dodatki prawdopodobnie będzie można zakupić osobno.Zawartość pudełka:- plansza główna- instrukcja- pomoc gracza- 4 plansze graczy- 60 żetonów Towarów (15 złota, 15 ubrań, 15 ksiąg, 15 narzędzi)- 60 żetonów Reali (25 o wartości 1 Reala, 20 o wartości 5 Reali i 5 o wartości 10 Reali)- 20 kart Planów- 16 dwustronnych Budynków Publicznych- 22 duże żetony Miasta- 5 małych żetonów Miasta- 4 żetony Punktacji- 12 żetonów Królewskiej Łaski- 37 żetonów Duchowieństwa- 1 pionek Kardynała- 82 karty Polityki podzielone na 4 talie- 12 kart Okrętów- 70 kart Dekretów- 63 kostki Gruzu w 3 kolorach- 1 znacznik Skarbów- 4 pionki Dworzan w kolorach graczy- 32 pionki Urzędników w kolorach graczy- 32 drewniane Domy w kolorach graczy- 1 żeton gracza rozpoczynającego- 1 biały woreczek na żetony Duchowieństwa- 1 czarny woreczek na kostki Gruzu
25% rabatu
524,25
699,00 zł
niedostępny
Opakowanie Kontrast + Polowanie na skrzaty za 1 zł HOBBITY
Pakiet Kontrast + Polowanie na skrzaty.W grze KONTRAST nie ma złych odpowiedzi lecz tylko ta odpowiedź przyniesie Ci punkt, która zostanie wybrana przez większość graczy!Jak grać?Rozdaj każdemu z graczy po 6 kart SYMBOLI. Każdy z Was ma 12 różnych symboli. Każdy gracz bez podglądania tasuje swoje karty SYMBOLI i kładzie 2 z nich odkryte przed sobą.Potasowane karty obrazków należy położyć na środku stołu. Każdy gracz musi wybrać spośród 8 symboli w ręku ten, który jego zdaniem najlepiej pasuje do obrazka znajdującego się na środku stołu. Każdy gracz kładzie wybraną przez siebie kartę symbolu zakrytą tak, aby wybrany symbol znajdował się bliżej obrazka.Gracze równocześnie odwracają swoje karty, pokazując wybrany przez siebie symbol. Tylko symbol wybrany przez WIĘKSZOŚĆ przynosi 1 punkt!Każdy gracz, który wybrał wygrywający symbol otrzymuje 1 kartę OBRAZKA z góry talii, oznaczając w ten sposób zdobyty punkt.Każdy gracz przesuwa zagraną kartę SYMBOLI na prawą stronę 2 kart, które znajdują się przed nim, a następnie dobiera do ręki kartę SYMBOLI leżącą po lewej stronie tych kart.Od razu rozpoczyna się nowa tura z nowym obrazkiem widocznym na górze talii.Graj strategicznie obserwując symbole, których nie mogą zagrać pozostali gracze lub zdaj się na swój instynkt ...Zawartość pudełka:148 obrazków6 kart z 12 symbolamiInstrukcjaPolowanie na skrzaty to doskonałe połączenie gry karcianej z zabawą ruchową. Świetnie sprawdza się na przyjęciach urodzinowych oraz innych imprezach domowych i plenerowych.Wszyscy gracze, jednocześnie szukają kart, które wcześniej zostały schowane w określonym pomieszczeniu (pokój, dom, sala przedszkolna itp.). Gra trwa ok. 10 minut, a karty mają oznaczenia, sugerujące jak należy je ukryć i ile punktów są warte po znalezieniu. Karty z 1 skrzatem muszą być całkowicie widoczne, karty z dwoma skrzatami muszą być widoczne w połowie, a te z trzema skrzatami całkowicie schowane. Na słowo START wszyscy uczestnicy zabawy wyruszają na poszukiwanie skrzatów. Oczywiście żaden z graczy nie może szukać w pomieszczeniu, w którym sam ukrył karty.Po upływie ustalonego czasu poszukiwania się kończą. Wszyscy gracze spotykają się, aby policzyć ile skrzatów udało im się odnaleźć. Gracz, który zebrał karty o najwyższej, łącznej wartości wygrywa grę.Skrzaty Spryciarze mają specjalne zdolności i już niejednego wyprowadziły w pole. Dokładny opis działania Skrzatów Spryciarzy oraz inne warianty gry np. z animatorem, który sam chowa wszystkie karty, znajdziecie w krótkiej instrukcji.
22% rabatu
47,54
60,60 zł
niedostępny
Opakowanie Jorvik + Polowanie na skrzaty za 1 zł HOBBITY
Pakiet Jorvik + Polowanie na skrzaty.Jorvik - Podczas ery Wikingów, przez dziesięciolecia znaczna część Anglii była okupowana przez ludy z dalekiej północy. Jedno z większych miast znajdujących się pod ich kontrolą stało się kwitnącym ośrodkiem handlu i kultury. Wikingowie nazwali to miasto, a także otaczające je królestwo - Jórvk - współcześnie znane jako miasto York.W grze Jórvk gracze zdobywają punkty zwycięstwa handlując różnorodnymi dobrami, organizując wielkie uczty, finansując grabieże, zlecając pracę rzemieślnikom i wynajmując wojowników do obrony swojej osady Jórvk przed podstępnymi atakami Piktów!W grze Jórvk Stefan Feld wprowadził unikalny mechanizm pozyskiwania kart: gracze najpierw zaznaczają, które karty ich interesują, a następnie kupują je zgodnie z zasadą, kto pierwszy ten lepszy. Jednakże nie jest to takie proste. Im wcześniej gracze pokażą, które karty są im potrzebne, tym cena za nie może być wyższa.Inni gracze mogą ją podnieść dołączając do wyścigu cenowego...Zawiera 2 warianty gry!Wprowadzający wariant ""Karl"" i dużo bardziej wymagający wariant ""Jarl"" dla doświadczonych i przebiegłych Wikingów!Zawartość:1 plansza104 karty54 drewniane kostki towarów1 woreczek22 drewniane pionki Wikingów5 plansz graczy5 znaczników punktów zwycięstwa30 żetonów monet1 żeton gracza rozpoczynającego1 instrukcjaPolowanie na skrzaty to doskonałe połączenie gry karcianej z zabawą ruchową. Świetnie sprawdza się na przyjęciach urodzinowych oraz innych imprezach domowych i plenerowych.Wszyscy gracze, jednocześnie szukają kart, które wcześniej zostały schowane w określonym pomieszczeniu (pokój, dom, sala przedszkolna itp.). Gra trwa ok. 10 minut, a karty mają oznaczenia, sugerujące jak należy je ukryć i ile punktów są warte po znalezieniu. Karty z 1 skrzatem muszą być całkowicie widoczne, karty z dwoma skrzatami muszą być widoczne w połowie, a te z trzema skrzatami całkowicie schowane. Na słowo START wszyscy uczestnicy zabawy wyruszają na poszukiwanie skrzatów. Oczywiście żaden z graczy nie może szukać w pomieszczeniu, w którym sam ukrył karty.Po upływie ustalonego czasu poszukiwania się kończą. Wszyscy gracze spotykają się, aby policzyć ile skrzatów udało im się odnaleźć. Gracz, który zebrał karty o najwyższej, łącznej wartości wygrywa grę.Skrzaty Spryciarze mają specjalne zdolności i już niejednego wyprowadziły w pole. Dokładny opis działania Skrzatów Spryciarzy oraz inne warianty gry np. z animatorem, który sam chowa wszystkie karty, znajdziecie w krótkiej instrukcji.
40% rabatu
90,36
150,60 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
3
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka