HOBBITY

Opakowanie Dolina Nilu HOBBITY
Dolina Nilu HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
Dolina Nilu odkrywa swe skarby. Wykorzystaj je ku chwale Faraona. Jesteś Nomarchą w starożytnym Egipcie. Faraon mianował Cię przywódcą Metropolii i jej regionu. Wylewy Nilu dobiegają końca i ziemie żyznej doliny gotowe są oddać swoje bogactwa. Zbieraj zasoby, buduj dzielnice z najbardziej dochodowymi sklepami, zaopatruj je w różne towary i zdobywaj za to debeny ku chwale Faraona. Gracz, który najlepiej spożytkuje zasoby doliny Nilu, zwycięży.Komponenty:4 plansze Doliny4 plansze Metropolii1 żeton startowy50 żetonów Dolin40 żetonów Dzielnic80 drewnianych znaczników4 drewniane znaczniki Pszenicy16 Monumentów1 notatnik
23% rabatu
115,42
149,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kimono HOBBITY
Kimono HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
Co 5 lat w Japonii organizowany jest niezwykły konkurs orientalnej sztuki elegancji, w którym mogą rywalizować wszystkie młode kobiety z Cesarstwa. Po pokonaniu rywalek w poszczególnych prowincjach, ostatni etap rozgrywany jest pomiędzy finalistkami na dworze samego Cesarza. Aby zwyciężyć w konkursie i wkraść się w łaski Cesarza, młode kobiety muszą układać tkaniny z wyjątkową subtelnością i stworzyć najbardziej okazałe i oryginalne kimono. Zawartość: • 45 kart Tkanin • 28 Guzików • 7 kart Akcesoriów • 1 płócienny woreczek • 4 karty młodych kobiet • 1 instrukcja • 1 plansza Kakemono
24% rabatu
68,35
89,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Celestia: Szalupa HOBBITY
Celestia: Szalupa HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 24h
Nowe wyzwania stoją przed Tobą otworem. Możesz opuścić Powietrzny Statek, korzystając ze specjalnej Szalupy. Jednak jest w niej miejsce tylko dla jednego pasażera, więc musisz zdecydować czy do niej wskoczyć. Czy samotna podróż to zawsze dobry pomysł? Szalupa to drugi dodatek do gry Celestia. Zawiera model 3D szalupy i nowe specjalne karty, które urozmaicą Waszą podróż. Dodatek ten jest w pełni kompatybilny z pierwszym dodatkiem czyli Małą Pomocą. Liczba graczy 2-6 Wiek 8+
40% rabatu
26,94
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Robin Hood HOBBITY
Robin Hood HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 24h
Życie leniwie płynęło w lesie Sherwood. Wesoła kompania powoli zbierała się na poranny posiłek. Robin leżąc na hamaku rozpiętym wśród drzew rozmyślał nad kolejnymi posunięciami swojej drużyny. Jego rywalizacja z Szeryfem weszła w kluczową fazę. Zwycięzca mógł być tylko jeden. Tymczasem niedaleko Sherwood Szeryf wraz ze swoimi Zastępcami szykował zasadzkę na banitów. Jego karta przetargową był zdrajca, który przekazywał informacje z obozu Robina. Jednakże Szeryf nie wiedział o tym, że Robin również ma asa w rękawie... Witamy w lesie Sherwood, gdzie trwa zaciekła walka między Robin Hoodem i Szeryfem z Nottingham. Przypadkiem znalazłeś się w środku tego konfliktu i chcąc wyjść cało z opresji musisz blefować, a nawet mówić prawdę. Powodzenia! Robin Hood to niezwykle dynamiczna karciana gra blefu, w której każdy z graczy stara się przechytrzyć przeciwnika. Celem gry jest zdemaskowanie Robin Hooda i jego dwóch Wesołych Kompanów lub Szeryfa i jego dwóch Zastępców. Ten z graczy, który uczyni to dwa razy - zwycięży. Jednakże nie jest to takie proste, jak by mogło się wydawać. Prawie każda karta ma swoją specjalną zdolność, którą należy umiejętnie wykorzystać tak, aby osiągnąć cel. Sytuacja na stole po każdej turze gracza będzie się zmieniała według tego, jakie karty zostaną odkryte i jakie zdolności zostały użyte. Kluczem do sukcesu jest kamienna twarz i baczne obserwowanie przeciwników. Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 15 minut
38% rabatu
18,59
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Quadrio HOBBITY
Quadrio HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
1 grill, 2 graczy, 1 linia. Wygrywasz! To gra do nauczenia się w dwie minuty i do zagrania w każdym miejscu, bez ograniczeń. Zawartość: 1 grill, 16 białych żetonów, 16 pomarańczowych żetonów, 1 woreczek, 1 instrukcja
28% rabatu
57,55
79,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Jorvik + Polowanie na skrzaty za 1 zł HOBBITY
Pakiet Jorvik + Polowanie na skrzaty.Jorvik - Podczas ery Wikingów, przez dziesięciolecia znaczna część Anglii była okupowana przez ludy z dalekiej północy. Jedno z większych miast znajdujących się pod ich kontrolą stało się kwitnącym ośrodkiem handlu i kultury. Wikingowie nazwali to miasto, a także otaczające je królestwo - Jórvk - współcześnie znane jako miasto York.W grze Jórvk gracze zdobywają punkty zwycięstwa handlując różnorodnymi dobrami, organizując wielkie uczty, finansując grabieże, zlecając pracę rzemieślnikom i wynajmując wojowników do obrony swojej osady Jórvk przed podstępnymi atakami Piktów!W grze Jórvk Stefan Feld wprowadził unikalny mechanizm pozyskiwania kart: gracze najpierw zaznaczają, które karty ich interesują, a następnie kupują je zgodnie z zasadą, kto pierwszy ten lepszy. Jednakże nie jest to takie proste. Im wcześniej gracze pokażą, które karty są im potrzebne, tym cena za nie może być wyższa.Inni gracze mogą ją podnieść dołączając do wyścigu cenowego...Zawiera 2 warianty gry!Wprowadzający wariant ""Karl"" i dużo bardziej wymagający wariant ""Jarl"" dla doświadczonych i przebiegłych Wikingów!Zawartość:1 plansza104 karty54 drewniane kostki towarów1 woreczek22 drewniane pionki Wikingów5 plansz graczy5 znaczników punktów zwycięstwa30 żetonów monet1 żeton gracza rozpoczynającego1 instrukcjaPolowanie na skrzaty to doskonałe połączenie gry karcianej z zabawą ruchową. Świetnie sprawdza się na przyjęciach urodzinowych oraz innych imprezach domowych i plenerowych.Wszyscy gracze, jednocześnie szukają kart, które wcześniej zostały schowane w określonym pomieszczeniu (pokój, dom, sala przedszkolna itp.). Gra trwa ok. 10 minut, a karty mają oznaczenia, sugerujące jak należy je ukryć i ile punktów są warte po znalezieniu. Karty z 1 skrzatem muszą być całkowicie widoczne, karty z dwoma skrzatami muszą być widoczne w połowie, a te z trzema skrzatami całkowicie schowane. Na słowo START wszyscy uczestnicy zabawy wyruszają na poszukiwanie skrzatów. Oczywiście żaden z graczy nie może szukać w pomieszczeniu, w którym sam ukrył karty.Po upływie ustalonego czasu poszukiwania się kończą. Wszyscy gracze spotykają się, aby policzyć ile skrzatów udało im się odnaleźć. Gracz, który zebrał karty o najwyższej, łącznej wartości wygrywa grę.Skrzaty Spryciarze mają specjalne zdolności i już niejednego wyprowadziły w pole. Dokładny opis działania Skrzatów Spryciarzy oraz inne warianty gry np. z animatorem, który sam chowa wszystkie karty, znajdziecie w krótkiej instrukcji.
25% rabatu
112,95
150,60 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Kontrast
Kontrast
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 24h
Kontrast to gra, w której nie ma złych odpowiedzi. Graj strategicznie obserwując symbole, których nie mogą zagrać pozostali gracze lub zdaj się na swój instynkt ... W grze KONTRAST nie ma złych odpowiedzi lecz tylko ta odpowiedź przyniesie Ci punkt, która zostanie wybrana przez większość graczy! Jak grać? Rozdaj każdemu z graczy po 6 kart SYMBOLI. Każdy z Was ma 12 różnych symboli. Każdy gracz bez podglądania tasuje swoje karty SYMBOLI i kładzie 2 z nich odkryte przed sobą. Potasowane karty obrazków należy położyć na środku stołu. Każdy gracz musi wybrać spośród 8 symboli w ręku ten, który jego zdaniem najlepiej pasuje do obrazka znajdującego się na środku stołu. Każdy gracz kładzie wybraną przez siebie kartę symbolu zakrytą tak, aby wybrany symbol znajdował się bliżej obrazka. Gracze równocześnie odwracają swoje karty, pokazując wybrany przez siebie symbol. Tylko symbol wybrany przez WIĘKSZOŚĆ przynosi 1 punkt! Każdy gracz, który wybrał wygrywający symbol otrzymuje 1 kartę OBRAZKA z góry talii, oznaczając w ten sposób zdobyty punkt. Każdy gracz przesuwa zagraną kartę SYMBOLI na prawą stronę 2 kart, które znajdują się przed nim, a następnie dobiera do ręki kartę SYMBOLI leżącą po lewej stronie tych kart. Od razu rozpoczyna się nowa tura z nowym obrazkiem widocznym na górze talii. Graj strategicznie obserwując symbole, których nie mogą zagrać pozostali gracze lub zdaj się na swój instynkt ... Zawartość pudełka: 148 obrazków 6 kart z 12 symbolami Instrukcja
38% rabatu
37,49
59,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Railroad Revolution HOBBITY
Stany Zjednoczone XIX wieku. Przyjmując przez Kongres nowe ustawy: Pacific Railroad Acts, rząd Stanów Zjednoczonych otworzył bramy do wnętrza kontynentu wielu prywatnym przedsiębiorstwom kolejowym. Wystartował wielki wyścig mający na celu rozwój Wielkich Równin i budowę Linii Transkontynentalnej tak, aby stworzyć prawdziwie zunifikowane Stany Zjednoczone Ameryki. Wcielasz się w rolę właściciela małej kompanii kolejowej na Wschodnim Wybrzeżu. Rywalizując z innymi graczami, będącymi Twoją konkurencją, starasz się rozbudować własną sieć kolejową na Zachód. Rozpoczęła się Kolejowa Rewolucja! Zawartość: Instrukcja 1 Plansza Główna 4 Plansze Graczy 64 pionki Robotników 52 Budynki 68 Torów 12 znaczników Wydajności 48 Akcji Telegrafu 6 żetonów Telegrafu 13 żetonów Miast 24 żetony Pociągu 38 żetonów Kamieni milowych 9 żetonów Transakcji 4 dwustronne żetony Przygotowania 1 żeton Pierwszego Gracza 52 Banknoty
30% rabatu
139,23
198,90 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Celestia: Mała Pomoc HOBBITY
Uległem pokusie i wróciłem do tej bajecznie pięknej krainy. Skuszony nieprzebranymi skarbami znów podjąłem się roli kapitana. Ta podróż będzie zupełnie inna niż każda z dotychczasowych wypraw. Już na wstępie moi pasażerowie okazali się doświadczonymi podróżnikami. Orville Russel K., pilot powietrznego statku. "Celestia - Mała Pomoc" to dodatek do świetnej gry familijnej - Celestia. Kapitan nigdy nie opuszcza swojego statku, ale są chwile, że i on potrzebuje pomocy. "Mała Pomoc" to dodatek, który urozmaici i wzbogaci Wasze rozgrywki o nowe, niezapomniane wrażenia. Użyj blefu i sprytu, aby zdobyć drogocenne skarby Celestii. Zawartość: 33 karty Dodatek wymaga podstawowej wersji gry Celestia.
38% rabatu
24,17
38,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Tokaido: Matsuri HOBBITY
Tokaido: Matsuri HOBBITY
Autor: Bauza Antoine
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
Witaj na legendarnej Drodze Wschodniego Morza - Tokaïdo, łączącej Kyotô i Edô. Rozpoczynasz właśnie niezwykłą podróż po dawnej Japonii, podczas której odkryjesz jej tysiąc cudów.Nie śpiesz się, znajdź czas na kontemplację każdej panoramy, która otworzy się przed Tobą: od majestatycznych gór,poprzez spokojne nabrzeża, aż po rozległe pola ryżowe. Tokaido czeka na Ciebie! Od tej pory tradycyjne japońskie święta oraz szesnaście nowych postaci stają się częścią wspaniałej podróży po dawnej Japonii. Matsuri (po japońsku: święta), odbywają się po przybyciu wszystkich podróżników do środkowych gospód i znacznie urozmaicają dotychczasową grę. Matsuri to kolejny po Rozdrożach dodatek do bestsellerowej gry: Tokaido. Nowe możliwości i nowe postacie, które wprowadza dodatek Matsuri dają jeszcze większą swobodę w planowaniu niezwykłej podróży po Japonii. Celebrowanie japońskich świąt nada nowego wymiaru każdej rozgrywce, powodując, że będzie jeszcze wspanialsza i dająca więcej satysfakcji. Dodatek ten pasuje również do Tokaido Deluxe.
23% rabatu
61,55
79,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Mr Jack edycja 2016 HOBBITY
Mr Jack edycja 2016 HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
1888 - Londyn - dzielnica WhitechapelPochmurna noc spowija swoim ciemnym płaszczem mroczne uliczki dzielnicy Whitechapel. Niebezpieczny Kuba Rozpruwacz prześlizguje się po nich cicho pod osłoną gęstej mgły. Najlepsi ówcześni śledczy ze Scotland Yardu spotkali się, aby go powstrzymać przed ostateczną ucieczką. Powoli wokół Jacka zacieśnia się pułapka, lecz on jest nadzwyczaj przebiegły - postanowił przypisać sobie tożsamość jednego ze śledczych. Czy pozostali zdołają go demaskować?Mr. Jack jest asymetryczną grą dla dwóch graczy. Każdy z nich ma inne cele.Jeden z graczy wciela się w rolę Mr. Jacka, drugi w rolę Detektywa. Detektyw musi odkryć prawdziwą tożsamość Mr. Jacka i go schwytać. Przeciwnik prowadzący postać Jacka musi zrobić wszystko co w jego mocy, aby opóźnić śledztwo. Może też pod osłoną nocy uciec z Whitechapel. Gracz wcielający się w rolę Detektywa, poruszając odpowiednio każdą postacią, musi redukować liczbę podejrzanych,zacieśniając pętlę wokół Mr. Jacka. Czy uda mu się to przed upływem ósmej rundy?Mr. Jack jest porywającą grą detektywistyczną światła i cienia. Nowa edycja gry to całkowicie zmieniona szata graficzna, za którą odpowiada Pier. Wszystkie postacie wystepujące w grze zostały ""postarzone"" o 10 lat, plansza jest dużo bardziej szczegółowa i układ pól na planszy został zmieniony. Zmiany dotyczą także instrukcji. Między innymi zmodyfikowane zostało przygotowanie gry.Zawartość pudełka:8 drewnianych pionków postaci w różnych kolorach, 8 kart postaci, 8 kart alibi, 1 plansza, 2 żetony policyjnych kordonów, 2 żetony zamkniętych włazów do kanału, 1 pionek - licznik tur, 6 żetonów gazowych latarni, 1 dwustronna karta Świadek/Brak Świadka,1 instrukcja.
24% rabatu
75,91
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Haru Ichiban HOBBITY
Haru Ichiban HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
W cesarskich ogrodach natura powoli budzi się do życia. Pomóż rozkwitnąć nenufarom i przesuwaj je, wykorzystując powiew pierwszego wiosennego wiatru (Haru Ichiban) tak, aby utworzyły harmonijne figury, a może uda Ci się zdobyć tytuł cesarskiego ogrodnika.Haru Ichiban to rewelacyjna gra logiczna, której autorem jest Bruno Cathala, twórca takich hitów Mr. Jack, Mow. Do jej zalet należy między innymi duża interakcja, proste zasady i ogormna regrywalność.Zawartość:- 8 czerwonych kwiatów- 8 żółtych kwiatów- 16 nenufarów- 2 żaby- 2 ""ogrodników- 1 plansza ""staw'- 1 tor punktów- 1 instrukcja
22% rabatu
60,01
76,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nowe Pokolenia
Nowe Pokolenia
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
W kronikach wsi otwiera się nowy rozdział, nadchodzą nowe Pokolenia. Każdy gracz kontroluje jedną wioskę i stara się zapewnić jej mieszkańcom dobrobyt i sławę. Każdy gracz zarządza jedną wioską i ma po jednym mieszkańcu w każdej z 5 profesji: opata, podróżnika, radnego, rzemieślnika i kupca. Aby przyciągnąć nowych klientów i mnichów do wioski, gracze ja rozbudowują, wznosząc nowe budynki, powiększając pola uprawne i sprzedając wyprodukowane dobra, a wszystko to pod presją uciekającego czasu. Co jakiś czas jeden z mieszkańców wioski umiera, pozostawiając swoje stanowisko wolne. I mimo, że można jego potomka przyuczyć do zawodu, to i tak wkrótce okaże się, że trzeba zaniedbać pewne obszary na rzecz innych. Nowe Pokolenia to samodzielna gra, której akcja toczy się w tym samym "uniwersum", co utytułowana gra POKOLENIA. Łącząc znajome elementy ze świeżą mechaniką oczaruje zarówno nowych graczy, jak i doświadczonych fanów Pokoleń. Zawartość: • 1 plansza • 4 plansze wiosek • 108 kart • 12 kości • 70 czarnych znaczników • 1 pionek szczura • 4 pionki zarządców • 1 notatnik • 4 ponurych żniwiarzy • 4 żetony wyrobników • 4 żetony o wartości "2/12" • 58 znaczników punktów historii • 1 żeton rozpoczynającego gracza • 4 znaczniki czasu • 1 instrukcja
40% rabatu
83,99
139,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Celestia HOBBITY
Celestia HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
Ostatnim razem gdy chciałem opuścić Barbadahl myślałem, że nasz statek powietrzny nigdy nie oderwie się od ziemi. Muszę otwarcie przyznać, że moi towarzysze podróży zbyt zasmakowali w rozkoszach, które napotkali w podniebnym mieście. Pewnego dnia ktoś, nie mogę zdradzić kto, wniósł ich podejrzanie ciężkie bagaże i nasz statek powietrzny runął w dół. Jednak uwierzcie mi, zapłacili wysoką cenę za swą chciwość, przeżywając kilka dramatycznych chwil nim udało się uruchomić śmigła ratunkowe. Nasz statek opuścił wreszcie to niebiańsko słodkie miejsce, ale na horyzoncie przed nami widniało jeszcze wiele innych przeszkód. Orville Russel K., pilot powietrznego statku.Celestia to reedycja świetnej gry familijnej i imprezowej Cloud 9 z 1999. Nowe wydanie charakteryzuje się pięknymi ilustracjami i dopracowanymi zasadami. Fabularnie lecimy kilkuosobowym balonem, od czasu do czasu lądując na chmurach, na których znajdują bajeczne miasta. Aby wygrać, musimy umiejętnie podejmować ryzyko oraz przewidywać posunięcia przeciwników.
23% rabatu
76,94
99,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Tokaido
Tokaido
Autor: Bauza Antoine
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
Witaj podróżniku. Witaj na legendarnej Drodze Wschodniego Morza - Tokaido, łączącej Kyotô i Edô. Rozpoczynasz właśnie niezwykłą podróż po dawnej Japonii, podczas której odkryjesz jej tysiąc cudów. Nie śpiesz się, znajdź czas na kontemplację każdej panoramy, która otworzy się przed Tobą: od majestatycznych gór, poprzez spokojne nabrzeża, aż po rozległe pola ryżowe. Zbieraj wszystkie pamiątki podczas swojej wyprawy, a jeśli natkniesz się na mieszkańców, nie zmarnuj okazji do ciekawej rozmowy. Korzystaj z dobrodziejstw, które napotkasz na swej drodze, od zbawiennego spokoju gorących źródeł, aż do wielu rozkoszy kulinarnych, których dozna Twoje podniebienie. Czas jest Twoim największym sprzymierzeńcem. Bądź przewidujący, uważny i cierpliwy, aby niczego nie przeoczyć. Delektuj się doznaniami, a powrócisz z tej podróży bogatszy o najróżniejsze doświadczenia. Tokaido czeka na Ciebie! Autor gry Antoine Bauza dzięki Tokaido zdobył główną nagrodę w międzynarodowym konkursie: Best Games Creator. Zawartość pudełka: • 1 plansza • 5 pionków Podróżników • 5 znaczników punktacji • 5 żetonów Bagażu • 50 monet • 10 dużych kart Podróżników • 12 kart Gorących źródeł • 60 kart Panoram • 25 kart Posiłku • 24 kart Pamiątek • 14 kart Spotkań • 7 kart Osiągnięć Wiek: 8+ 2-5 graczy 45 minut
25% rabatu
127,49
169,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Prohis
Prohis
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
W latach 20-30 XX wieku w Stanach Zjednoczonych szaleje prohibicja. To Twoja szansa na zbicie fortuny, dostarcz ludziom, to czego pragną najbardziej. Bądź ostrożny, gdyż nie każdy ładunek, który przewozisz jest legalny. Jeśli konkurencja nabierze podejrzeń, może nasłać na Ciebie policję, która skonfiskuje Twój towar. Aby wygrać, musisz trafnie przewidywać ruchy przeciwników, blefować oraz negocjować! Prohis to świetnia gra imprezowa, utrzymana w klimacie serialu "Zakazanego Imperium". Kluczem do wygranej jest zachowanie kamiennej twarzy i zaplanowanie odpowiedniej strategii. Kompaktowe pudełko umożliwia zabranie jej do plecaka. Liczba graczy: 3 - 6 osób Wiek: od 10 lat Czas gry: ok. 20 minut Zawartość pudełka: 58 kart Legalnych Towarów 30 kart Nielegalnych Towarów 20 kart Kontrolerów: 8 kart "Poruczników“, 6 kart “Kapitanów“ i 6 kart “Inspektorów“ 2 karty Pomocy Instrukcja
32% rabatu
47,56
69,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Mr. Jack Extension HOBBITY
Mr. Jack Extension HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
Ten dodatek wprowadza do gry Mr. Jack - 5 nowych, tajemniczych postaci, które właśnie pojawiły się w londyńskiej dzielnicy Whitechapel. Każda z nich posiada specjalne zdolności, które pozwolą Ci zaskoczyć nawet najtrudniejszego przeciwnika. Madame - dystyngowana i inteligentna kobieta, John Pizer - przerażający rzeźnik, Joseph Lane - anarchista, budowniczy barykad, Abberline - nieustępliwy inspektor, Spring-heeled Man - tajemniczy osobnik. Ostatnie dwie postacie dodatku mają twarze zwycięzców konkursu na najciekawszą postać osadzoną w świecie Mr. Jack'a, który został zorganizowany przez wydawncitwo Hurrican wiosną 2007r.
23% rabatu
38,44
49,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Piratoons HOBBITY
Piratoons HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 48h
W tawernie pod nazwą Cztery wielkie morza przy rumie i miodzie pitnym, wszyscy wsłuchują się z największą uwagą w opowieści o nieprzebranych skarbach, by potem marzyć o ich zdobyciu. Jedna legenda szczególnie przykuwa uwagę zasłuchanych piratów: to przygoda o zębie Pelikana, która obiecuje ogromną sławę i bogactwo wszystkim tym, którzy zechcą w niej uczestniczyć. Arrr!Najemnicy i korsarze, kobiety i mężczyźni, wszyscy gotowi są oddać swoje życie, by tylko móc zaciągnąć się na statek. W przeddzień największej z przygód o jakiej słyszano na morzach i oceanach, jest już za późno na negocjacje. To szybkość i pirackie szelmostwa zadecydują o tym komu uda się zaciągnąć na okręt i zająć na nim jak najlepsze miejsce. Weź udział w największej pirackiej przygodzie wszech czasów. Zachowaj zimną krew i użyj swego sprytu, aby wybudować najszybszy i najbardziej okazały statek oraz zrekrutować najlepszą załogę. A pieśni o Twoim okręcie i Twoich wyczynach rozbrzmiewać będą we wszystkich tawernach świata oraz na pirackich okrętach, przemierzających wszystkie morza i oceany. Proste zasady, przyciągająca oko szata graficzna i duża grywalność czynią z tego tytułu świetną grę familijną i imprezową. Liczba graczy:2-4 graczy. Czas gry: 30 minut. Zawartość pudełka: 2 dwustronne plansze, 48 żetonów Ekwipunku, 24 żetony Okrętu, 24 drewniane pionki członków załogi, 40 Dublonów, 32 znaczniki punktów, 1 15-sekundowa klepsydra, 4 kafle Dziobu, 4 kafle Rufy, 2 pomoce graczy, 1 instrukcja.
35% rabatu
84,43
129,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Mr.Jack Pocket
Po spowitych mrokiem ulicach dzielnicy Whitechapel ukradkiem przemyka się Mr. Jack, ścigany przez Holmesa i Watsona. Mr. Jack Pocket to miniaturowa odmiana doskonałej gry detektywistycznej Mr. Jack. Nie jest to jednak dokładna kopia tej gry, a całkowicie inny sposób na ciekawą rywalizację pełną blefu i dedukcji. W poszukiwaniu Kuby rozpruwacza biorą udział Watson, Sherlock oraz jego buldog. Podczas gry będziecie kierować poczynaniami tych postaci bądź zamieniać miejscami 9 podejrzanych. Kuba Rozpruwacz oczywiście wie, którą z postaci jest. Czego oczywiście próbuje się dowiedzieć osoba, grająca po stronie dzielnych detektywów. Mr. Jack Pocket to gra w której dwie osoby sprawdzą swoje umiejętności blefu, planowania i dedukcji. Ilość graczy: 2 Czas: 15' Wiek: 14+
23% rabatu
46,16
59,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Polowanie na skrzaty HOBBITY
Polowanie na skrzaty to doskonałe połączenie gry karcianej z zabawą ruchową. Świetnie sprawdza się na przyjęciach urodzinowych oraz innych imprezach domowych i plenerowych.Wszyscy gracze, jednocześnie szukają kart, które wcześniej zostały schowane w określonym pomieszczeniu (pokój, dom, sala przedszkolna itp.). Gra trwa ok. 10 minut, a karty mają oznaczenia, sugerujące jak należy je ukryć i ile punktów są warte po znalezieniu. Karty z 1 skrzatem muszą być całkowicie widoczne, karty z dwoma skrzatami muszą być widoczne w połowie, a te z trzema skrzatami całkowicie schowane. Na słowo START wszyscy uczestnicy zabawy wyruszają na poszukiwanie skrzatów. Oczywiście żaden z graczy nie może szukać w pomieszczeniu, w którym sam ukrył karty. Po upływie ustalonego czasu poszukiwania się kończą. Wszyscy gracze spotykają się, aby policzyć ile skrzatów udało im się odnaleźć. Gracz, który zebrał karty o najwyższej, łącznej wartości wygrywa grę. Skrzaty Spryciarze mają specjalne zdolności i już niejednego wyprowadziły w pole. Dokładny opis działania Skrzatów Spryciarzy oraz inne warianty gry np. z animatorem, który sam chowa wszystkie karty, znajdziecie w krótkiej instrukcji.Wiek: od 4 lat. Liczba graczy: 2-9. Czas gry: 10 minut.
26% rabatu
28,77
38,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
3
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka