HOMILIE (nie) tylko dla dzieci na lata A, B i C
Autor:
Ryszard Piwowarczyk
Wydawca:
Jedność
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-8144-508-5
EAN:
9788381445085
oprawa:
miękka ze skrzydełkami
format:
235x165x40mm
język:
polski
liczba stron:
568
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
23,71 zł
Cena detaliczna:
43,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,65 zł
Opis produktu
Jeśli się nie staniecie jak dzieci, nie wejdziecie do królestwa niebieskiego. Te słowa Pana Jezusa przynaglają, by pielęgnować w sobie młodość ducha i perspektywę nieustannego rozwoju. Dziecięca ciekawość świata, świeżość spojrzenia, może nawet nieco naiwna szlachetność oraz wiara bez zastrzeżeń i nieustanne zadziwienie nad geniuszem ewangelicznej mądrości, mogą nas doprowadzić do bram nieba. Dlatego warto oczami dziecka spojrzeć na Jezusową naukę. Zawarte w tej książce homilie na niedziele (lata A, B i C) oraz wybrane uroczystości i święta – jak zauważa sam autor – „nie są po to, aby się pochwalić czy zabłysnąć, lecz po to, aby z pokorą odkrywać, jak bardzo cenni jesteśmy w oczach Bożych i jak bardzo Jemu na nas zależy”. Większość zamieszczonych tu kazań została wygłoszona podczas ponad trzydziestoletniej pracy duszpasterskiej autora w kilku parafiach. Część z nich była opublikowana we „Współczesnej Ambonie”, z którą współpracował przez wiele lat. Zachęcamy do lektury Homilii (nie) tylko dla dzieci, zarówno duchownych, jak i świeckich czytelników, starszych i młodszych. Oprócz inspiracji dla kaznodziejów, mogą być one także pogłębieniem niedzielnych i świątecznych refleksji związanych z liturgią słowa na dany dzień. Wszyscy mogą znaleźć tu również dużą dawkę nadziei i optymizmu, tak bardzo potrzebnych w przemierzaniu labiryntów ludzkiego życia i w roztropnej trosce o piękny kształt naszego chrześcijaństwa.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|