Igor Borkowski (red.)Porozmawiajmy jak Borkowska z Borkowskim
Wydawca:
Tyniec Wydawnictwo Benedyktynów
wysyłka: niedostępny
Usiedliśmy rozmawiać. Niby to nie był pierwszy raz, niby wcześniej to się już zdarzało. Teraz okazało się, że będziemy rozmawiać inaczej. To znaczy, w jakimś stopniu będziemy rozmawiać, a w jakimś, większym, jedno będzie mówić, a drugie będ
40% rabatu
20,41 zł
34,00 zł
niedostępny
Marka, media, komunikacja
wysyłka: niedostępny
Michał Ulidis, Wizerunek krajów Europy Wschodniej na przykładzie komunikacji reklamowej wybranych państw: Ukrainy oraz Rosji
Igor Borkowski, Zarządzanie sytuacją kryzysową w instytucjach konfesyjnych. Studium przypadku rzecznika prasowego
D
20% rabatu
23,33 zł
29,00 zł
niedostępny
Książka zbierająca artykuły przygotowane z myślą o konferencji naukowej, która została zaplanowana na 9–11 października 2011 roku w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, ukazuje się w dniu jubileuszu
20% rabatu
32,18 zł
40,00 zł
niedostępny
Dziennikarstwo i Media 1 Przestrzenie komunikowania
wysyłka: niedostępny
Zebrane w tomie teksty poświęcone są zagadnieniu komunikacji ujętej z perspektywy dziennikarstwa i badań nad mediami. Książka warta jest polecenia nie tylko studentom dziennikarstwa, innych kierunków humanistycznych, nauk społecznych, badac
22% rabatu
20,53 zł
26,25 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|