Igor Borkowski (red.)

Okładka książki Porozmawiajmy jak Borkowska z Borkowskim
Usiedliśmy rozmawiać. Niby to nie był pierwszy raz, niby wcześniej to się już zdarzało. Teraz okazało się, że będziemy rozmawiać inaczej. To znaczy, w jakimś stopniu będziemy rozmawiać, a w jakimś, większym, jedno będzie mówić, a drugie będ
40% rabatu
20,41
34,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marka, media, komunikacja
Michał Ulidis, Wizerunek krajów Europy Wschodniej na przykładzie komunikacji reklamowej wybranych państw: Ukrainy oraz Rosji Igor Borkowski, Zarządzanie sytuacją kryzysową w instytucjach konfesyjnych. Studium przypadku rzecznika prasowego D
20% rabatu
23,33
29,00 zł
niedostępny
Okładka książki Po prostu Agnieszka
Książka zbierająca artykuły przygotowane z myślą o konferencji naukowej, która została zaplanowana na 9–11 października 2011 roku w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, ukazuje się w dniu jubileuszu
20% rabatu
32,18
40,00 zł
niedostępny
Okładka książki Dziennikarstwo i Media 1 Przestrzenie komunikowania
Zebrane w tomie teksty poświęcone są zagadnieniu komunikacji ujętej z perspektywy dziennikarstwa i badań nad mediami. Książka warta jest polecenia nie tylko studentom dziennikarstwa, innych kierunków humanistycznych, nauk społecznych, badac
22% rabatu
20,53
26,25 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj