Dziennikarstwo i Media 1 Przestrzenie komunikowaniawysyłka: niedostępny
ISBN:
9788322931738
EAN:
9788322931738
oprawa:
Miękka
format:
17.0x23.0cm
język:
polski
Seria:
DZIENNIKARSTWO I MEDIA
liczba stron:
236
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
20,53 zł
Cena detaliczna:
26,25 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,53 zł
Opis produktu
Zebrane w tomie teksty poświęcone są zagadnieniu komunikacji ujętej z perspektywy dziennikarstwa i badań nad mediami. Książka warta jest polecenia nie tylko studentom dziennikarstwa, innych kierunków humanistycznych, nauk społecznych, badaczom czy praktykom – pracownikom mediów, ale przede wszystkim odbiorcom informacji nadawanych codziennie przez środki masowego przekazu. W publikacji, oprócz mediów tradycyjnych: prasy, radia i telewizji, szczególnie szeroko opisywany jest internet. Autorzy artykułów i komunikatów zwracają uwagę ma zjawiska tak istotne dla współczesnego uczestnika społeczeństwa medialnego, jak: edukacja medialna (na poziomie szkolnym i uniwersyteckim), wpływ obcego kapitału na media, tabloidyzacja mediów, blogi, media społecznościowe i dziennikarstwo alternatywne, analizują dobrze znane laikom gatunki dziennikarskie (np. prognoza pogody) i z dziedziny public relations (komunikaty biur promocji), komentują przypadki aktualnego i historycznego dyskursu politycznego. Zaletą książki, na równi z jej tematyką, jest przystępny język, jakim posługuje się większość autorów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|