Jonah Berger

Okładka książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze
22% rabatu
35,22
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nieświadome wybory
Nieświadome wybory
Autor: Jonah Berger
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Większości ludzi się wydaje, że ich wybory i zachowania stanowią odzwierciedlenie ich indywidualnych, osobistych gustów i opinii. Masz dzisiaj na sobie tę, a nie inną kurtkę, ponieważ akurat ta ci się podobała. Wybrałeś taki, a nie inny zaw
21% rabatu
31,62
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Efekt wirusowy w biznesie
Efekt wirusowy w biznesie
Autor: Jonah Berger
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych...SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ?Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.- Ale dlaczego o niektórych produktach
22% rabatu
35,22
44,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj