Są jeszcze czarniejsze. Są jeszcze bardziej straszne. Nadal potrafią zabić ćwieka. Czarne historie 2 – jeszcze więcej zabawy gwarantującej, że dostaniecie gęsiej skórki!
Rozwiązujcie zagadki! Zrekonstruujcie wydarzenia poszczególnych incyd
Zasłońcie okna, zgaście światło i zapalcie świece Niech nastanie kompletna cisza Rozsuńcie karty w wachlarz i wylosujcie z nich JEDNĄ NAPRAWDĘ MROCZNĄ CZARNĄ HISTORIĘ! Mistrz zagadek odczyta Wam ją ściszonym głosem. Gdy skończy, nastanie ci
Każdy z graczy otrzymuje 10 kart, które musi wyłożyć w jednym z czterech rzędów. Ten, kto położy szóstą kartę musi wziąć pozostałe pięć i otrzymuje punkty karne.
"6. bierze!" jest kapitalną grą, której nigdy nie będziesz miał dość!
Celem g
Zagraj w prostą, zabawną i dynamiczną grę. Szybko podejmuj decyzje. Wymieniaj się kartami. Zapamiętuj swoje ruchy. Zgromadź podobizny pięciu bohaterów serialu REGUŁY GRY. GRANNA poleca nową imprezową grę karcianą dla 2 do 5 graczy.REGUŁY GR
Dokucza koszmarna nuda? Zaproś przyjaciół i zagrajcie w strrrasznie fajną grę! Może w nią grać aż 12 osób. Gra toczy się w diabelnie szybkim tempie, będziesz musiała wykazać się refleksem. Podczas gry zdobywać będziesz karty z postaciami Mo
W pudełku znajduje się 96 kart. Dziecko znajduje dwie identyczne karty, czyli takie, które mają taki sam układ figur i kolorów we wszystkich rzędach. Następnie łączy je ze sobą fioletowym paskiem. Odwraca karty, by sprawdzić, czy prawidłowo
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?