Katarzyna Szczepańska

Okładka książki Zasady zarządzania jakością
Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie w perspektywie zarządczej teoretycznych i praktycznych podstaw różnych klasyfikacji zasad zarządzania jakością oraz uporządkowanej ich charakterystyki. Cel został sformułowany na podstawie wie
22% rabatu
29,51
38,00 zł
niedostępny
Okładka książki Podstawy zarządzania jakością
Książka przedstawia teoretyczne podstawy zarządzania jakością w ujęciu zarządzania operacyjnego. Przedstawia zagadnienia teorii jakości, systemów jakości, ekonomiki jakości oraz metod wspomagających zarządzanie jakością i jego doskonalenie.
22% rabatu
24,86
32,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością. Koncepcje, metody, techniki
Celem książki jest przedstawienie zawartych w normie PN-ISO 10014:200821 koncepcji oraz opracowanie systematyki metod, technik i narzędzi zarządzania w ujęciu metodologii pragmatycznej, co wynika z przyjęcia założenia, że porządkowanie poję
14% rabatu
27,41
32,00 zł
niedostępny
Okładka książki TQM w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Przyczynkiem do powstania tej książki było nie tylko wieloletnie zainteresowanie problematyką zarządzania jakością, lecz również doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i ocenie zarządzania jakością w polskich przedsiębiorstwach. Wnioski p
21% rabatu
31,39
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Kompleksowe zarządzanie jakością
Procesy globalizacyjne wyznaczyły nowe wymagania dla funkcjonowania rynku wewnętrznego i zewnętrznego współczesnych organizacji, podobnie jak dynamika zmian ciągłych i nieciągłych towarzysząca ich rozwojowi. Adaptacja organizacji do nowych
39% rabatu
21,35
35,20 zł
niedostępny
Okładka książki Wędrówki po Wrzeszczu
Niezwykła historia przemiany maleńkiej wsi nad Strzyżą w jedną z najwspanialszych dzielnic Gdańska, w niemal osobne miasto, spisana przez mieszkańców i miłośników Wrzeszcza. Poznając koszary, browar, osiedla, kościoły, synagogi, lotnisko c
26% rabatu
62,60
85,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości
Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, f
19% rabatu
55,65
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Tqm w zarządzaniu zasobami ludzkimi Br
Przyczynkiem do powstania tej książki było nie tylko wieloletnie zainteresowanie problematyką zarządzania jakością, lecz również doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i ocenie zarządzania jakością w polskich przedsiębiorstwach. Wnioski p
21% rabatu
31,70
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Koszty jakości dla inżynierów
Książka, którą oddaję do rąk Czytelników pomyślana została jako kompendium wiedzy, które pozwala na zapoznanie się z teoretycznymi podstawami omawianych zagadnień, w stopniu wystarczającym do poznania ich istoty i znaczenia w zarządzaniu pr
31% rabatu
31,95
46,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj