Kompetencje nauczyciela polonisty we współczesnej szkole. Między schematyzmem a kreatywnością
                            Autor:
                            
                                        Opracowanie zbiorowe
                            
                         
                    wysyłka: 48h 
                        
                            ISBN:
                            
978-83-235-4131-8                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9788323541318                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
miękka                            
                         
                        
                            format:
                            
240x170mm                            
                         
                        
                            język:
                            
polski                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
424                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2019                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            28% rabatu 
                30,15 zł
                    Cena detaliczna:  
                        42,00 zł 
                    
                                DODAJ 
                                DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,13 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                W związku z kolejną reformą systemu szkolnictwa w Polsce problemy kształcenia literackiego, kulturowego i językowego ciągle stanowią przedmiot dyskusji nie tylko w środowisku akademickim, ale przede wszystkim w środowisku praktyków. Czy kształcenie polonistyczne będzie oparte na schematach? A może będzie to uczenie kreatywne? Z jednej strony spotkamy się bowiem z koniecznością zmierzenia się z dość sztywną podstawą programową, z drugiej z potrzebą rozbudzania indywidualnych zainteresowań uczniów. 
            
        Autorzy publikacji ukazują szkołę i nauczyciela w obliczu nowych zjawisk społecznych, wychowawczych, kulturowych i edukacyjnych oraz tradycyjnych modeli edukacji. W tomie poruszane są również zagadnienia związane z rolą przedmiotu język polski w reformowanej szkole, starymi i nowymi mediami w edukacji polonistycznej, możliwościami i sposobami kształcenia oraz samokształcenia nauczycieli. x 
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |