Kosturek CzesławMarketing produktów żywnościowych
wysyłka: niedostępny
Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów
25% rabatu
11,90 zł
15,79 zł
niedostępny
W czterech łagrach i trzynastu tiurmach
Autor:
Kosturek Czesław
Wydawca:
Nortom
wysyłka: niedostępny
Osobiste wspomnienia autora - żołnierza AK z pobytu na ""nieludzkiej ziemi"". To jedno z najciekawszych spośród całej plejady podobnych wspomnień, które ukazały się na rynku księgarskim. Autor ""po swojemu"" opisał nie tylko swój los, ale i
45% rabatu
8,66 zł
15,75 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|