Kosturek Czesław

Okładka książki Marketing produktów żywnościowych
Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów
25% rabatu
11,90
15,79 zł
niedostępny
Okładka książki W czterech łagrach i trzynastu tiurmach
Osobiste wspomnienia autora - żołnierza AK z pobytu na ""nieludzkiej ziemi"". To jedno z najciekawszych spośród całej plejady podobnych wspomnień, które ukazały się na rynku księgarskim. Autor ""po swojemu"" opisał nie tylko swój los, ale i
45% rabatu
8,66
15,75 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj