Okładka książki Marketing produktów żywnościowych

Marketing produktów żywnościowych

wysyłka: niedostępny
ISBN: 8309016840
EAN: 9788309016847
oprawa: Miękka
format: 16.7x23.3
język: polski
liczba stron: 180
rok wydania: 2007
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
25% rabatu
11,90 zł
Cena detaliczna: 
15,79 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,87

Opis produktu

Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów na rynku produktów żywnościowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce tę sytuację zmieniło. Marketing znalazł się w centrum zainteresowania wielu osób, instytucji i przedsiębiorstw. Nauka marketingu stała się pilną potrzebą.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj