Krawiec FranciszekMarketing w elektroenergetyce
Autor:
Krawiec Franciszek
Krawiec Stella
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Książka pozwala zrozumieć miejsce i rolę marketingu energii i usług elektroenergetycznych w tradycyjnym sektorze elektroenergetycznym. Adresowana jest do menedżerów, członków najwyższego szczebla firm energetycznych, pracowników agencji pań
19% rabatu
44,36 zł
55,00 zł
niedostępny
Konkurencyjność w sektorze elektroenergetycznym
Autor:
Krawiec Franciszek
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Książkę napisana została dla menedżerów, członków zarządu najwyższego szczebla firm energetycznych, pracowników agencji państwowych lub regulacyjnych, finansistów, marketingowców, pozostałego personelu nietechnicznego i technicznego, a takż
19% rabatu
47,58 zł
58,99 zł
niedostępny
Prof. dr hab. Kazimierz Kuciński:
(…) Można powiedzieć, że sięgnięcie po niekonwencjonalne paliwa kopalne przyczyni się do nowego szoku naftowego, porównywalnego co do skali implikacji ekonomicznych, technologicznych i politycznych, z tym,
23% rabatu
23,30 zł
30,10 zł
niedostępny
Energia Zasoby, procesy technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe, planowanie rozwoju
Autor:
Krawiec Franciszek
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Energia. Zasoby, procesy technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe, planowanie rozwoju przedstawia czytelnikowi fundamentalne, wzajemnie powiązane aspekty systemu energetycznego. Celem publikacji jest pomoc czytelnikowi w pozyskan
19% rabatu
44,36 zł
55,00 zł
niedostępny
W publikacji omówiono proces strategicznego myślenia umożliwiający zarządom firm osiąganie nadzwyczajnych wyników działalności biznesowej – pozwalający poprawić ich zdolności zarządzania implementacją strategii i osiągać lepsze wyniki. Ta k
19% rabatu
36,30 zł
45,00 zł
niedostępny
Nowa gospodarka i wizja lidera firmy XXI wieku
Autor:
Krawiec Franciszek
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Praca podejmuje jeden z ważniejszych i trudniejszych tematów z dziedziny zarządzania - kwestię przywództwa firmy XXI wieku, w warunkach nowego paradygmatu gospodarki. Autor uwzględnia współczesne konteksty technologiczne oraz społeczne; per
16% rabatu
38,02 zł
45,00 zł
niedostępny
Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy
Autor:
Krawiec Franciszek
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami b
19% rabatu
28,23 zł
35,00 zł
niedostępny
Transformacja firmy w nowej gospodarce
Autor:
Krawiec Franciszek
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Praca zawiera bogaty zbiór wiedzy na temat przedsiębiorstw działających w sieci informatycznej. Opisuje koncepcje, strategie, struktury i technologie wykorzystywane w zarządzaniu.
19% rabatu
40,34 zł
50,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|