Krawiec Franciszek

Okładka książki Marketing w elektroenergetyce
Książka pozwala zrozumieć miejsce i rolę marketingu energii i usług elektroenergetycznych w tradycyjnym sektorze elektroenergetycznym. Adresowana jest do menedżerów, członków najwyższego szczebla firm energetycznych, pracowników agencji pań
19% rabatu
44,36
55,00 zł
niedostępny
Okładka książki Konkurencyjność w sektorze elektroenergetycznym
Książkę napisana została dla menedżerów, członków zarządu najwyższego szczebla firm energetycznych, pracowników agencji państwowych lub regulacyjnych, finansistów, marketingowców, pozostałego personelu nietechnicznego i technicznego, a takż
19% rabatu
47,58
58,99 zł
niedostępny
Okładka książki Niekonwencjonalne źródła ropy i gazu
Prof. dr hab. Kazimierz Kuciński: (…) Można powiedzieć, że sięgnięcie po niekonwencjonalne paliwa kopalne przyczyni się do nowego szoku naftowego, porównywalnego co do skali implikacji ekonomicznych, technologicznych i politycznych, z tym,
23% rabatu
23,30
30,10 zł
niedostępny
Okładka książki Energia Zasoby, procesy technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe, planowanie rozwoju
Energia. Zasoby, procesy technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe, planowanie rozwoju przedstawia czytelnikowi fundamentalne, wzajemnie powiązane aspekty systemu energetycznego. Celem publikacji jest pomoc czytelnikowi w pozyskan
19% rabatu
44,36
55,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie strategią firmy
Zarządzanie strategią firmy
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
W publikacji omówiono proces strategicznego myślenia umożliwiający zarządom firm osiąganie nadzwyczajnych wyników działalności biznesowej – pozwalający poprawić ich zdolności zarządzania implementacją strategii i osiągać lepsze wyniki. Ta k
19% rabatu
36,30
45,00 zł
niedostępny
Okładka książki Nowa gospodarka i wizja lidera firmy XXI wieku
Praca podejmuje jeden z ważniejszych i trudniejszych tematów z dziedziny zarządzania - kwestię przywództwa firmy XXI wieku, w warunkach nowego paradygmatu gospodarki. Autor uwzględnia współczesne konteksty technologiczne oraz społeczne; per
16% rabatu
38,02
45,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy
Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami b
19% rabatu
28,23
35,00 zł
niedostępny
Okładka książki Transformacja firmy w nowej gospodarce
Praca zawiera bogaty zbiór wiedzy na temat przedsiębiorstw działających w sieci informatycznej. Opisuje koncepcje, strategie, struktury i technologie wykorzystywane w zarządzaniu.
19% rabatu
40,34
50,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj