Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego
Autor:
Patrzałek Wanda
Wydawca:
WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7205-314-5
EAN:
9788372053145
oprawa:
miękka
format:
170x240
liczba stron:
290
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
26,85 zł
Cena detaliczna:
36,75 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,81 zł
Opis produktu
Książka przedstawia różnorodne zagadnienia odnoszące się głównie do reklamy komercyjnej, ale także społecznej i politycznej ujmowane z interdyscyplinarnej perspektywy. Autorami poszczególnych rozdziałów są przedstawiciele takich dyscyplin, jak: ekonomia, socjologia, psychologia, prawo i marketing, reprezentujący ośrodki akademickie w Polsce i za granicą.
W monografii została podjęta próba odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku zmierza współczesna reklama. Ponadto przedstawiono zmiany w strukturze przekazu reklamowego w zakresie jego efektywności oraz poziomu racjonalności w kontekście współczesnego kryzysu ekonomicznego.
Publikacja adresowana jest do teoretyków i praktyków zajmujących się analizą i tworzeniem przekazów reklamowych w agencjach reklamowych, firmach, bankach i instytucjach, a także do studentów kierunków ekonomicznych, socjologicznych, psychologicznych i prawniczych specjalizujących się w badaniach współczesnej reklamy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|