Krystyna Mazurek-Łopacińska (red.)
Nowy tom cenionej i doświadczonej autorki. Tym razem, znana głównie ze swych poetyckich dokonań, Krystyna Mazur przedstawia tom, w którym pojawia się nie tylko poezja. Dominującą wręcz rolę odgrywają w nim krótkie teksty prozatorskie. Zgodn
17% rabatu
16,67 zł
20,00 zł
Dodaj
do koszyka Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych
wysyłka: niedostępny
Problematyka doboru próby jest jedną z najczęściej poruszanych obszarów metodycznych w badaniach marketingowych. Strategie i schematy doboru są związane z rodzajem podejmowanych badań, charakterem losowanych lub wybieranych jednostek, ich d
28% rabatu
35,80 zł
50,00 zł
niedostępny
Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popart
40% rabatu
53,33 zł
89,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|