Kultura fizyczna jako źródło wartości produktu
Autor:
Szczechowicz Bartosz
Wydawca:
Łośgraf
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788362726134
EAN:
9788362726134
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
288
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
30,35 zł
Cena detaliczna:
45,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,35 zł
Opis produktu
Pierwsze na polskim rynku opracowanie prezentujące miejsce i rolę kultury fizycznej w kreowaniu produktu turystycznego. W swej nowatorskiej i interdyscyplinarnej pracy autor -opisuje zjawiska na styku turystyki fizycznej korzystając z osiągnięć nauk ekonomicznych -podejmuje próbę rozpoznania związków między kulturą fizyczną i turystyką -ukazuje możliwości oraz społecznie oczekiwane kierunki poszerzania produktów oferowanych na rynku turystycznym o wartości związane z kulturą fizyczną -akcentuje aspekt praktyczne omawianego zagadnienia Publikacja adresowana do studentów oraz przedstawicieli nauk o kulturze fizycznej oraz nauk o turystyce zwłaszcza osób zainteresowanych kwestią upowszechniania wartości związanych z kulturą fizyczną aspekt społeczny oraz organizatorów imprez turystycznych aspekt ekonomiczno-marketingowy. Może być polecana jako podręcznik w Akademiach Wychowania Fizycznego oraz w innych uczelniach kształcących kadry w zakresie kultury fizycznej i turystyki.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|