Ekonomia współdzielenia na rynku usług hotelarskich. Niedoskonałości - Pośrednicy - Regulacje
Autor może być określony jako wybitny znawca problematyki ekonomii współdzielenia na rynku usług hotelarskich nie tylko w skali naszego kraju, ale nawet w odniesieniu do nauki światowej. Jego dzieło można uznać za całościowe kompendium wiedzy o ekonomii współdzielenia na rynku hotelarskim, a jednocześnie za podwalinę do dalszych, intensywnych badań dotyczących tego rynku. Z recenzji prof. zw. dr. hab. Grzegorza Gołembskiego
16% rabatu
42,24
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Rynek turystyczny. Struktura, procesy, tendencje
Publikacja przedstawia miejsce turystyki w gospodarce narodowej oraz podstawy teoretyczne funkcjonowania rynku turystycznego. Przeprowadzono w niej analizę struktury podmiotowej i przedmiotowej rynku turystycznego, omówiono działalność dostawców ofert turystycznych (przedsiębiorstw turystycznych i destynacji turystycznych) oraz popyt turystyczny i zachowania rynkowe konsumentów turystycznych. Szczególne miejsce zajmuje problematyka podaży turystycznej, w tym produktu turystycznego oraz koncepcja oferty turystycznej. W szerokim ujęciu przedstawiono politykę turystyczną, wraz z jej układem strukturalnym i kierunkami jej rozwoju oraz szczegółowymi rozwiązaniami regulacyjnymi, dotyczącymi rynku touroperatorskiego w Unii Europejskiej, oddziaływanie państwa na turystykę społeczną, fundusze Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej. Zagadnienia dotyczące procesów kształtowania rynku turystycznego obejmują problemy mikroekonomiczne oraz dotyczące zarządzania podmiotami, w tym działalność marketingową, markę turystyczną, nowoczesne technologie, innowacje oraz strategie na rynku turystycznym. W pracy wskazano na aktualne problemy ekonomiczne, społeczne, polityczne, organizacyjne, technologiczne kształtujące funkcjonowanie rynku turystycznego. Oparto je na aktualnym stanie prawnym, dotyczącym regulacji rynku turystycznego, obowiązującym w krajach Unii Europejskiej i w Polsce od 1 lipca 2018 roku.
16% rabatu
58,30
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
TURYSTYKA NA OBSZARACH WYSPIARSKICH WOBEC ŚWIATOWEGO KRYZYSU GOSPODARCZEGO
Rozwój turystyki na małych obszarach wyspiarskich stał się motorem rozwoju gospodarczego. Sytuacja tych obszarów podczas światowego kryzysu gospodarczego była zróżnicowana. Niektóre z nich, mimo dekoniunktury na rynku turystycznym, odnotowały lepsze wyniki tego sektora niż pozostałe. W monografii wskazano uwarunkowania tego sukcesu, a także model reakcji destynacji turystycznej na kryzys ekonomiczny. Przedstawione wnioski mogą zostać wykorzystane w tworzeniu polityki turystycznej na obszarach zależnych gospodarczo od turystyki i w konsekwencji przyczynić się do zwiększania wpływów z tej dziedziny gospodarki. Monografia jest polecana przedstawicielom nauki, biznesu i administracji zajmującym się turystyką. Wyjaśniając zależności pomiędzy wybranymi zmiennymi determinującymi odporność na sytuacje kryzysowe w obszarze turystyki, Autorka wykorzystała wiele danych statystycznych dostępnych w międzynarodowych bazach, ukazujących nie tylko wielkość ruchu turystycznego, zatrudnienia w przemyśle turystycznym oraz wpływów z tytułu zagranicznej turystyki przyjazdowej, lecz także strukturę rynku turystycznego, stopień jego dywersyfikacji oraz uzależnienie od głównych rynków emisyjnych. Z recenzji dr hab. Teresy Skalskiej Praca ma logiczną strukturę, odpowiednio dobraną metodologię i prezentuje bardzo wysoki poziom naukowy. Z recenzji prof. Tadeusza Siwka (Uniwersytet w Ostrawie) Katarzyna Podhorodecka – adiunkt na Wydziale Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego. Wiedzę i doświadczenie zdobywała także, pracując w Ministerstwie Gospodarki i Ministerstwie Sportu i Turystyki. Zajmuje się badaniami turystyki, w tym sprawami zagospodarowania turystycznego kraju, innowacyjnością oraz klastrami. Prowadziła wykłady na zagranicznych uniwersytetach (m.in.: w Hiszpanii, w Czechach, na Słowacji), odbyła staż dydaktyczny w University of North Florida w Stanach Zjednoczonych. Ma w dorobku 38 publikacji, w tym 15 artykułów naukowych w języku angielskim. Jest redaktorem statystycznym czasopisma naukowego „Miscellanea Geographica – Regional Studies on Development”.
24% rabatu
24,09
31,50 zł
Dodaj
do koszyka
Hotelarstwo Usługi Zarządzanie Procesy koncentracji
Motywem napisania niniejszej książki było dążenie do prezentacji roli hotelarstwa na rynku turystycznym, ukazanie kierunków zmian zarówno w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, głównie wymuszanych przez zmiany zachodzące w jego otoczeniu. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. W rozdziale 1 scharakteryzowano istotę hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rolę hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego. W rozdziale 2 zaprezentowano podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej. Rozdział 3 prezentuje składniki głównej, cząstkowej usługi hotelowej, tj. usługi zakwaterowania. Kolejny rozdział 4 przedstawia m.in. istotę gastronomii i jej rolę w hotelarstwie, zakres usług gastronomicznych w hotelach i kierunki ich rozwoju. W rozdziale 5 scharakteryzowano główne usługi dodatkowe w hotelach. Rozdział 6 przedstawia specyfikę zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim. Rozdział 7 ukazuje funkcje głównych służb hotelu. Końcowy rozdział 8 prezentuje procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie. Praca jest wynikiem wieloletnich zainteresowań naukowych Autora. Książka jest adresowana głównie do studentów studiów ekonomicznych i wychowania fizycznego, studiujących na kierunku „turystyka i rekreacja”. Pomyślana jest jako opracowanie służące prowadzeniu wykładu z przedmiotu „podstawy hotelarstwa”. Może być także przydatna osobom i menedżerom zarządzającym firmami hotelarskimi.
28% rabatu
47,05
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Spakowani, czyli 33 checklisty na różne okazje
Kochasz podróżować, ale pakowanie jest tym, co skutecznie odbiera przyjemność z wyjazdu? W czasach, kiedy tak naprawdę jedyną rzeczą, którą musisz zabrać w podróż, jest karta kredytowa, wydaje się, że przygotowania nie powinny być problemem. Jednak dla wielu z nas wciąż są. Koniec z tym! Dowiedz się: • Jak zrobić przydatną checklistę? • Kiedy najlepiej się pakować - tydzień czy dzień przed? • Co zapakować do bagażu głównego, a co do podręcznego? Znajdziesz tu porady dotyczące zarówno surwiwalowych wypraw kajakowych i górskich, podczas których wraz z całą rodziną nocujesz pod gołym niebem, jak i wyjazdów służbowych czy noclegów w eleganckich hotelach. Zabierz ze sobą tylko tyle, ile potrzebujesz, i ciesz się przygodą!
35% rabatu
26,13
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
LIfe hacki w survivalu Przygotowani na wszystko
Poradnik dla aktywnego turysty i jego rodziny, jak spakować plecak, jak otworzyć puszkę łyżką i rozpalić ognisko oraz 222 innych sposobów na wszystkie kłopoty w podróży
26% rabatu
29,72
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
LIfe hacki w podróży Przygotowani na wszystko
300 porad dla aktywnych turystów-jak podróżować taniej, wygodniej, piękniej. Jak zaoszczędzić miejsce w walizce i zabrać niezbędne przedmioty
26% rabatu
29,72
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie ryzykiem w działalności touroperatora. Ryzyko specyficzne a efektywność gospodarowania
Zarządzanie ryzykiem jest jednym z najbardziej interesujących i kluczowych procesów efektywnego gospodarowania przedsiębiorstwem. Im bardziej złożona i specyficzna działalność gospodarcza przedsiębiorstwa, jaką niewątpliwie jest działalność touroperatora, tym w konsekwencji większa podatność na ryzyko, ale również większa determinacja w poznaniu istoty ryzyka i uwarunkowań je kształtujących. Rozpoznanie czynników determinujących ryzyko, a następnie poznanie metod zarządzania ryzykiem w działalności touroperatora istotne jest z punktu widzenia nie tylko samej efektywności gospodarowania, ale również z perspektywy jego rozwoju. Ma to fundamentalne znaczenie z punktu widzenia szerokiej grupy interesariuszy touroperatora. W pracy szczegółowo przedstawiono ryzyko specyficzne działalności touroperatora oraz jego oddziaływanie na efektywność gospodarowania i rozwój. Między innymi omówiono: • kierunki zmian zachodzących we współczesnym otoczeniu touroperatora, • wpływ zmian w otoczeniu na proces kształtowania ryzyka działalności touroperatora, • proces zarządzania ryzykiem w działalności touroperatora, • zmiany zachodzące w poziomie efektywności gospodarowania touroperatora, • czynniki i bariery rozwoju gospodarczego touroperatora. Realizacja założonych w pracy celów i osiągnięte wyniki istotnie zmniejszają lukę poznawczą w działalności touroperatorów i stanowią także wskazówki o charakterze aplikacyjnym. Praca stanowi dobre kompendium wiedzy zarówno dla studentów, jak i praktyków gospodarczych z sektora turystyki.
26% rabatu
63,32
85,00 zł
Dodaj
do koszyka
Przedstawiciele pokolenia Z jako uczestnicy...
Temat podjęty w monografii ma charakter pionierski. To pierwsza obszerna pozycja naukowa z zakresu pokolenia Z na rynku turystycznym. Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków turystycznych, pracowników naukowo-dydaktycznych zajmujących się problematyką zachowań turystycznych, marketingiem, ale również rekreacją, socjologią.
16% rabatu
33,80
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jurata. Cały ten szpas
Jurata. Cały ten szpas
Autor: Anna Tomiak
Wydawca: Czarne
wysyłka: 48h
Dziewięćdziesiąt lat temu zauroczeni swoim morzem Polacy zamarzyli o kurorcie z prawdziwego zdarzenia. Jurata natychmiast stała się ulubionym miejscem wakacyjnych pobytów ówczesnych elit. Można tu było spotkać Wojciecha Kossaka, zajeżdżającego przed swój dom lśniącym automobilem. Plażą przechadzał się prezydent Mościcki, a w luksusowych pensjonatach zatrzymywały największe gwiazdy z Bodo, Smosarską i Kiepurą na czele. Krótka przedwojenna historia zakończyła się we wrześniu 1939 roku. Letnicy wyjechali, a Niemcy skwapliwie korzystali z jurackiej infrastruktury. Odpoczywali tu lotnicy Luftwaffe i młodzież z Hitlerjugend. Po wojnie władza ludowa usiłowała zmienić elitarny charakter kurortu na egalitarny. W najbardziej atrakcyjnych miejscach wzniesiono ośrodki FWP, wyburzano przedwojenne wille i wycinano sosny. Ale nawet pod nowymi rządami Jurata zachowała swój swobodny styl przechowywany we wspomnieniach i anegdotach. W XXI wieku w miejscu dawnej Juraty wyrasta nowa, ze szkła, betonu i stali. Historia toczy się dalej. Anna Tomiak opowiada o nadmorskim kurorcie od jego początków w 1928 roku, przez zmianę w centrum wczasów pracowniczych, aż po powrót do elitarności w latach 90. i czasy współczesne.
35% rabatu
32,67
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Sztuka wędrowania z plecakiem i biwakowania w terenie Podróżnika
Kolejny z zabawnych komiksowych poradników autorstwa Allena O’Bannona i Mike’a Clellanda. Tym razem amerykańscy autorzy znani z ciętego języka otwierają przed nami drzwi do świata wędrówek w dziczy i biwakowania na łonie natury. Wszelkie patenty (których liczbę nie sposób podać) pojawiające się w ”Sztuce wędrowania” zostały dokładnie przetestowane przez facetów, którzy większą część swojego życia spędzili, włócząc się po odludnych rejonach z ciężkim plecakiem. Dlatego ta książka to świetne wprowadzenie dla absolutnych nowicjuszy, ale i tych znających się na rzeczy – na pewno znajdą w niej coś nowego, co sprawi, że wędrówki i biwak będą jeszcze przyjemniejsze.
26% rabatu
26,82
36,00 zł
Dodaj
do koszyka
Sztuka zimowej wędrówki
Barwny język i dowcipne rysunki autorskiego duetu składają się na znakomity poradnik zimowych wędrówek. Przyjęta konwencja luźnych porad powoduje, że każdy może z nich wybierać w dowolnej kolejności, według potrzeby, własnego poziomu i tempa nauki. Jest to również zaproszenie do jazdy poza przygotowanymi trasami, gdzie można zostawić piękny ślad na dziewiczym śniegu. To książka dla tych z Was, drodzy przyjaciele, którzy zamknęli tradycyjne narty na cztery spusty, aby doskonalić skręt telemarkiem i nabijać kilometry na wyciągach, zdumiewając okoliczną ludność "zabawnym zginaniem kolan" , a mimo to wciąż czują, że czegoś im brakuje. Właśnie tego, po co sprzęt do telemarku został wymyślony - aby uciec od cywilizacji i zakładać ślad w dziewiczym terenie. Książka ta przeznaczona jest również dla narciarzy biegowych, którym jednodniowa wycieczka wydaje się kończyć zbyt szybko. Dla tych, którzy dotarłszy do kresu wędrówki zawracają do samochodu, ani przez chwilę nie przestając się zastanawiać, co też może kryć się za następnym wzgórzem. Jest ona także tak tych, którzy zasmakowali już w turystyce narciarskiej i zaznali wszelkich uroków zimy. Od lat jeździmy na nartach i biwakujemy zimą. W tym czasie popełniliśmy już dość błędów, aby wiedzieć, że czegoś się jednak na nich nauczyliśmy. Tę właśnie wiedzę zamierzamy Wam przekazać. Mamy nadzieję, że będziecie czerpać z naszych doświadczeń, tak jak i my uczyliśmy się (i nadal uczymy) od innych. Oczywiście nie ma potrzeby, aby traktować wszystkie rady, jakie znajdziecie w tej książce, jak prawdę objawioną. Na przykład, jeśli Waszym celem jest wędrowanie na lekko i przemierzanie dużych przestrzeni, będziecie musieli zmodyfikować kilka technik biwakowych, aby zaoszczędzić czas i zredukować wagę bagażu. Jeśli natomiast zamierzacie założyć bazę w głębi gór i jeździć na nartach po okolicy, możecie rozważyć, czy skorzystać ze wszystkich zamieszczonych tu rad, czy też wybrać kilka z nich. Możecie nawet obładować sanki i plecak dekadenckimi dodatkami i sprawić w ten sposób, że wyprawa będzie iście ekstrawagancka. Najprawdopodobniej Wasze zamierzenia uplasują się gdzieś pomiędzy tymi dwoma skrajnymi przykładami, a zdobywając z czasem doświadczenie, sami będziecie potrafili określić potrzebny sprzęt oraz właściwą metodę biwakowania. Pamiętajcie, zima to wspaniała pora do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Dla niektórych jest to wręcz ulubiona pora roku. Może to mróz, biel świeżego śniegu opatulającego drzewa, a może samotność zimowej nocy. Jest coś takiego w zimie, co pobudza do życia. I właśnie wtedy jest prawdziwe narciarstwo. Piękne!
26% rabatu
26,82
36,00 zł
Dodaj
do koszyka
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych
Tematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych. W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu satysfakcji klienta, kładąc punkt nacisku na prezentację znaczenia satysfakcji klienta we współczesnych modelach biznesowych w kontekście tworzenia przewagi konkurencyjnej. Ważną część pracy stanowi analiza rynku turystycznego w Polsce z podkreśleniem znaczenia zorganizowanej turystyki przyjazdowej oraz jej możliwości rozwojowych. Przeprowadzone badania satysfakcji klienta umożliwiły sformułowanie istotnych wniosków dotyczących kształtowania produktów turystycznych, a zastosowanie różnych metod badawczych pozwoliło na lepszą interpretację wyników. Książka stanowi inspirację dla kierownictwa oraz pracowników biur podróży do tworzenia produktów turystycznych dostosowanych do potrzeb nabywców oraz uwzględnienia kwestii satysfakcji klienta w strategiach rozwojowych oraz w procesie zarządzania przedsiębiorstwem.
16% rabatu
41,40
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Na saksy i do Bułgarii. Turystyka handlowa w PRL
Są tylko dwie rzeczy niezwyciężone na świecie – Armia Czerwona i polski turysta Radziecki celnik, lotnisko Moskwa – Wnukowo Jesteśmy za biedni, aby spędzać urlop w kraju Jeden człowiek z dobrą intuicją i 850 pogardzanych w kraju krawatów na gumkę wywołało modową rewolucję w kazachskiej Ałma Acie. Najazd polskich letników w maluchach na Grecję doprowadził do fali bankructw tamtejszych producentów namiotów, śpiworów, parasoli i kuchenek gazowych. Jedna zaledwie szczegółowa kontrola powracającego do Polski transatlantyku Stefan Batory ujawniła u pasażerów 1,1 miliona nielegalnych dolarów… W kraju księżycowej ekonomii, rubli transferowych i eksportu wewnętrznego, chcąc nie chcąc, każdy polski turysta stawał się przemytnikiem i handlarzem. Miliony drobnych spekulantów drżało na myśl, że celnik odkryje jedną nadliczbową butelkę wódki. Ci odważniejsi potrafili wyczarterować radziecki statek M/S Gruzja, a siedemdziesiąt ton nielegalnych dżinsów wysłać do kraju koleją. Na saksy i do Bułgarii – to barwnie i niezwykle dowcipnie opisane perturbacje Polaków z niedoborami socjalizmu, bezdusznością pograniczników i nieznajomością języków obcych. A na końcu i tak wygrywa polski turysta. Tym co pamiętają – na pewno zakręci się w oku sentymentalna łza. Młodym -otworzą się oczy.
26% rabatu
26,00
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Promując Polskę
Dr ADAM ZABOROWSKI – mgr inż. geodeta, dyplomata, dr nauk historycznych, menedżer w dziedzinie turystyki. W czasie około 45-letniej kariery zawodowej pełnił m.in. funkcje: wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej odpowiedzialnego za zagraniczną promocję turystyczną Polski, doradcy prezesa POT odpowiadającego za koordynację naj-większej kampanii promocyjnej i reklamowej Polski w kontekście UEFA EURO 2012™, w tym współpracę z UEFA, radcy Ambasady RP w Berlinie odpowiedzialnego za koordynację promocji gospodarczej Polski w Niemczech, wiceprezesa OST Gromada. Świadek historii, uczestnik wydarzeń i działań dotyczących: – rozwoju międzynarodowego na „zakręcie” Europy (przemiany w państwach Europy Środkowo-Wschodniej, rozwój i zmiany w Niemczech prowadzące do upadku muru berlińskiego i zjednoczenia Niemiec), – kształtowania stosunków polsko-niemieckich w duchu porozumienia i po-jednania, – wprowadzania polskiej turystyki do Unii Europejskiej, – umacniania roli POT jako nowoczesnego instrumentu polityki państwa oraz poszukiwania nowych rozwiązań służących zwiększeniu efektywności promocji turystycznej. Jeden z autorów koncepcji wspólnych działań promocyjnych na rynkach za-morskich w ramach Grupy Wyszehradzkiej oraz państw regionu Morza Bałtyckiego. Praca społeczna w polskich i międzynarodowych organizacjach turystycznych: członek Prezydium Polskiej Izby Turystyki (PIT), prezydent Polskiego Chapteru w ASTA, reprezentant OST Gromada, a następnie POT w International Congress and Convention Association (ICCA), członek Zarządu Baltic Sea Tourism Commission (BTC), członek Rady Naukowej Instytutu Turystyki. Posiada odznaczenia państwowe, m.in.: Brązowy Krzyż Zasługi, Krzyż Kawalerski OOP, Krzyż Oficerski OOP. Aktualnie aktywny społecznie m.in. w zarządzie Stowarzyszenia Absolwentów i Przyjaciół Politechniki Warszawskiej oraz Komisji ds. Współpracy Międzynarodowej Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
19% rabatu
36,51
44,80 zł
Dodaj
do koszyka
Ekonomika przestrzeni turystycznej.
Naukowym problemem pracy jest teoria ekonomiki przestrzeni turystycznej rozumiana jako teoria kreowania i kształtowania takiej przestrzeni. Inaczej niż w podażowym podejściu tradycyjnej urbanistyki, sedno problemu stanowi ustalenie w przestrzeni turystycznej bilansu równowagi występujących w niej popytowych i podażowych turystycznych składników. Pozwala to na kreowanie i kształtowanie zoptymalizowanej przestrzeni turystycznej w respekcie dla determinizmu walorystycznego oraz postulatu zrównoważonego i trwałego rozwoju gospodarki turystycznej. Metodologia ekonomiki przestrzeni turystycznej jest interdyscyplinarna. Syntezę spójnego zastosowania rozmaitych w ich genezie i funkcji metod do kreowania i kształtowania przestrzeni turystycznej stanowi model zintegrowanego planowania i projektowania operacyjnej podprzestrzeni recepcji turystów. Praktycznym problemem pracy jest wskazanie możliwości zastosowania teorii ekonomiki przestrzeni turystycznej w inżynierii tej dyscypliny, w planowaniu i projektowaniu takiej przestrzeni. Dualna, naukowa i praktyczna użyteczność pracy czyni jej adresatami szerokie spektrum badaczy i dydaktyków nauki, studentów oraz praktyków gospodarowania przestrzenią turystyczną i gospodarowania w tej przestrzeni.
12% rabatu
30,97
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Benchmarking doskonałości hoteli historycznych
Każdy poszukuje ścieżek do doskonałości. Niniejsza książka adresowana zarówno do profesjonalistów, jak i do turystów, zwłaszcza koneserów pałaców i zamków, pokazuje trajektorie wędrówek po luksusowych hotelach historycznych w wymiarach: wirtualnym (estetycznym, historycznym), sieciowym (relacje z innymi obiektami rozrywkowymi, rekreacyjnymi) oraz procesowym (degustacje, muzyka, taniec i śpiew). W wyniku pogłębionych badań odkryto oraz przedstawiono najlepsze benchmarki wirtualne, sieciowe, jak też procesowe hoteli historycznych w Szwajcarii, w Polsce i na Słowacji, które stanowią znakomite kryterium wyboru „doskonałych" destynacji dla koneserów turystyki pałacowozamkowej.
21% rabatu
31,00
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
The Grand Hostels
The Grand Hostels
Wydawca: Gestalten
wysyłka: 48h
Travel in style on a budget with these fun design hostels around the globe. Hostels are more fun! Would you like to explore cities with like-minded people when you travel? Live the local life, and take part in communal activities? A new wave of hostels is emerging that offer just that, with an extra shot of service and comfort. From outdoor swimming pools to rooftop dinners, co-working spaces to Spanish cooking lessons, the services and facilities on offer are outstanding. And all can be enjoyed from the convenience of a private room. The Grand Hostels will provide you with insights beyond just price and location. The hostels featured are perfect for foodies, outdoors-types, and digital nomads alike, as well as for short city breaks. Award-winning journalist Kash Bhattacharya, a.k.a. BudgetTraveller, reveals his secret tips on where to find luxury hostels across the world, and how to eat out, party or unwind like a true local. Turn your travels into experiences to remember for a lifetime!
15% rabatu
109,15
127,67 zł
Dodaj
do koszyka
Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management
This monograph provides an eloquently written, critical analysis of health tourism product marketing management.
16% rabatu
66,75
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Turystyka w miejscach kłopotliwego dziedzictwa
Turystyka w miejscach kłopotliwego dziedzictwa przedstawia fenomen transformacji dziedzictwa socjalistycznego pod wpływem rozwoju turystyki w Europie Środkowo-Wschodniej. Za klucz interpretacyjny dla analizy zjawisk turystycznych posłużyły najważniejsze koncepcje badawcze wypracowane w ostatnich latach na gruncie antropologii i socjologii turystyki, skupiające się wokół problematyki doświadczenia turystycznego oraz jego roli w tworzeniu i funkcjonowaniu atrakcji turystycznych. […] książka jest jedna z pierwszych polskich prac, które podejmują tytułowa problematykę w sposób tak szeroki, wypełniając jednocześnie pewna lukę istniejącą w literaturze turystycznej. Warto podkreślić, ze próba wypełnienia tej luki jest tym cenniejsza, że cechuje ją podejście interdyscyplinarne, a przedstawione analizy, interpretacje i stanowiska w dużej części znajdują oparcie w badaniach empirycznych. Prof. dr hab. Wiesław Alejziak Operując plastycznym językiem, autorka wprowadza czytelnika w interesującą ją problematykę; swobodnie kreśli granice pola badawczego, nie tracąc z oczu szerokiego horyzontu wielości możliwych spojrzeń wynikających z różnych metodologii i dyscyplin naukowych, w których kręgu zainteresowań pozostaje turystyka. Dr hab. Łukasz Gaweł
21% rabatu
31,72
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
57
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka