Opakowanie Mądra Głowa 4-6 lat Zdolny przedszkolak

Mądra Głowa 4-6 lat Zdolny przedszkolak

Wydawca: L.K. Avalon
wysyłka: 48h
ISBN: 5907595772181
EAN: 5907595772181
Nośnik: CD-ROM
oprawa: Plastikowa
podtytuł: Gry i łamigłówki dla dzieci
format: 13.0x19.0cm
język: polski
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
20,59 zł
Cena detaliczna: 
29,99 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,53

Opis produktu

Cześć! To my Wesołe Pojazdy – mieszkańcy świata Mądrej Głowy: parowóz, ciężarówka, autobus i inni. Chcielibyśmy zagrać z Tobą. Czy się zgadzasz? Odwiedzisz różne rejony naszego miasta i wiele się nauczysz. Na przykład łódź podwodna zapozna cię z różnymi kolorami, samolot pokaże ci swoje obrazki, parowóz zaś zagra z tobą w piłkę. Jesteśmy pewni, że zabawa z nami ci się spodoba, mamy też nadzieję, że odwiedzisz nas ponownie. W mieście Wesołych Pojazdów znajdziesz do rozwiązania mnóstwo ciekawych zadań i łamigłówek. Całość jest zrealizowana w przyjaznej multimedialnej konwencji zabawnych gier. Ciekawe i wciągające zadania oraz nielimitowana ilość prób pozwalają do woli bawić się w kolorowym świecie Mądrej Głowy. Przy okazji świetnej zabawy dzieci uczą się i nabywają potrzebne zdolności oraz umiejętności. Mądra Głowa to kolekcja 15 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych rozwijających umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji. Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Efektem zabawy jest wydobycie i rozwój potencjału intelektualnego, a zdobyte doświadczenia, wiedza oraz umiejętności mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju dzieci. Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku przedszkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek: Nutki na niebie: tutaj czeka na ciebie siedem śmigłowców. Rozpoznaj te które wydają takie same dźwięki. Gra ćwiczy pamięć i rozpoznawanie dźwięków. Podlewanie: jeże pilnie potrzebują Twojej pomocy. Koniecznie trzeba podlać grzyby, ale ilość wody jest ograniczona! Użyj jej wiec tak, by sprawiedliwie podlać wszystkie grzyby! – Gra uczy logicznego myślenia Budowanie: przyjrzyj się dokładnie domowi na obrazku i spróbuj zbudować taki sam. Gra uczy spostrzegawczości i odwzorowywania, wyzwala kreatywność. Spadochrony: samolot wypuszcza kostki na spadochronach. Wyłap je zanim wpadną do morza! Łap je w podanej kolejności. Gra kształtuje spostrzegawczość, szybkość i zręczność, umiejętność rozpoznawania cyfr. Szkicownik: przyjrzyj się dokładnie obrazkowi po lewej stronie szkicownika. Spróbuj narysować taki sam po prawej stronie, używając kolorowych ołówków. Pamiętaj, że w razie pomyłki masz do dyspozycji gumkę? Gra uczy rozpoznawania kolorów, wyobraźni i orientacji na płaszczyźnie, spostrzegawczości. Kra lodowa: usuń krę lodową, żeby utorować drogę twojemu statkowi. Szerokiej drogi – życzymy szczęścia tobie i twoim pasażerom pingwinom. Gra ćwiczy sprawne i logiczne myślenie. Droga do domu: pomóż kapitanom pingwinom dotrzeć do ich statków. Najpierw wybierz pingwina, a następnie kliknij na statku, który do niego należy. Gra kształtuje spostrzegawczość, wytrwałość i determinację w dążeniu do celu. Labirynt: codziennie rano autobus zabiera dzieci do szkoły. Dziś jednak zgubił się w sieci, jaką tworzą ulice miasta. Pomóż autobusowi znaleźć wyjście z tego labiryntu. Gra uczy wyobraźni, logicznego myślenia, podejmowania decyzji. Szkoła: codziennie rano dzieci jadą autobusami do szkoły. Zapamiętaj jakim autobusem przyjechało każde dziecko. Pomóż dzieciom wrócić do ich domów tymi samymi autobusami, którymi tutaj przyjechały. Gra ćwiczy: pamięć, wytrwałość w dążeniu do celu. Przystanek autobusowy: zabierz dzieci na te przystanki autobusowe, na których powinny się znaleźć: dzieci w ubrankach czerwonych – na przystanek Czerwony, dzieci w zielonych ubrankach – Zielony, dzieci w żółtych ubrankach – na przystanek Żółty, dzieci w ubrankach niebieskich – na przystanek Niebieski. Gra ćwiczy rozpoznawanie kolorów, dopasowywanie, zapamiętywanie i orientację przestrzenną. Łamigłówki pochodzą z programów Mała Akademia i Mądra Głowa Przedszkolak. Wymagania: komputer typu PC z procesorem 1 GHz, system Windows XP/Vista/7/8.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj