Mądra Głowa 8-10 lat Junior na medal
Wydawca:
L.K. Avalon
wysyłka: 48h
ISBN:
5907595772228
EAN:
5907595772228
Nośnik:
CD-ROM
oprawa:
Plastikowa
podtytuł:
Gry i łamigłówki dla dzieci
format:
13.0x19.0cm
język:
polski
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
20,59 zł
Cena detaliczna:
29,99 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,53 zł
Opis produktu
Cześć! Witamy ponownie w świecie Mądrej Głowy! To my jego nowi mieszkańcy – Wesołe Pojazdy: łódka, traktor, wyścigówka, buldożer, pociąg i inni! Zagrasz z nami?
W symulatorze lotów musisz wyznaczyć właściwy kierunek, a na stacji kolejowej czeka na Ciebie pociąg który musi zostać właściwie załadowany. Buldożer znalazł kufer ze skarbami, zamknięty na zamek szyfrowy – czy potrafisz odgadnąć kod? Te i wiele innych zadań czeka na Ciebie w świecie Mądrej Głowy. Na pewno będziesz się dobrze bawił!
W mieście Wesołych Pojazdów znajdziesz do rozwiązania mnóstwo ciekawych zadań i łamigłówek. Całość jest zrealizowana w przyjaznej multimedialnej konwencji zabawnych gier. Ciekawe i wciągające zadania oraz nielimitowana ilość prób pozwalają do woli bawić się w kolorowym świecie Mądrej Głowy. Przy okazji świetnej zabawy dzieci uczą się i nabywają potrzebne zdolności oraz umiejętności.
Mądra Głowa to kolekcja 15 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych rozwijających umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji.
Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Efektem zabawy jest wydobycie i rozwój potencjału intelektualnego, a zdobyte doświadczenia, wiedza oraz umiejętności mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju dzieci.
Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku szkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek:
Rajd: uczestnicy rajdu są proszeni na linię startową. W drodze czekają na ciebie nieoczekiwane spotkania i niebezpieczne przeszkody. Steruj samochodem za pomocą strzałek, a do trąbienie używaj klawisza spacji. Gra uczy rozpoznawania kierunków, zręczności i szybkości reakcji.
Muzyczna minuta: kierowca tego pojazdu jest kompozytorem który porusza się tylko po muzycznych drogach. Codzienne rano wymyśla nową muzyczną trasę, a kolorowe nuty pokazują mu drogę. Zagraj melodyjkę i odkryj, w którym muzycznym kierunku pojazd podąża tym razem. Gra ćwiczy pamięć i umiejętność rozpoznawanie dźwięków i powtarzania usłyszanych sekwencji.
Parking: nasz artysta pomalował pojazdy na różne kolory. Staraj się odkryć, którego koloru używał najczęściej. Nasz artysta maluje bardzo szybko, nie będzie więc za dużo czasu na policzenie pojazdów. Gra ćwiczy umiejętność szybkiego liczenia i szacowania.
Ogród warzywny: prace przy zbiorach ustają na dobre po zachodzie słońca. Traktor jest zupełnie wykończony i bardzo potrzebuje twojej pomocy. Zbierz marchewki, buraki, czosnek i rzepę znajdujące się na działce, wyrywając jednakowe warzywa jedno po drugim. Gra ćwiczy spostrzegawczość i koordynację wzrokowo-ruchową.
Malowanie: pomaluj ciężarówkę, używając szablonów. Najpierw umieść odpowiedni szablon nad rysunkiem. Potem przesuń wysięgnik z farbą nad szablon i pokoloruj wszystko odpowiednio. Gdy wszystko zostanie poprawnie wykonane, nad rysunkiem zaświeci się żarówka. Jeżeli się pomylisz, użyj mopa do umycia całej ciężarówki. Gra ćwiczy kreatywność, wyobraźnię i pomysłowość w realizacji kilkustopniowych zadań.
Transport zbiorów: załaduj wagony transportowe. Tablica pokazuje niezbędny ładunek. Masz do dyspozycji wagę z elektronicznym wyświetlaczem. Gra kształtuje zdolności logicznego myślenia, uczy szacowania i przewidywania wyniku różnych kombinacji.
Misie: misie wracają z lasu najedzone miodem po uszy. Każdy miś zjadł po kilka beczek miodu! Umieść misie w kontenerach na platformie. Aby wagon odjechał, ciężar obu kontenerów musi być taki sam. Gra rozwija zdolności matematyczne i logiczne.
Załadunek: w Mieście rozpoczęto targi i pociągi pełne różnych towarów jeżdżą tam cały dzień. Pociągi jadące bliżej nas powinny być załadowane tak samo jak te jadące na horyzoncie. Skup się na zadaniu i do roboty! Gra ćwiczy spostrzegawczość, pamięć i umiejętność odwzorowywania.
Łamigłówki pochodzą z programów Mała Akademia Klasy 2 i 3 i Mądra Głowa Junior.
Wymagania: komputer typu PC z procesorem 1 GHz, system Windows XP/Vista/7/8.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|