Magdalena Pataj (red.) 
                        Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Magdalena Pataj (red.)
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                UMCS
                                    
                                 
                            wysyłka: 48h 
                        
                                Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na z
                             
                        28% rabatu 
                            30,15 zł 
                            42,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,15 zł 
                     
                        
                                Zbiór ten zawiera cenne szkice i rozprawy, trafnie rozpoznające zagadnienie różnorodnego przekazywania treści politycznych lub wątków z polityką pośrednio związanych w dziełach literackich, utworach niefikcjonalnych i innych tekstach kultur
                             
                        28% rabatu 
                            40,70 zł 
                            56,70 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,98 zł 
                     
                        
                                Publicystyka Leopolda Ungera w kierunku dziennikarstwa poważnego.
                             
                        14% rabatu 
                            48,04 zł 
                            56,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,04 zł 
                     
                        Kobiety w sferze publicznej 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Magdalena Pataj (red.)
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Adam Marszałek
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Studia nad miejscem i rolą kobiet w sferze publicznej mają charakter interdyscyplinarny, czego odzwierciedleniem jest m.in. struktura niniejszej publikacji. Analizy dotyczące sposobu prezentowania kobiet w mediach, stereotypów związanych z 
                             
                        14% rabatu 
                            38,43 zł 
                            44,80 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,43 zł 
                     
                        NIEobecność kobiet w przestrzeni publicznej 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Magdalena Pataj (red.)
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Adam Marszałek
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                W książce podjęto próbę odpowiedzi na pytanie o miejsce kobiet we współczesnej agorze trzech podstawowych dziedzin: polityki, rynku pracy, mediów. Udokumentowano sytuację przede wszystkim w Polsce, poczynając od lat 90. XX wieku, co samo w 
                             
                        30% rabatu 
                            29,23 zł 
                            42,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,23 zł 
                    
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
             
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
                    
                         |