Magdalena Pataj (red.)Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020
Autor:
Magdalena Pataj (red.)
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na z
34% rabatu
27,70 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zbiór ten zawiera cenne szkice i rozprawy, trafnie rozpoznające zagadnienie różnorodnego przekazywania treści politycznych lub wątków z polityką pośrednio związanych w dziełach literackich, utworach niefikcjonalnych i innych tekstach kultur
28% rabatu
40,63 zł
56,70 zł
Dodaj
do koszyka
Publicystyka Leopolda Ungera w kierunku dziennikarstwa poważnego.
14% rabatu
47,96 zł
56,00 zł
niedostępny
Kobiety w sferze publicznej
Autor:
Magdalena Pataj (red.)
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Studia nad miejscem i rolą kobiet w sferze publicznej mają charakter interdyscyplinarny, czego odzwierciedleniem jest m.in. struktura niniejszej publikacji. Analizy dotyczące sposobu prezentowania kobiet w mediach, stereotypów związanych z
14% rabatu
38,37 zł
44,80 zł
niedostępny
NIEobecność kobiet w przestrzeni publicznej
Autor:
Magdalena Pataj (red.)
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
W książce podjęto próbę odpowiedzi na pytanie o miejsce kobiet we współczesnej agorze trzech podstawowych dziedzin: polityki, rynku pracy, mediów. Udokumentowano sytuację przede wszystkim w Polsce, poczynając od lat 90. XX wieku, co samo w
31% rabatu
29,17 zł
42,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|