Okładka książki Marketing i PR w czasie rzeczywistym.

Marketing i PR w czasie rzeczywistym.

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-264-1351-3
EAN: 9788326413513
oprawa: twarda
liczba stron: 236
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy

Opis produktu

Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj