Marketing i PR w czasie rzeczywistym.
Autor:
Scott David Meerman
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-264-1351-3
EAN:
9788326413513
oprawa:
twarda
liczba stron:
236
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Opis produktu
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek?
Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej?
Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji?
We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji.
W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo:
metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami,
przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki,
sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów,
inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|