MARKETINGMarketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
Autor:
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each
22% rabatu
53,79 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka UWIEDŹ KLIENTA MARKETING W SOCIAL MEDIACH
Autor:
Czaplicka Monika
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak –
22% rabatu
46,00 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Autor:
Taranko Teresa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 48h
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji po
45% rabatu
37,95 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych.
Publikacja:
wypełnia lu
27% rabatu
64,92 zł
89,00 zł
niedostępny
Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
Autor:
Pawełczyk Piotr
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych.
Szczegółowo omówiono w niej:
- problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako so
17% rabatu
49,09 zł
59,00 zł
niedostępny
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów
17% rabatu
57,43 zł
69,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|