Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit
Wydawca:
WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7205-315-2
EAN:
9788372053152
oprawa:
miękka
format:
170x240
liczba stron:
174
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
23,38 zł
Cena detaliczna:
32,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,34 zł
Opis produktu
Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause marketingu. Ich celem było rozpoznanie warunków nawiązania współpracy przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych, porównanie cech zachowań i oczekiwań tych podmiotów, a także zachowań konsumentów i internautów uczestniczących w akcjach społecznych.
Niniejsza książka prezentuje wyniki tego badania w czterech rozdziałąch:
• marketing społeczny w praktyce organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw,
• marketing wspólnej sprawy (cause marketing),
• programy społeczne – instrumenty cause marketingu,
• cause marketing w Internecie.
Wyniki badań mogą mieć znaczenie zarówno dla rozwoju marketingu w aspekcie budowania i wdrażania społecznych strategii, jak i dla praktyki organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw, które angażują się w propagowanie społecznych idei i realizację zadań społecznych w ramach cause marketingu, Publikacja adresowana jest także do pracowników naukowych i studentów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|