Agnieszka Dejnaka

Okładka książki Proces podejmowania decyzji zakupowych przez..
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluc
29% rabatu
49,80
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing mobilny
Marketing mobilny
Wydawca: Difin
wysyłka: 48h
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdy
9% rabatu
40,79
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa
Światowy kryzys gospodarczy, który rozpoczął się w 2007 roku i w niektórych krajach trwa do dzisiaj, uświadomił wszystkim, że wiedza ekonomiczna polskiego społeczeństwa jest niestety niewielka albo - jak podkreślają to publicyści - katastro
25% rabatu
34,64
46,00 zł
niedostępny
Okładka książki Innowacje w biznesie
Innowacje w biznesie
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
Książka dotyczy procesu znaczącego w rozwoju gospodarczym i społecznym. Innowacje stały się desygnatem współczesnych czasów i obejmują bardzo szeroki zakres: od wpływu na efekty gospodarowania do korzystnych zmian społecznych. Z punktu widz
19% rabatu
52,55
65,00 zł
niedostępny
Okładka książki Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami
Teoria tłumu i chaosu to relatywnie nowe sposoby opisu i wyjaśniania zjawisk w różnych dyscyplinach naukowych, także w naukach społecznych. Mogą kojarzyć się z tymi zjawiskami w organizacjach czy społecznościach różnego typu, które mają rac
24% rabatu
34,00
45,00 zł
niedostępny
Okładka książki Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa
Światowy kryzys gospodarczy, który rozpoczął się w 2007 roku i w niektórych krajach trwa do dzisiaj, uświadomił wszystkim, że wiedza ekonomiczna polskiego społeczeństwa jest niestety niewielka albo - jak podkreślają to publicyści - katastro
29% rabatu
32,87
46,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit
Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause mar
27% rabatu
23,38
32,00 zł
niedostępny
Okładka książki Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozw
29% rabatu
35,74
50,00 zł
niedostępny
Okładka książki Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wyd.II
Marketingowy elementarzMarketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacj
31% rabatu
25,36
37,00 zł
niedostępny
Okładka książki Działalność informacyjna członków gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne
Procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodzące wewnątrz gospodarstwa domowego nie stanowiły do niedawna przedmiotu badań nauk ekonomicznych. W literaturze zarówno polskiej, jak i światowej istnieje bardzo niewiele publikacji na ten
25% rabatu
48,22
64,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj