Agnieszka DejnakaProces podejmowania decyzji zakupowych przez..
Autor:
Agnieszka Dejnaka
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluc
29% rabatu
49,97 zł
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdy
9% rabatu
40,83 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa
Autor:
Noga Beniamin
Agnieszka Dejnaka
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Światowy kryzys gospodarczy, który rozpoczął się w 2007 roku i w niektórych krajach trwa do dzisiaj, uświadomił wszystkim, że wiedza ekonomiczna polskiego społeczeństwa jest niestety niewielka albo - jak podkreślają to publicyści - katastro
25% rabatu
34,69 zł
46,00 zł
niedostępny
Książka dotyczy procesu znaczącego w rozwoju gospodarczym i społecznym. Innowacje stały się desygnatem współczesnych czasów i obejmują bardzo szeroki zakres: od wpływu na efekty gospodarowania do korzystnych zmian społecznych. Z punktu widz
19% rabatu
52,61 zł
65,00 zł
niedostępny
Teoria tłumu i chaosu to relatywnie nowe sposoby opisu i wyjaśniania zjawisk w różnych dyscyplinach naukowych, także w naukach społecznych. Mogą kojarzyć się z tymi zjawiskami w organizacjach czy społecznościach różnego typu, które mają rac
24% rabatu
34,04 zł
45,00 zł
niedostępny
Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa
Autor:
Noga Beniamin
Agnieszka Dejnaka
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Światowy kryzys gospodarczy, który rozpoczął się w 2007 roku i w niektórych krajach trwa do dzisiaj, uświadomił wszystkim, że wiedza ekonomiczna polskiego społeczeństwa jest niestety niewielka albo - jak podkreślają to publicyści - katastro
28% rabatu
32,92 zł
46,00 zł
niedostępny
Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit
Wydawca:
WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause mar
27% rabatu
23,41 zł
32,00 zł
niedostępny
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
Autor:
Agnieszka Dejnaka
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozw
28% rabatu
35,78 zł
50,00 zł
niedostępny
Marketingowy elementarzMarketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacj
31% rabatu
25,40 zł
37,00 zł
niedostępny
Działalność informacyjna członków gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodzące wewnątrz gospodarstwa domowego nie stanowiły do niedawna przedmiotu badań nauk ekonomicznych. W literaturze zarówno polskiej, jak i światowej istnieje bardzo niewiele publikacji na ten
25% rabatu
48,29 zł
64,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|