Masiarz Ewelina![]() Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego
Autor:
Masiarz Ewelina
Wydawca:
Novae Res
wysyłka: niedostępny
Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?
Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walc
31% rabatu
15,79 zł
23,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,79 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|