Michalski EugeniuszZarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki
Autor:
Michalski Eugeniusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Nowe wydanie cieszącego się od lat zainteresowaniem podręcznika akademickiego dla studentów uczelni ekonomicznych, który jest w pełni dostosowany do programów nauczania takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie
22% rabatu
69,56 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka Marketing Podręcznik akademicki
Autor:
Michalski Eugeniusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.
Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologi
44% rabatu
61,45 zł
109,00 zł
niedostępny
Zarządzanie przedsiębiorstwem
Autor:
Michalski Eugeniusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Nowoczesny podręcznik akademicki, dedykowany studentom uczelni ekonomicznych, w pełni dostosowany do programów takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie. Autor w jasn
22% rabatu
57,84 zł
74,00 zł
niedostępny
Wyścigi konne od I połowy XIX w. stanowią nieodłączną część historii Warszawy. Przez wiele lat rozgrywano je na placu rozciągającym się wzdłuż ulicy Polnej, w czerwcu 1939 r. przeniesiono je na Służewiec, gdzie zbudowano jeden z najpiękniej
39% rabatu
23,65 zł
39,00 zł
niedostępny
Marketing Podręcznik akademicki
Autor:
Michalski Eugeniusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Doskonały, kompleksowy podręcznik do nauczania podstaw marketingu
Ukazuje związki z zarządzaniem, makro- i mikroekonomią, psychologią, socjologią i handlem
Omawia marketing międzynarodowy, rolę logistyki w dystrybucji oraz zarządzanie produ
22% rabatu
42,90 zł
54,90 zł
niedostępny
Marketing Podręcznik akademicki
Autor:
Michalski Eugeniusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy!
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketing
22% rabatu
45,06 zł
57,65 zł
niedostępny
Marketing Podręcznik akademicki
Autor:
Michalski Eugeniusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscypli
24% rabatu
52,20 zł
69,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|