Michalski Eugeniusz

Okładka książki Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki
Nowe wydanie cieszącego się od lat zainteresowaniem podręcznika akademickiego dla studentów uczelni ekonomicznych, który jest w pełni dostosowany do programów nauczania takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie
27% rabatu
64,66
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing Podręcznik akademicki
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologi
27% rabatu
79,19
109,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie przedsiębiorstwem
Nowoczesny podręcznik akademicki, dedykowany studentom uczelni ekonomicznych, w pełni dostosowany do programów takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie. Autor w jasn
22% rabatu
57,84
74,00 zł
niedostępny
Okładka książki Bomba w górę
Bomba w górę
Wydawca: Rytm
wysyłka: niedostępny
Wyścigi konne od I połowy XIX w. stanowią nieodłączną część historii Warszawy. Przez wiele lat rozgrywano je na placu rozciągającym się wzdłuż ulicy Polnej, w czerwcu 1939 r. przeniesiono je na Służewiec, gdzie zbudowano jeden z najpiękniej
39% rabatu
23,65
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing Podręcznik akademicki
Doskonały, kompleksowy podręcznik do nauczania podstaw marketingu Ukazuje związki z zarządzaniem, makro- i mikroekonomią, psychologią, socjologią i handlem Omawia marketing międzynarodowy, rolę logistyki w dystrybucji oraz zarządzanie produ
27% rabatu
39,88
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing Podręcznik akademicki
Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketing
27% rabatu
41,89
57,65 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing Podręcznik akademicki
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscypli
24% rabatu
52,20
69,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj