Michalski Eugeniusz

Okładka książki Marketing Podręcznik akademicki
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologi
17% rabatu
65,93
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie przedsiębiorstwem
Nowoczesny podręcznik akademicki, dedykowany studentom uczelni ekonomicznych, w pełni dostosowany do programów takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie. Autor w jasn
17% rabatu
49,24
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Bomba w górę
Bomba w górę
Wydawca: Rytm
wysyłka: niedostępny
Wyścigi konne od I połowy XIX w. stanowią nieodłączną część historii Warszawy. Przez wiele lat rozgrywano je na placu rozciągającym się wzdłuż ulicy Polnej, w czerwcu 1939 r. przeniesiono je na Służewiec, gdzie zbudowano jeden z najpiękniej
31% rabatu
27,09
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing Podręcznik akademicki
Marketing Podręcznik akademicki
Wydawca: PWN
wysyłka: niedostępny
Doskonały, kompleksowy podręcznik do nauczania podstaw marketingu Ukazuje związki z zarządzaniem, makro- i mikroekonomią, psychologią, socjologią i handlem Omawia marketing międzynarodowy, rolę logistyki w dystrybucji oraz zarządzanie produ
14% rabatu
47,46
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing Podręcznik akademicki
Marketing Podręcznik akademicki
Wydawca: PWN
wysyłka: niedostępny
Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketing
14% rabatu
49,84
57,65 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing Podręcznik akademicki
Marketing Podręcznik akademicki
Wydawca: PWN
wysyłka: niedostępny
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscypli
14% rabatu
59,65
69,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj