Mościchowska Iga![]() Badania jako podstawa projektowania User Experience
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe pro
25% rabatu
77,70 zł
104,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,94 zł
![]() Badania jako Podstawa Projektowania User Experience
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe pro
21% rabatu
70,11 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,11 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|