MT Biznes

Okładka książki Dawaj innym szczęście
Dawaj innym szczęście
Autor: Tony Hsieh
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzeni
26% rabatu
40,67
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Trzecia dekada. Świat dziś i za 10 lat
TRZECIA DEKADA. Świat dziś i za 10 lat Dlaczego Federacja Rosyjska zaatakowała Ukrainę? Jak może skończyć się trwający konflikt oraz jakie mogą być dalsze konsekwencje? W jednym ze swoich artykułów z 2019 roku autor przewidział inwazję na U
21% rabatu
133,63
169,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki FRANKENSTEIN
Angielski żeglarz Robert Walton utknął wśród arktycznych lodów. Pewnego dnia do jego statku dociera na saniach wycieńczony rozbitek: szwajcarski przyrodnik Wiktor Frankenstein. Gdy odzyskuje siły, rozpoczyna niesamowitą opowieść o najwspani
21% rabatu
35,30
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Cicha siła introwertyków
Jak dorastać w ekstrawertycznym świecie? Pamiętaj, że spokojny temperament to ukryta supermoc! Introwertycy dokonują niewiarygodnych wyczynów z powodu swojego spokojnego temperamentu, a nie wbrew niemu. Akceptuj i ceń siebie – takim, jakim
21% rabatu
35,30
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sensotwórczość. Jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach
Nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy. Jednym z charakterystycznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy typ pracownika. Pracownicy wiedz
26% rabatu
36,97
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Alice in Wonderland
Język angielski - Poziom B1 Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego. CZYTAJ – SŁUCHAJ - ĆWICZ •CZYT
21% rabatu
27,45
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Droga do własnej firmy. 17 kroków do sukcesu i wolności finansowej
Ta książka to pierwszy krok dla wielu przyszłych przedsiębiorców! Przed założeniem firmy dręczą nas miliony wątpliwości, a potem, kiedy już prowadzimy własną działalność, mamy do podjęcia tysiące decyzji. Każdą z tych decyzji można przyrówn
21% rabatu
39,24
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile d
26% rabatu
40,67
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Twoja firma 2.0. Od dobrej do wielkiej
Jak przekształcić firmę w prężne przedsiębiorstwo zdolne do osiągania ponadprzeciętnych wyników przez długi czas. Jim Collins i Bill Lazier przygotowali niniejszą książkę na podstawie kursu, który prowadzili w Stanford Graduate School of Bu
21% rabatu
54,98
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Przywództwo Transgresje Demokracja
PSYCHOLOGIA PRZYWÓDZTWO SPOŁECZEŃSTWO Książka ma formę studium interdyscyplinarnego z pogranicza nauki i kultury, odwołuje się do wielu różnych dziedzin wiedzy i dyscyplin naukowych (m.in. psychologii i antropologii przywództwa, zarządzania
26% rabatu
55,47
74,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i
21% rabatu
62,84
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach
23% rabatu
49,75
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Twoje pieniądze. Jak więcej zarabiać, mniej wydawać i lepiej inwestować
Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy. Dla 57-latki, która uświadamia sobie, że jak
21% rabatu
39,24
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki 144 najważniejsze niemieckie przymiotniki
Język niemiecki - poziom A1-B1 Przymiotnik odpowiada na pytania: jaki? jaka? jakie? czyj? czyja? czyje? który? która? które? Znajomość przymiotników jest szczególnie ważna, gdy posługujemy się językiem obcym, w naszym przypadku językiem nie
21% rabatu
39,24
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Tweens, czyli prawie nastolatki
Most łączący dzieciństwo z dorosłością W Stanach Zjednoczonych dzieci w przedziale wiekowym od 8 do 13 lat określa się specjalnym słowem tweens, odróżniając je wyraźnie od maluchów czy przedszkolaków (kids), ale też od pełnoprawnych nastola
23% rabatu
34,42
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość
NIEUŚWIADOMIONE UPRZEDZENIA WPŁYWAJĄ NA WYDAJNOŚĆ TWOJĄ, TWOJEGO ZESPOŁU ORAZ CAŁEJ FIRMY BEZ WZGLĘDU NA TO, CZY O TYM WIESZ, CZY NIE. Jesteśmy dobrymi ludźmi z dobrymi intencjami, podejmującymi decyzje na podstawie faktów… tak? Niestety, w
21% rabatu
51,04
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Potęga celu
Potęga celu
Autor: Zig Ziglar
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
CODZIENNE PRAKTYKI SPRZYJAJĄCE REALIZACJI CELÓW Legendarny mówca i autor Zig Ziglar uświadamia nam, że nie sposób zrealizować celu, którego się nie ma. Każdy może być lepszy, każdy może mieć i robić więcej. ALE... "Nie da się tego zrobić, b
26% rabatu
29,55
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki 144 najważniejsze angielskie przymiotniki
Język angielski - poziom A1–B2 Cudowne słowo przymiotnik … chciałoby się powiedzieć! Książka, którą oddajemy w Twoje ręce, jest poświęcona 144 najczęściej używanym przymiotnikom angielskim. Jeśli chcesz sprawnie komunikować się w tym języku
21% rabatu
39,24
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki KAIZEN ™ jako strategia. Zastosowanie oceny Przepływu, Synchronizacji i Poziomowania [FSL™] do pomiarów i doskonalenia wyników operacyjnych
Masaaki Imai, założyciel Instytutu Kaizen oraz pionier koncepcji ciągłego doskonalenia, tym razem podjął wyzwanie opracowania i wdrożenia ogólnej strategii biznesowej kaizen/lean, która może odmienić działania operacyjne firmy. W dzisiejszy
26% rabatu
59,18
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Myślenie kontekstowe. Największa przewaga ludzi nad sztuczną inteligencją
Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger i Francis de Véricourt pokazują, dlaczego myślenie kontekstowe i modele mentalne to nasz główny atut w czasach sztucznej inteligencji. A także jak możemy wykorzystać te wyjątkowe ludzkie umiejętności
21% rabatu
47,12
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
4
5
6
7
8
44
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj