Thomas H. DavenportSztuczna inteligencja w biznesie
Autor:
Thomas H. Davenport
Mittal Nitin
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy fir
21% rabatu
47,12 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
A Wall Street Journal bestseller A Publisher's Weekly bestseller. A fascinating look at the trailblazing companies using artificial intelligence to create new competitive advantage, from the author of the business classic, Competing on Anal
19% rabatu
106,46 zł
132,00 zł
niedostępny
JUnit. Pragmatyczne testy jednostkowe w Javie
Autor:
Andy Hunt
Thomas H. Davenport
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Przetestuj swoje aplikacje podczas ich tworzenia - Poznaj strukturę testów jednostkowych - Stwórz poprawne testy jednostkowe - Wykorzystaj moduły testowe w projekcie Testy jednostkowe są niezwykle ważnym narzędziem programisty. Przeprowadza
39% rabatu
24,19 zł
39,95 zł
niedostępny
Jak radzić sobie z pozornie sprzecznymi twierdzeniami nauki i wiary? Czy Adam i Ewa rzeczywiście istnieli u początku historii gatunku ludzkiego? Jak w świetle teorii ewolucji rozumieć opisy stworzenia zawarte w Piśmie Świętym? Na czym w ogó
29% rabatu
24,81 zł
34,90 zł
niedostępny
Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz. Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali? Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne. Thomas H. Davenport i Jeanne G. Harris twierdzą, że z
14% rabatu
42,74 zł
49,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|