MT BiznesTechniki sprzedaży zdalnej. Jak działając „na odległość”, osiągać sukcesy sprzedażowe
Autor:
Kawszyn Roman
Szaran Adam
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
„Nie da sie? sprzedawac´ zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nowa? rzeczywistos´c´. „A juz˙ pozyskac´ nowego klienta, to je
23% rabatu
38,25 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Tajniki wywierania wpływu. Jak inspirować siebie i innych
Autor:
Brian Tracy
Dan Strutzel
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Chcesz mieć pewność, że nikt nie będzie miał większego wpływu na twoje dziecko niż ty? Chcesz przekonać bliską osobę, by bardziej dbała o siebie i swoje zdrowie? Chcesz miesiąc po miesiącu osiągać najlepsze wyniki sprzedaży w twoim oddziale
21% rabatu
31,39 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Podstawowym źródłem informacji o funkcjonowaniu podmiotów gospodarczych jest system rachunkowości. Sprawozdania finansowe, stanowiące finalny produkt rachunkowości, odzwierciedlają nieustanne przeobrażenia gospodarcze. Dynamiczne zmiany oto
29% rabatu
53,15 zł
74,90 zł
Dodaj
do koszyka
Potwierdzona naukowo dietetyczna rewolucja! Nie musisz rezygnować z ukochanych produktów (nawet z czekolady, kawy i wina!). Możesz szybko zmniejszyć tkankę tłuszczową, wzmacniając jednocześnie mięśnie oraz poprawiając swoje samopoczucie i z
21% rabatu
29,01 zł
36,90 zł
Dodaj
do koszyka To proste. Bez wysiłku rób to, co ważne
Autor:
Greg Mckeown
Lipa Michał
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Autor światowego bestsellera Esencjalista przedstawia inspirujący poradnik osiągania celów i pokazuje, jak możemy ułatwić sobie wykonywanie właściwych zadań. Wszystko zaczyna się od prostej zasady: NIE WSZYSTKO MUSI BYĆ TAK TRUDNE.
Czy zda
21% rabatu
35,30 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Im kto mądrzejszy, tym większe popełnia gafy Inteligencja nie tylko nie jest lekiem na całe zło, ale też bywa wręcz klątwą. Ludzie wprawni w sztuce myślenia mają często kłopot z weryfikacją swoich poglądów. Im ktoś jest bardziej błyskotliwy
21% rabatu
39,24 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła ma
21% rabatu
39,24 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na..
Autor:
Ben Renshaw
Monika Malcherek
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Jaki jest cel twojej pracy, twojego życia, relacji, przywództwa? W jakim celu robisz to, co robisz? Ben Renshaw, myśliciel przywództwa, mówca, trener i autor ośmiu książek, w tym LEAD! i SuperCoaching, który pomógł wielu liderom w transform
21% rabatu
39,65 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektor
21% rabatu
47,12 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Solidna dawka informacji o prowadzeniu firmy Oparta na wywiadach prezentowanych w serii podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka oferuje bezcenną wiedzę i inspirację wynikającą z rozmów z pon
21% rabatu
45,21 zł
56,90 zł
Dodaj
do koszyka
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania pr
21% rabatu
31,39 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Indywidualny program MBA. Rozwiń praktyczne umiejętności biznesowe
Autor:
Kaufman Josh
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Aby nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się w swojej działalności jedynie na zdrowym rozsą
21% rabatu
58,90 zł
74,90 zł
Dodaj
do koszyka
Bezpieczeństwo psychologiczne a efektywność zespołu Szczególnie w dzisiejszej gospodarce opartej na wiedzy tradycyjna kultura „dopasowywania się” i „kontynuowania” oznacza zagładę. Dziś sukces wymaga ciągłego napływu nowych pomysłów, zdolno
21% rabatu
47,58 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
Autor:
Heath Chip Heath Dan
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje doświadczenie z parku Disneya, najl
21% rabatu
39,24 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Autor:
Sheridan Marcus
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę s
21% rabatu
39,24 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka POST CORONA - od kryzysu do szans Biznes w czasach pandemii
Autor:
Galloway Scott
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w bi
21% rabatu
47,12 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Autor:
Jonah Berger
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze
21% rabatu
35,30 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa”, napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak budować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się czymś innym. Chce spróbować pomóc liderom zrozumieć,
21% rabatu
35,68 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka LEarNS - stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy
Autor:
Żółtak Marcin
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Uczenie się staje się jednym z kluczowych wymogów i kompetencji, jakie muszą posiąść organizacje chcące przetrwać w świecie VUCA. Coraz pilniejszym wymogiem staje się nie tylko to, czego się uczyć, ale również jak się uczyć. Co więcej, real
21% rabatu
54,98 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Większość książek zajmuje się tym, co trzeba zrobić, aby odnieść sukces. Ta mówi nie tylko o tym, co trzeba zrobić, ale też jak to zrobić. Tom Hopkins przedstawia konkretne, praktyczne kroki. Sukces. Wszyscy go pragniemy. Wiele osób nigdy g
21% rabatu
35,30 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|