audiobook
Myśleć jak milionerzy
Autor:
Kamil Cebulski
Wydawca:
Złote myśli
wysyłka: 48h
ISBN:
9788375828429
EAN:
9788375828429
Nośnik:
CD-MP3
podtytuł:
Na podstawie autentycznych doświadczeń autora
czas trwania:
6:01:00
format:
13.0x19.0cm
język:
polski
Seria:
BLIŻEJ SUKCESU
rok wydania:
2013
Audiobook
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
17,78 zł
Cena detaliczna:
25,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,78 zł
Opis produktu
Na książkę, o której za chwilę przeczytasz (chociaż nie jestem pewien, czy nie kupisz jej w ciemno bez czytania opisu), czekało ponad 3475 czytelników Zlotych Myśli. To liczba osób, które do 1 lipca 2009 roku kupiły pierwszą książkę tego Autora, bestseller "Efekt Motyla". Wiemy, że poprzednia publikacja tylko zaostrzyła apetyt na większą dawkę genialnych przemyśleń Kamila Cebulskiego. Czas na zdwojenie doznań, których doświadczył każdy, czytając Efekt Motyla i zwielokrotnienie świadomości bogactwa w Twoim życiu za pomocą kolejnej książki Kamila Cebulskiego Myśleć jak milionerzy.
Kolejna książka Kamila Cebulskiego stanie się dla Ciebie wyjątkowa, jeżeli dostrzeżesz w niej choćby tylko te trzy elementy, które stanowią o jej niezwykłej sile:
- porażający skutecznością przewodnik po sposobach dochodzenia do bogactwa z zerowym stanem konta. Od zera do milionera - to także jest możliwe w Polsce;
- motywująca lektura zawstydzająca Twoje wszystkie wymówki, które nie pozwalały Ci cieszyć się mianem milionera. Autor obnaża to, co u większości ludzi stanowi barierę w osiąganiu sukcesu;
- generalne porównanie tego, co dzieje się w umysłach biednych ludzi, z chemią mózgu milionerów - bez zbędnych teorii naukowych - proste, wiarygodne i przekonujące przykłady, któych doświadczył Kamil Cebulski - z życia wzięte.
Czyta Robert Grabka
Czas nagrania 361 minut
Format CD MP3
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|