Okładka książki Negocjacje jako forma komunikacji interpersonalnej

Negocjacje jako forma komunikacji interpersonalnej

Wydawca: WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-7205-300-8
EAN: 9788372053008
oprawa: miękka
format: 170 × 240
liczba stron: 270
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
27% rabatu
29,10 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10

Opis produktu

Książka jest podręcznikiem dla studentów w przystępny sposób przedstawiającym zagadnienia związane z negocjacjami – dziedziną wiedzy, którą zajmują się zarówno naukowcy, jak i praktycy. Intencją autorki jest przekazanie Czytelnikowi najważniejszych zasad i wyjaśnienie mechanizmów, dzięki którym będzie mógł doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne i bardziej skutecznie realizować się w pracy zawodowej. W warunkach rosnącej konkurencji rynkowej i globalizacji umiejętności negocjacyjne mają równie istotne znaczenie co wiedza ekonomiczna. Są przydatne w różnych sytuacjach zawodowych, społecznych czy politycznych. Podręcznik przybliża specyfikę negocjacji międzynarodowych z uwzględnieniem różnic kulturowych, problematykę organizacji przyjęć biznesowych, savoir-vivre’u oraz znaczenie dress codu w negocjacjach.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj