Ewa Małgorzata Cenker

Okładka książki Public relations. Wydanie rozszerzone
Znajomość zasad i metod tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa to niezbędny element w świadomej walce o zachowanie konkurencyjności i zdobycie stabilnej pozycji na rynku. W dzisiejszych realiach nie wystarczy już przyciągnąć klientów szerokim
27% rabatu
28,44
38,99 zł
niedostępny
Okładka książki Public relations
Public relations
Wydawca: WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
Podręcznik przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami z otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od odpowiednich publikacji, przez sponsoring i działania lob
27% rabatu
29,88
40,95 zł
niedostępny
Okładka książki Negocjacje jako forma komunikacji interpersonalnej
Książka jest podręcznikiem dla studentów w przystępny sposób przedstawiającym zagadnienia związane z negocjacjami – dziedziną wiedzy, którą zajmują się zarówno naukowcy, jak i praktycy. Intencją autorki jest przekazanie Czytelnikowi najważ
27% rabatu
29,10
39,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj