Ewa Małgorzata CenkerPublic relations. Wydanie rozszerzone
Autor:
Ewa Małgorzata Cenker
Wydawca:
WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
Znajomość zasad i metod tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa to niezbędny element w świadomej walce o zachowanie konkurencyjności i zdobycie stabilnej pozycji na rynku. W dzisiejszych realiach nie wystarczy już przyciągnąć klientów szerokim
55,00 zł
niedostępny
Podręcznik przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami z otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od odpowiednich publikacji, przez sponsoring i działania lob
27% rabatu
29,96 zł
40,95 zł
niedostępny
Negocjacje jako forma komunikacji interpersonalnej
Autor:
Ewa Małgorzata Cenker
Wydawca:
WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
Książka jest podręcznikiem dla studentów w przystępny
sposób przedstawiającym zagadnienia związane z negocjacjami
– dziedziną wiedzy, którą zajmują się zarówno naukowcy,
jak i praktycy.
Intencją autorki jest przekazanie Czytelnikowi najważ
27% rabatu
29,18 zł
39,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|