Neuroshima Hex!
Autor:
Oracz Michał
Wydawca:
Portal Games
wysyłka: niedostępny
EAN:
5908310266350
oprawa:
Kartonowa
format:
26.0x26.0cm
język:
polski
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
15% rabatu
72,26 zł
Cena detaliczna:
84,57 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,26 zł
Opis produktu
Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.
Gra Roku 2007 - WyróżnienieGra ma niepowtarzalny klimat i bardzo proste zasady, które można wytłumaczyć w ciągu 5 minut. Mimo to, pozwala na różnorodne strategie i daje duże możliwości taktyczne.
Gra otrzymała wyróżnienie ekspertów w plebiscycie Gra Roku 2007 organizowanym przez serwis Gry-Planszowe.pl!
W pudełku znajdują się 4 armie, w tym:
potężne, ale powolne maszyny Molocha
Posterunek – ostatnia regularna armia ludzkości
gangi Hegemonii
mutanci Borgo
Na czym to polega?
Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. „Sieciarz” może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać – nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej.
Wśród żetonów występują żetony specjalne „Bitwa”, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny – wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.
Pierwsza polska gra, która odniosła sukces na Zachodzie!
Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 45 - 90 minut
Zawartość pudełka:
plansza
140 żetonów (po 35 dla każdej z 4 armii)
instrukcja wraz z opisami armii i poradami taktycznymi
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|