Nieoczywiste

Okładka książki Nie chcemy Żydów u siebie
Fragment recenzji dr. Krzysztofa Persaka (…) całościowy, kompletny obraz powojennej przemocy wobec Żydów nie istniał. Nie było nawet wiadomo, ilu Żydów zostało w Polsce zabitych po wojnie – różni autorzy podawali szacunki od kilkuset do dw
22% rabatu
42,09
54,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing sportu 2.0
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie” w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W dzia
30% rabatu
34,28
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Prezydenci Czechosłowacji
Ta książka to dziewięć krwistych portretów wszystkich prezydentów Czechosłowacji plus jako bonus portret księdza Tiso – głowy marionetkowego państwa słowackiego z czasów drugiej wojny światowej. Jest w tych opowieściach nie tylko wiedza i r
30% rabatu
27,28
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki The social space-time of economic activity
The author argues that the basic weakness of neoclassical economics is the eradication of value, which reduces economics to market valuation and results in defining the market as a self-regulatory mechanism. The danger lies in the fact tha
22% rabatu
132,52
170,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Lista agentury
Lista agentury
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Kazimierz Wóycicki, polityczny komentator, dziennikarz, podróżnik, korespondent wojenny, bloger, autor mi.in. Krótkiej historii UPA dla Polaków (2019), W Pogoni za wolnością. Białoruska rewolucja (2020). Uznał, że political fiction da najl
30% rabatu
27,28
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Dlaczego jedni są bogaci a inni nie
Rozkładem dochodów rządzi krzywa logarytmiczno-normalna. Taka jest najważniejsza teza tej książki. Mówiąc wprost, jedni są bogaci, a inni biedni dlatego, że z wielu rozmaitych powodów znaleźli się w różnych punktach na takiej krzywej. Szero
30% rabatu
34,28
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Rachunkowość
Rachunkowość
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Podręcznik jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą wzbogacić i ugruntować swoją wiedzę z zakresu rachunkowości, głównie studentów kierunków ekonomicznych oraz uczestników kursów i szkoleń z podstaw rachunkowości. Publikacja obejmuje
23% rabatu
68,49
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Dwór nad Nidą
Zapiski Michała Korwin-Szymanowskiego to wyjątkowy dokument ukazujący ostatni okres istnienia polskiego ziemiaństwa na przy kładzie losów właściciela niewielkiego majątku w Mokrsku Dolnym nad Nidą. To niespełna pół wieku, okres gdy świat si
22% rabatu
38,98
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Coaching sprzedawców
Coaching sprzedawców
Autor: Keith Rosen
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Coraz szybsze tempo pracy i nasilająca się konkurencja sprawiają, że przed działami sprzedaży stawia się wiele nowych zadań, a kadra kierownicza potrzebuje efektywniejszych sposobów szkolenia i motywowania handlowców. Autor zaspokaja tę pot
22% rabatu
53,79
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wprowadzenie do ekonometrii
Ekonometria jest nauką, która pokazuje, jak używać analizy danych w celu lepszego zrozumienia problemów ekonomicznych. Pozwala w dyskusjach ekonomicznych opierać się na faktach i logicznych wnioskach. Jeśli chcesz wiedzieć: • jak bardzo zmi
22% rabatu
53,79
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Statystyka dla menedżerów
Statystyka dla menedżerów
Autor: Bielecka Anna
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Opis Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystyczn
22% rabatu
61,58
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki O Bezprawiu i przyzwoitości
Przedstawiony w książce zbiór esejów na temat cnót i wad pisałem początkowo co miesiąc przez wiele lat w czasopiśmie „Charaktery”. Były to teksty dosyć krótkie i pozbawione przypisów. Rozbudowałem je, poszerzyłem i zaopatrzyłem w przypisy.
22% rabatu
38,20
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Absalon
Absalon
Autor: Miazga Jakub
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Jakub Miazga (1986) – ukończył filozofię na Uniwersytecie Jagiellońskim i zootechnikę na Uniwersytecie im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Debiutował w 2018 r. w magazynie „Esensja” opowiadaniem Extrema unctio. Absalon to jego pierwsza powieść
27% rabatu
28,45
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Matematyka dla kierunków ekonomicznych
Podręcznik obejmuje podstawowy program nauczania matematyki i jej zastosowań w ekonomii i zarządzaniu. Treści czysto matematyczne i zastosowania są przedstawione w wyodrębnionych rozdziałach. Dlatego ten podręcznik może być przydatny także
28% rabatu
56,84
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Historia pewnej prowokacji
Dobrze się stało, że Tomasz Wołek zdecydował się na przygotowanie wyboru swych tekstów. Był bowiem jedną z kluczowych postaci środowiska Ruchu Młodej Polski i bardzo znaczącym autorem. Mocną stroną książki jest analiza rządów PiS. Wołek na
28% rabatu
35,26
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Samorząd Wolności
Trzymacie Państwo w rękach obszerny wywiad z Jerzym Stępniem, współtwórcą ustaw samorządowych z 1990 roku, sędzią, byłym prezesem Trybunału Konstytucyjnego, wykładowcą akademickim i, co dla mnie nie mniej ważne, również założycielem Fundacj
28% rabatu
35,26
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Podstawy zarządzania
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje teoretyczne u
22% rabatu
61,58
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Money matters
The book Money matters covers most topic-related areas of Finance, Banking and Accounting. It is targeted at university students and professionals from intermediate to advanced level of language competence. In addition to texts rich in ESP
22% rabatu
38,20
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Mity marketingowe
Mity marketingowe
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które rob
22% rabatu
53,79
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Analiza Decyzji
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień – omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji kierowniczych, jak i metody analizy decyzyjnej, których celem j
22% rabatu
69,38
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
6
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj