Od autentyczności do komercji - o doświadczaniu w turystyce
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379691388
EAN:
9788379691388
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Warsztaty z Geografii Turyzmu tom 4
format:
18.5x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
224
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
31,34 zł
Cena detaliczna:
38,85 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,27 zł
Opis produktu
Zagadnienia zaprezentowane w niniejszej publikacji dotyczą ogółu zjawisk związanych z komercjalizacją, w tym przemian zachodzących pod wpływem dynamicznie rozwijającej się współczesnej turystyki w aspekcie wykorzystania zasobów przestrzeni geograficznej.
Poruszana w publikacji tematyka stanowi w ostatnich latach przedmiot wielu zainteresowań i dyskusji naukowych.
Od Redakcji, fragment
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|