Olędzki Jerzy![]()
Spoczywa na nas obowiązek zapewnienia bogatszego dostępu do źródeł informacji o public relations, które stało się nieodłączną częścią komunikacji społecznej na całym świecie. PR jest bowiem komunikowaniem się każdej organizacji ze swoim oto
30% rabatu
34,14 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,14 zł
![]() Odchodzenie Jana Pawła II do Domu Ojca w polskich mediach
Wydawca:
Księgarnia św. Jacka
wysyłka: niedostępny
W wydarzeniach związanych z odchodzeniem Jana Pawła II do Domu Ojca uczestniczyły niemal wszystkie środki społecznego przekazu w Polsce, poświęcając im nadzwyczaj dużo uwagi, czasu i miejsca. O tym, co i jak polskie media wówczas przekazywa
31% rabatu
56,22 zł
81,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,22 zł
![]() Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Autor:
Olędzki Jerzy
Tworzydło Dariusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Public relations – biała czy czarna magia zarządzania?
Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie
19% rabatu
44,28 zł
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,90 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|