Penc-Pietrzak IlonaStrategiczne zarządzanie marketingiem
Autor:
Penc-Pietrzak Ilona
Wydawca:
Wydawnictwo Key Text
wysyłka: niedostępny
Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa p
28% rabatu
13,52 zł
18,90 zł
niedostępny
Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie
Autor:
Penc-Pietrzak Ilona
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć
19% rabatu
55,58 zł
69,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|