Phalanx

Opakowanie Tapestry
Tapestry
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
Opowieść intrygująca i pełna rozmachu jak świat, w którym się rozgrywa – wschodząca cywilizacja wchodząca na krętą ścieżkę rozwoju, aby zapisać się na kartach historii jako najpotężniejsze imperium w dziejach planety, a nawet kosmosu. Kulturowo-technologiczna rywalizacja między poszczególnymi graczami, długofalowe następstwa niezwykle trafnych bądź całkowicie chybionych posunięć, a także wiele współzależności między zagospodarowaniem przestrzennym waszego państwa i jego stolicy a surowcami, profitami i bonusami, które w zamian otrzymacie. Nie zapomnijmy o zawieraniu mniej lub bardziej formalnych paktów o nieagresji z przeciwnikami – oto, co was czeka, gdy zasiądziecie do Tapestry. Tapestry to gra o wielu strategicznych możliwościach cywilizacyjnego rozwoju. Na czterech torach postępu – nauki, technologii, eksploracji i wojska - dacie popis zdolności zrównoważonej bądź wyspecjalizowanej ekspansji, rządzonej niezmiennie przez nieubłagany rachunek zysków i strat. Podejmujcie rozważne decyzje, gdyż obranie poszczególnej ścieżki rozwoju zamyka wam drzwi do pewnej puli korzyści, która mogłaby być przydatna przy kolejnym skoku o szczebel wyżej na drabinie cywilizacyjnej modernizacji. Gdy uznacie, że czas zebrać owoce waszych wysiłków, wykonacie szereg akcji przychodu, które wprowadzą wasze państwo w nową epokę, abyście mogli dalej podbijać, rozwijać się, rządzić i dzielić. Wiekopomne chwile, przełomowe momenty, doniosłe wydarzenia oraz punkty zwrotne historii waszej cywilizacji uwiecznicie na tytułowych arrasach, które nie tylko dodadzą wam skrzydeł do kontynuacji progresu, ale również wyposażą w szereg wymiernych korzyści, które będziecie mogli spożytkować w dalszej części rozgrywki. Powiadają co prawda, że nie szata zdobi człowieka, ale za to sala ozdobiona arrasami warta jest więcej niż skarbiec po brzegi wypełniony złotem! Ilość graczy: 1 – 5 Wiek: 14+ Czas: 90 – 120 min Komponenty gry: -16 asymetrycznych mat cywilizacji; -18 unikalnych, pomalowanych figurek wielkich budowli; -43 unikalne karty arrasów oraz 7 kart pułapek; -33 unikalne karty technologii; -3 specjalne kości; -50 figurek posterunków; -100 figurek budynków przychodu; -1 plansza gry (dwustronna); -6 unikalnych mat stolic; -48 kafelków terytoriów; -15 kafelków kosmosu; -5 mat przychodu; -20 specjalnych znaczników zasobów; -65 znaczników graczy (kostki); -1 instrukcja; -2 arkusze referencyjne; -6 kart referencyjnych; -28 kart Automy (tryb solo); -1 mata Automy; -1 instrukcja Automy; -1 specjalna plastikowa wypraska z pokrywką.
24% rabatu
303,24
399,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Brass: Lancashire
Brass: Lancashire
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
- Tak, ja nie mam nic, ty nie masz nic, on nie ma nic – zaśmiał się głośno. – To razem właśnie mamy tyle, w sam raz tyle, żeby założyć wielką fabrykę… Władysław Reymont “Ziemia Obiecana” Myśl oświeceniowa pręży swe intelektualne muskuły w Europie. W jednej z Mekk merkantylizmu – Wielkiej Brytanii – krystalizują się reguły gry w imperializm, których zarzewiem jest lawinowo postępująca industrializacja kraju. Huty, przędzalnie i kopalnie rosną jak grzyby po deszczu, przekształcając krajobraz Wielkiej Brytanii z sielskiego w zurbanizowany, jak również całą sferę stosunków społecznych. Nastaje epoka nowych możliwości, ambitnych projektów i wielkich marzeń pod auspicjami podziału pracy, normalizacji produkcji, a także mechanizacji w odnowionym, uprzemysłowionym wydaniu. Epoka, w której najsowiciej nagradzani są ci najbardziej przedsiębiorczy, ze smykałką do interesów, ludzie niezłomni, o charakterze twardym niczym potrójnie hartowana stal… Wciel się w rolę jednego z przemysłowców epoki dymiących kominów oraz silników parowych i zatryumfuj jako posiadacz najbardziej gospodarnego umysłu w historii Rewolucji Przemysłowej. W nowej odsłonie klasycznego już hitu Martina Wallace’a, z odświeżoną szatą graficzną oraz nieco zmodyfikowanymi regułami, czekają was tury pełne trudnych do podjęcia decyzji o niebanalnym znaczeniu strategiczno-gospodarczym. Zdobywaj punkty zwycięstwa za rozwijanie sieci transportowych oraz zakładanie nowych zakładów przemysłowych w trakcie dwóch pełnych emocji er: Ery Kanałowej (1770 – 1830) i Ery Kolejowej (1830 – 1870). Jednak pamiętaj o tym, że nie tylko Ty chcesz zostać krezusem, który wzbogacił się na krwi, pocie, łzach i czarnym złocie. Brass: Lancashire trafi przede wszystkim w gusta osób, które lubią spędzać długie godziny nad wykręcającymi mózg grami ekonomicznymi o minimalnej losowości oraz którym nie straszne jest wybieganie myślą o klika kroków strategicznych w przód. Często uznawana za grę dla graczy, przy skromnej ilości akcji, oferuje pokaźną liczbę możliwości ich taktycznego wykorzystania. Nie tylko po to, żebyśmy mogli zgarnąć kilka punktów zwycięstwa za odwrócone żetony przedsiębiorstw pod koniec którejś z er, ale również dlatego, by naszym zagraniem podkręcić paraliż decyzyjny przeciwnika oraz nieodstępujące go na krok wrażenie żalu za niezrealizowaną dwie tury temu akcją. Specyfikacja Gry: Autor: Martin Wallace Liczba graczy: 2 - 4 osób Wiek: 14 + Czas gry: 60 - 120 min Język: polski Komponenty Gry: -1 dwustronna plansza; -4 planszetki graczy; -4 żetony postaci; -56 żetonów połączeń (po 14 w każdym z kolorów graczy); -12 żetonów zamorskich rynków bawełny; -4 znaczniki PZ; -4 znaczniki dochodu; -66 kart miast i przedsiębiorstw; -24 kostki węgla; -16 kostek żelaza; -4 karty pomocy; -1 znacznik zamorskiego rynku bawełny; -77 żetonów pieniędzy; -148 żetonów przedsiębiorstw (po 37 w każdym z kolorów graczy): -12 przędzalni; -8 portów; -6 stoczni; -4 huty żelaza; -7 kopalni węgla; -1 żeton podziału talii kart.
24% rabatu
212,76
279,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Scythe: Plansza Modularna
Scythe: Plansza Modularna
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
Scythe – plansza modularna design - Jamie Stegmayer | grafiki i worldbuilding – Jakub Różalski | projekt graficzny i rozkład planszy – Christine Santana Plansza modularna zmienia krajobraz wschodniej Europii przy każdej kolejnej partii Scythe’a oraz wprowadza nowy poziom zmienności rozgrywki w grze Scythe. Rozstawienie mapy (dwustronna plansza oraz 4 duże dwustronne kafle) wraz z lokacjami frakcji (kafle z bazami) jest inne przy każdej kolejnej partii. Wprowadzony został również element dobierania podczas ustawiania początkowego planszy oraz wariant z mniejszą mapą gdy do gry zasiada niewielka liczba graczy. Plansza modularna jest całkowicie nową planszą, zaprojektowaną specjalnie pod kafle (które z kolei opracowano z myślą o planszy). Zarówno plansza jak i kafle są dwustronne by zmaksymalizować zmienność rozgrywki. Gdy raz zagracie w Scythe’a rozstawionego na planszy modułowej, już zawsze będziecie chcieli, by to właśnie ona tworzyła wam jakże różnorodny krajobraz Europii. Elementy: - 1 dwustronna plansza (624x818mm – rozmiar identyczny ze standardową planszę Scythe’a) - 4 dwustronne kafle (7 heksów na kafel) - 8 kafli z bazami - 8 kart premii za budowle - 1 instrukcja (11 języków, również PL) - instrukcja do Automy (tryb solo) Dzięki dwustronnej planszy, dwustronnym kaflom oraz kaflom z bazami, plansza modularna oferuje miliony możliwych rozkładów obszaru rozgrywki.
21% rabatu
87,36
109,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Koszulki na karty Lamorac  Premium Standard European (70x100), 55 sztuk
Paladin Card Protectors zostały stworzone przez graczy i dla graczy. Jest to najwyższej jakości ochrona kart do gier. Dzięki grubości 90 mikronów, koszulki Paladin sprawdzą się w najtrudniejszych warunkach podczas rozgrywek. Najnowocześniejsza technologia wytwarzania zapewnia najwyższe standardy przejrzystości. Protektory Paladin nie zawierają PVC, co oznacza, że są one nie tylko wytrzymałe ale i bezpieczne w użyciu. Koszulki na karty Paladin wstępują w pakietach po 55 sztuk. Gwarantuje to, że użytkownicy nigdy nie będą musieli kupować dodatkowego pakietu tylko po to, aby pozyskać dodatkowych 5 kart. Nazwa: Lamorac Rozmiar: 70/ 110 mm Kolor opakowania: fioletowy Grubość: 90 mikronów Ilość koszulek w opakowaniu: 55 EAN: 6425453000478 Przykładowe gry: Catan Card Game, Dungeon Roll, Zaginione Miasta i więcej
21% rabatu
12,70
15,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Koszulki na karty Owain Premium Standard European (80x80) 55 sztuk
Paladin Card Protectors zostały stworzone przez graczy i dla graczy. Jest to najwyższej jakości ochrona kart do gier. Dzięki grubości 90 mikronów, koszulki Paladin sprawdzą się w najtrudniejszych warunkach podczas rozgrywek. Najnowocześniejsza technologia wytwarzania zapewnia najwyższe standardy przejrzystości. Protektory Paladin nie zawierają PVC, co oznacza, że są one nie tylko wytrzymałe ale i bezpieczne w użyciu. Koszulki na karty Paladin wstępują w pakietach po 55 sztuk. Gwarantuje to, że użytkownicy nigdy nie będą musieli kupować dodatkowego pakietu tylko po to, aby pozyskać dodatkowych 5 kart. Nazwa: Owain Rozmiar: 80/ 80 mm Kolor opakowania: beżowy Grubość: 90 mikronów Ilość koszulek w opakowaniu: 55 EAN: 6425453000485 Przykładowe gry: Seria Dixit, CV, Maskarada, Megawojownicy i więcej
21% rabatu
12,70
15,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Winston
Winston
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
Winston Lubisz patrzeć jak twoi niskopodłogowi czworonożni przyjaciele wydłużają się w oczach? Dokładaj odpowiednie karty z głową lub tułowiem psiaka, aby trafił właśnie do ciebie. Im więcej tasiemcowych jamników przygarniesz, tym lepszy wynik czeka cię na koniec gry. Najdłuższy czworonóg to gwarancja bonusu w postaci dodatkowo punktowanej kości, najkrótszy zaś...no cóż... kilka "oczek" w dół i powód do tego, aby wyczyścić buty z cuchnącej niespodzianki pozostawionej przez niego na dywanie. Winston to prosta i szybka gra rodzinna, która sprawia dużo frajdy zarówno młodszym jak i starszym graczom. Powiększanie czworonogów przy pomocy kart pozwala poznać podstawy taktycznego myślenia oraz delikatnie utrzeć nosa przeciwnikom. Jej uniwersalność i kompaktowe rozmiary dadzą ci możliwość zagrania w nią absolutnie z każdym i wszędzie: z kumplem w autobusie, z siostrą na kampusie, z twoimi pociechami w parku na ławce, przy podwieczorkowej kawce, przed telewizorem oraz, rzecz jasna, przed pójściem na spacer z twoim Azorem. Podstawowe informacje: Autor: Anja Wrede & Christoph Cantzler Wiek: 6-99 lat Liczba graczy: 2-4 Czas gry: 20 min. Wydawca: Helvetiq EAN: 7640139531735
21% rabatu
29,36
36,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Twilight struggle - Zimna Wojna 1945 - 1989
Twilight Struggle: Zimna Wojna 1945 - 1989 Dźwięk trąb wzywa nas ponownie – nie do chwycenia za broń, chociaż broni potrzebujemy, nie jako wezwanie do walki, chociaż walczymy – lecz do udźwignięcia ciężaru długiego i mrocznego konfliktu… John F. Kennedy, przemowa inauguracyjna, styczeń 1961 W 1945 roku wątpliwi sojusznicy zatrzymali nazistowską machinę wojenną, podczas gdy dumne Cesarstwo Japonii zostało rzucone na kolana przez najbardziej niszczycielską broń w historii ludzkości. Spośród dawnych potęg światowych utrzymały się wyłącznie dwa supermocarstwa. Świat nie miał jednak szczęścia, by odetchnąć z ulgą przed pojawieniem się nowego konfliktu. W przeciwieństwie do starcia na wielką skalę z poprzednich dekad, ta wojna będzie prowadzona nie przez żołnierzy i czołgi, lecz przez szpiegów i polityków, naukowców i intelektualistów, artystów i zdrajców. „Twilight Struggle – Zimna Wojna 1945–89” to gra dla dwóch graczy symulująca czterdzieści pięć lat walki o światową dominację pomiędzy Związkiem Radzieckim a Stanami Zjednoczonymi. Cały glob stanowi scenę, na której dwaj tytani walczą o rozszerzenie strefy wpływów dla swoich ideologii oraz obyczajów. Gra rozpoczyna się pośród ruin Europy, gdy dwa nowe supermocarstwa walczą o powojenne zgliszcza, a kończy się w 1989 roku, kiedy na scenie pozostały już tylko Stany Zjednoczone. „Twilight Struggle” to dynamiczna i nieskomplikowana gra, która kontynuuje tradycję gier „card driven”, zapoczątkowaną przez „We the People” oraz „Hannibal: Rome vs. Carthage”. Tak jak w przypadku pozostałych gier o mechanice napędzanej kartami, podejmowanie decyzji stanowi nie lada wyzwanie: jak najlepiej wykorzystać swoje atuty, by przy stale ograniczonych zasobach zdobyć przewagę nad przeciwnikiem? Rozgrywka wprost kipi ówczesnym klimatem. Plansza gry to mapa świata z okresu zimnej wojny, na której gracze przenoszą swoje znaczniki i poszerzają strefy wpływów, próbując pozyskać sojuszników i kontrolować kolejne państwa. Z kolei karty gry prezentują szeroki zakres wydarzeń historycznych, od konfliktów izraelsko-arabskich w latach 1948 i 1967, poprzez wojnę w Wietnamie i amerykańskie ruchy pacyfistyczne, aż po kryzys kubański, wyścig kosmiczny i wyścig zbrojeń, które doprowadziły świat na skraj nuklearnej anihilacji. Specyfikacja gry: Autorzy: Ananda Gupta i Jason Matthews Liczba graczy: 2 osoby Wiek graczy: 14 + Czas gry: 120 - 180 min Język: polski Komponenty gry: -260 znaczników; -plansza o wymiarach 56×84 cm; -110 kart zdarzeń; -2 sześcienne kości; -1 instrukcja; -2 arkusze pomocy gracza.
24% rabatu
174,76
229,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Scythe: Spotkania
Scythe: Spotkania
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
Latem 2018 roku poprosiliśmy fanów Scythe, by zaprojektowali 32 nowe karty spotkań. W odpowiedzi otrzymaliśmy mnóstwo fantastycznych projektów, które następnie zostały opracowane przez autora gry. Możesz je wtasować do talii kart spotkań, ale rekomendujemy, byś zagrał kilka partii wyłącznie tą talią, bez wcześniejszego zapoznawania się z jej zawartością! Rozszerzenie to wprowadza dwie drobne zmiany w zasadach gry: • Niektóre karty spotkań zawierają tajny wybór. Jeśli chcesz z niego skorzystać, nie pokazuj karty innym graczom i nie informuj ich o treści tego wyboru. Odsłoń kartę dopiero w chwili, w której korzystasz z jej tajnego pola wyboru. Jeśli grający Polanią wybiera taką tajną alternatywę, to normalnie czyta pozostałym graczom swój drugi wybór z karty. • Jeśli grasz z Automą i dobrana karta spotkań zawiera ten symbol ( ), możesz odrzucić tę kartę i dobrać nową, gdyż nie wszystkie jej wybory mogą mieć zastosowanie. Ikona ta znajduje się na 11 nowych kartach spotkań.
21% rabatu
63,52
79,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie UBOOT Gra Planszowa
UBOOT Gra Planszowa
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
1941 rok. W chłodnych przybrzeżnych wodach Kilonii właśnie został zwodowany nowy okręt. Podwodny okręt – U-Boot typu VII. Linia kadłuba budzi w Tobie wspomnienia sprzed 24 lat, gdy jako świeżo upieczony nawigator trafiłeś na jeden z pierwszych typów III. Obecnie, będąc doświadczonym wilkiem morskim, przydzielono Ci dowództwo nad tą nową wspaniałą maszyną. Odwracasz się do swojego Pierwszego Oficera i obdarzasz go pytającym półuśmiechem. Odpowiada Ci spojrzeniem pełnym zapału i niezłomności. Zaokrętowanie i zabunkrowanie jednostki rozpocząć ma się jeszcze dzisiaj. Wyruszacie za kilka dni. U-Boot to gra planszowa czasu rzeczywistego, symulująca walkę na pokładzie niemieckiego okrętu podwodnego w czasie II wojny światowej. To w pełni kooperacyjna gra, pozwalająca graczom – od 1 do 4 – wcielić się w role Kapitana, Pierwszego Oficera, Nawigatora i Starszego Mechanika na U-Boocie typu VIIC. Rozgrywka jest wspomagana aplikacją mobilną, osiągając niespotykany dotąd poziom realizmu, a bezlitosne S.I. przeciwnika wykorzysta Twój każdy błąd. Akcja rozwija się zarówno w skali taktycznej, jak i strategicznej, stale wymagając współpracy, skutecznego dowodzenia i szybkiej oceny zagrożeń. U-Boot łączy w sobie szereg nietuzinkowych cech, które tworzą absolutnie niezwykły tytuł. Tytuł, który zachwyci wszystkich miłośników takich haseł jak: strategia, taktyka, imersja i II wojna światowa, a także całą resztę, którzy pragną doświadczyć powiewu świeżości i niestandardowych rozwiązań w jakże obszernym świecie gier planszowych. • Otwarty świat i rozgrywka w czasie rzeczywistym – dzięki najbardziej zaawansowanej aplikacji, jaka kiedykolwiek powstała dla gry planszowej. • Trójwymiarowa grafika z żyroskopowo wspomaganym widokiem pierwszej osoby– spójrz oczami obserwatorów z mostka lub przez peryskop. • Bezprecedensowy realizm i historyczna dokładność – deszyfruj wiadomości za pomocą Enigmy, nasłuchuj kontaktów hydrofonem i odpalaj śmiercionośne torpedy! • Wspaniałe wykonanie – trójwymiarowa plansza długości 90 cm oraz realistyczne modele marynarzy, sprzętu i artylerii pokładowej. • Niespotykany poziom immersji – autentyczna nawigacja, procedury działania i realistyczne odgłosy generowane przez aplikację. • Cztery całkowicie odmienne role – stawiające przed każdym z graczy zupełnie inne obowiązki oraz wyzwania. • Bezwzględne i dynamicznie reagujące S.I. przeciwnika – niestrudzony wróg, stosujący autentyczne procedury poszukiwania oraz zwalczania okrętów podwodnych. Ocean wzywa, a załoga czeka na Twoje rozkazy. Czy zdołasz poprowadzić elitę Kriegsmarine do boju? Tylko od Ciebie zależy, czy będziesz przebiegłym myśliwym czy przerażoną zwierzyną, gdy zanurzysz się we wzburzonych wodach największego konfliktu w historii! Specyfikacja gry: Autorzy: Bartosz Pluta i Artur Salwarowski Liczba graczy: 1 - 4 Czas gry: 60+ Wiek graczy: 14+ Język: polski Elementy gry: -długi na 90 cm tekturowy model U-Boota – trójwymiarowa plansza do gry w skali 1/72; -16 plastikowych figurek marynarzy w skali 1/72; -1 plastikowa armata 88 mm w skali 1/72; -1 plastikowa armata 20 mm w skali 1/72; -1 plastikowy zestaw peryskopów w skali 1/72; -13 plastikowych znaczników okrętów (1 U-boot, 4 eskortowce, 4 statki handlowe, 2 małe jednostki, 1 znacznik wroga, 1 znacznik konwoju); -2 plastikowe znaczniki rozkazu; -zasady gry i poradnik taktyczny; -1 tekturowy dysk torpedowy; -4 arkusze pomocy gracza; -4 tekturowe panele graczy; -4 tekturowe panele wachty; -108 kart; -282 tekturowe żetony i znaczniki (w tym linijka i kątomierz); -8 arkuszy (mapa strategiczna, arkusz identyfikacyjny, arkusz kodów enigmy, dziennik kapitana).
24% rabatu
341,24
449,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie GoTown
GoTown
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
Budowa wieżowca to nie bułka z masłem, zwłaszcza gdy konkurencja wciąż rzuca nam kłody pod nogi. Na szczęście my też nie jesteśmy święci… Jako szef budowy będziesz musiał wznieść jak najszybciej pięć pięter wieżowca, by zwyciężyć. Niestety, droga ku temu nie jest usłana różami. Jeśli nawet nie zostaniemy ograbieni z naszego świeżutko otynkowanego pięterka, przeciwnicy zawsze mogą je po prostu zburzyć młotami pneumatycznymi. I na nic zda się ujadanie wiernego Burka, którego postawiliśmy na straży – jedna kostka naprawdę potrafi sprawić, że znikają całe kondygnacje! A gdy w okolicy pojawia się wóz z pączkami, może się okazać, że nasi majstrowie – etatowe łasuchy – znowu będą musieli zaczynać budowę od parteru! Gotown to prosta, dynamiczna gra karciana z całą masą negatywnej interakcji. Jej konstrukcyjno-destrukcyjna rozgrywka uczy podstaw strategicznego planowania. Zarówno młodsi jak i starsi gracze zakochają się w jej nieskomplikowanych regułach oraz możliwości wzajemnego “podszczypywania”... kulą do rozbiórki! Podstawowe informacje: Autor: Morten & Alexander Bonavent Wiek: 6-99 lat Liczba graczy: 2-4 Czas gry: 20 min. Wydawca: Helvetiq EAN: 7640139531537
21% rabatu
29,36
36,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Hippo
Hippo
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
Czy hipopotamy są groźne? W grze Hippo nie musisz obawiać się hipopotama. To nie on jest Twoim zagrożeniem, tylko pozostali gracze. Twoje zadanie? Wrzucić do basenu wszystkie swoje piłki. Utrudnienie? Nie wszystkie piłki zmieszczą się w wodzie. Spiesz się, ponieważ wygrywa ten kto pierwszy pozbędzie się swoich piłek. Możecie jednak liczyć na pomoc Hippo pływającego w basenie, bo on zbierze i chwyci tyle piłek ile tylko mu wrzucicie do wody. Gra Hippo uczy poprzez zabawę dodawania w zakresie do dwunastu oraz rozplanowywania swoich zasobów w postaci wykorzystania wyniku wyrzuconego na trzech kostkach. Ta gra trzyma w napięciu do samego końca! Autor: Matrin Nedergaard Wiek: 6-99 Liczba graczy 2-4 czas: 15 min.
21% rabatu
29,36
36,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Kariba
Kariba
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
Afryka jest gorąca. Wody jest tam mało. Nie każde zwierzę będzie mogło ugasić swoje pragnienie. W grze Kariba zwierzęta chcą znaleźć wodopój, w którym mogą się odświeżyć. Choć Kariba to ogromne jezioro na pustyni, nie wszystkie zwierzęta będą mogły przebywać przy nim jednocześnie. Powód? Każde będzie chciało być pierwszym po długiej podróży. Dlatego słoń przegoni nosorożca, a nosorożec odpędzi mysz. Ale dobrze wiemy, że słonie boją się myszy! Dlatego mała mysz jest w stanie przegonić słonia. Kariba to mała i kompaktowa gra, przepięknie ilustrowana, nagradzanego autora gier Reinera Knizi, która zapewni przyjemny wspólny czas i przeniesie Was na sawannę, gdzie obowiązuje prawo najsilniejszego, albo najmniej przestraszonego. Autor: Reiner Knizia Wiek: 6-99 Liczba graczy 2-4 czas: 15 min.
21% rabatu
29,36
36,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Kartel
Kartel
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
Pętla się zaciska. Dni gangów są policzone. Gracze mają za zadanie ścigać i złapać jak najwięcej członków różnych gangów. Ale tylko aresztowanie szefa pozwoli na udowodnienie im winy i przyniesie graczowi punkty. Dlatego pilnować trzeba aby aresztować też Bosa. Jednak ilość miejsca w więzieniu jest niewystarczająca dla wszystkich przedstawicieli gangów. Uważaj więc, bowiem za tych złapanych członków gangu, którym nie udowodnisz powiązania z szefem dostaniesz ujemne punkty. Gracze rzucają kostką i poruszają pionkiem detektywa. Przy każdym rzucie, ktoś wpada w pułapkę. Kartel to szybka gra z oryginalnym i losowym rozłożeniem, które zapewnia ogromną regrywalność. To gra ryzyka i taktyki. Autor: Reiner Knizia Wiek: 6-99 Liczba graczy: 2-6 czas: 15 min.
21% rabatu
51,60
64,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Bandido Display 8 sztuk
Bandido Display 8 sztuk
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
Bandido próbuje uciec KOLEJNY RAZ. Połączcie siły, żeby go powstrzymać! Bandido to gra kooperacyjna, w której musimy powstrzymać bandytę przed ucieczką z więzienia. Problem w tym, że jest on bardzo sprytny i kopie naraz wiele tuneli! Będziemy próbowali je zablokować, zagrywając odpowiednio karty tuneli. Wykładając kartę musimy jednak zwracać uwagę, by nie otworzyć mu nowych możliwości ucieczki! W swojej turze zagrywamy jedną z trzech posiadanych na ręce kart tuneli tak, by połączyć ją z jedną bądź kilkoma wyłożonymi wcześniej kartami. Gramy tak długo, aż zablokujemy wszystkie otwarte tunele albo aż skończy się stos kart. Mamy zatem ograniczony czas na udaremnienie ucieczki bandycie. Jeśli uda się wam zablokować wszystkie tunele, wtedy wszyscy razem wygrywacie. Jeśli po zagraniu wszystkich kart chociaż jeden tunel pozostanie niezablokowany, wtedy Bandido ucieka i wszyscy przegrywacie. Gra jest niesamowicie wciągająca w swej prostocie. Posiada dwa poziomy trudności. Dzieciom sugerujemy ten łatwiejszy. Natomiast bardziej wprawieni gracze powinni spróbować swoich sił z wersją zaawansowaną. Liczba graczy: 2-5 graczy Wiek: 6+ Czas gry: 15 min
24% rabatu
225,42
296,60 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Koszulki na karty Gawain Premium Standard American (57x89), 55 sztuk
Koszulki na karty Gawain Premium Standard American (57x89), 55 sztuk Paladin Card Protectors zostały stworzone przez graczy i dla graczy. Jest to najwyższej jakości ochrona kart do gier. Dzięki grubości 90 mikronów, koszulki Paladin sprawdzą się w najtrudniejszych warunkach podczas rozgrywek. Najnowocześniejsza technologia wytwarzania zapewnia najwyższe standardy przejrzystości. Protektory Paladin nie zawierają PVC, co oznacza, że są one nie tylko wytrzymałe ale i bezpieczne w użyciu. Koszulki na karty Paladin wstępują w pakietach po 55 sztuk. Gwarantuje to, że użytkownicy nigdy nie będą musieli kupować dodatkowego pakietu tylko po to, aby pozyskać dodatkowych 5 kart. Nazwa: Gawain Rozmiar: 57 x 89 mm Typ: “Premium Standard American” Kolor opakowania: zielony Grubość: 90 mikronów Ilość koszulek w opakowaniu: 55 Przykładowe gry:Asgard’s Chosen, Battlestar Galactica: Gra Planszowa, Fasolki, Bruges, Cytadela, Colonialism, Descent: Wędrówki w Mroku, Exodus: Proxima Centauri, Fluxx, Great Western Trail, Keythedral, La Granja, Munchkin, Olympos, Pax Porfiriana, Risk Legacy, Shadow Over Camelot, Star Wars: Imperium Atakuje, Wsiąść do Pociągu, Wojna o Pierścień, Yedo, Gangsterzy, Sekary, Aeroplany, Pingwiny z Madagaskaru, Scythe, Mrówki i więcej!
21% rabatu
7,94
9,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Koszulki na karty Arthur Premium Mini European (45x68), 55 sztuk
Koszulki na karty Arthur Premium Mini European (45x68), 55 sztuk Paladin Card Protectors zostały stworzone przez graczy i dla graczy. Jest to najwyższej jakości ochrona kart do gier. Dzięki grubości 90 mikronów, koszulki Paladin sprawdzą się w najtrudniejszych warunkach podczas rozgrywek. Najnowocześniejsza technologia wytwarzania zapewnia najwyższe standardy przejrzystości. Protektory Paladin nie zawierają PVC, co oznacza, że są one nie tylko wytrzymałe ale i bezpieczne w użyciu. Koszulki na karty Paladin wstępują w pakietach po 55 sztuk. Gwarantuje to, że użytkownicy nigdy nie będą musieli kupować dodatkowego pakietu tylko po to, aby pozyskać dodatkowych 5 kart. Nazwa: Arthur Rozmiar: 45 x 68 mm Typ: “Premium Mini European” Kolor opakowania: czerwony Grubość: 90 mikronów Ilość koszulek w opakowaniu: 55 Przykładowe gry:Adrenalina, Bora Bora, Przebiegłe Wielbłądy, Catan: Gra Planszowa, Tajniacy, Defenders of the Realm, Die Macher, Dream House, Dolina Królów, Pięć Klanów: Dżiny Naqali, Gloomhaven, Imhotep, Jamaica, Festiwal Lampionów, Festival. Macao, Mombasa, Ninjato, Rialto, Scoville, Scythe, Takenoko, The Gallerist, Cywilizacja: Poprzez Wieki, Wsiąść do Pociągu, ŚwiatBez Końca, Yggdrasil i więcej!
21% rabatu
7,94
9,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie COLORFOX
COLORFOX
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
COLORFOX Łącz kolory, aby wygrać! Bądź szczwany niczym lis i zbierz jak najwięcej zestawów kolorowych zapałek. Zagrywaj karty na stół tak, by łączyć zapałki tego samego koloru na sąsiadujących kartach. W nagrodę możesz zebrać drewniane patyczki w tych kolorach, jakie połączyłeś. Brzmi prosto? A wcale takie proste nie jest! Uważaj, by nie zapędzić się w kozi róg i planuj swoje ruchy, by osiągnąć jak najwięcej każdym z nich. Ale uwaga! Jeśli za pomocą jednej karty połączysz dwie zapałki, zdobywasz dwa patyczki odpowiednich kolorów i dodatkowo możesz zamienić jeden z posiadanych patyczków na dowolny patyczek przeciwnika! Zatem uważnie śledź działania innych graczy, by podejmować takie decyzje, które zwiększają twój wynik, kosztem wyników pozostałych. Im więcej zestawów zapałek w różnych kolorach posiadasz na koniec gry, tym więcej zdobywasz punktów. Gra dobiega końca, gdy w rezerwie nie ma już patyczka, który właśnie powinieneś zebrać. ColorFox to pobudzająca kreatywność, strategiczna gra na spostrzegawczość, w której potrzebne jest także szczęście. Zabawa dla każdego!
21% rabatu
43,65
54,94 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Hunger: The Show
Hunger: The Show
Autor: Pim Thunborg
Wydawca: Phalanx
wysyłka: 48h
Welcome to HUNGER Reality Show! There is a 1 Million Dollar Prize and there can only be one winner. HUNGER is a family/filler game with no downtime and rich player interaction. Alongside other participants, unfortunately not your best friends, you are cast onto a desert island. There is some food provided by the TV crew but it will not last long. You will be hungry very soon and will have to start picking fruit or catching chickens. You will also need to build a raft if you are serious about winning the prize. The first person to leave the island will be declared as winner. You will need rope and raft wood, which are hard to find. Well, you could always try to steal from the others, but would you? Components: 90 cards 138 tokens Rulebook 3D game board
21% rabatu
66,65
83,89 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Germania Magna: Border in Flames
The Alamanni are truly enemies of the entire Roman world. – Emperor Valentinian I. The Roman Empire exists for almost 1,000 years. It is, however, but a pale shadow of what it used to be in the times of Caesar or Trajan. The World is changing and new powers are rising; soon they will begin to harass and attack the Roman lands. Deep within the impenetrable and dark forests, which stretch beyond the rivers of Rhine and Danube, live brave Germans, who turn their greedy eyes on rich towns and villages spread across the Roman provinces. It would be, however, a lot easier to pillage and conquer if not for rivalry and constant wars between tribes and warbands. Germania Magna: Border in Flames is a game of shifting alliances for 2 up to 4 players, each game lasts for about 30-60 minutes. Each player assume the role of a Germanic warlord leading his warriors into Roman provinces, which lie across the Rhine and Danube rivers. The Roman Empire is still too strong to be conquered, but its fields and cities provide loot for your warriors, and its armies give you an excellent opportunity to prove yourself as a worthy leader and, by doing so, to achieve eternal glory for yourself. The enemy is very powerful, so to win you need to forge alliances (however fragile) with other warlords, who will switch sides each time the tide of war changes.
21% rabatu
87,40
110,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Pingwiny z Madagaskaru Gra planszowa
Baczność, agenci! Oficer X jest już bliski zdemaskowania naszej kryjówki! By przygotować się na to starcie, rozegramy tu zaraz planszową symulację. Każdy z Was otrzyma zadanie, które ma wykonać, zanim Oficer X otoczy Kwaterę Główną! Na terenie zoo znajdziecie niezbędny ekwipunek oraz figurantów, których zwerbujecie, by z powodzeniem zrealizować misję! Dzięki tej grze nauczycie się myśleć logicznie i rozwiązywać konflikty nie fizycznie! Biorę za to na siebie całą odpowiedzialność. No… powiedzmy, dziewięćdziesiąt procent. Pingwiny z Madagaskaru to gra planszowa oparta na fabule kultowego serialu telewizyjnego produkcji DreamWorks. W trwającej 60 minut rozgrywce, w grupie od 2 do 4 osób, wcielicie się w role agentów-pingwinów: Skippera, Kowalskiego, Rico i Szeregowego, by zrealizować tajne misje na terenie zoo w Central Parku. A nie jest to łatwe zadanie, gdyż do jego wykonania będziecie musieli zdobyć niezbędny ekwipunek oraz pozyskać przychylność mieszkańców ogrodu i odwiedzających go gości! Jak zdobyć względy Króla Juliana i pozbyć się Morta? Co zrobić z plagą Szczurów? W jaki sposób pokonać Doktora Bulgota? Gumową kaczuszkę znajdziesz w Sklepie z Pamiątkami, a tekst wiadomości przeczytają ci Szympansy, ale skąd weźmiesz spawarkę i dynamit? Może schwytanie dozorczyni i włamanie do Magazynu zoo to nie jest jednak głupi pomysł? Tylko nie zwlekajcie za długo, bo na trop pingwinów wpadł Oficer X, który jest już bliski zdemaskowania ich prawdziwej tożsamości! Komponenty gry wykonane są w oparciu o oryginalne materiały z serialu, a samą rozgrywkę toczy się za pomocą plastikowych figurek pingwinów! Gra zawiera dwa warianty zasad: rodzinny, by bawić się przy niej mogli gracze w każdej grupie wiekowej oraz zaawansowany, by zaoferować planszowym wyjadaczom festiwal interaktywnej rozrywki. To jak, jesteście gotowi wykonać tę misję bez naruszania Konwencji Genewskiej? W pudełku gry znajdują się: 4 plastikowe figurki pingwinów z podstawkami i akcesoriami, 4 karty pingwinów, 104 żetony przedmiotów, 8 znaczników Oficera X, 1 znacznik pierwszego gracza, 42 karty figurantów, 10 kart misji, 4 karty pomocy, 9 kafelków zoo, woreczek na żetony, kostka do gry, notes do zapisu punktów, instrukcja.
21% rabatu
78,66
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
4
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka