Jak pisać i redagować to drugie wydanie tego tytułu, zaktualizowane i poszerzone o nowe przykłady treści wzorów użytkowych. Poradnik składa się z dwóch części. Pierwsza z nich pt. Poradnik redaktora. Zasady opracowania edytorsko-typograficz
Jedna z dwóch prac zbiorowych, jakie powstały w ramach projektu badawczego ""Komunikowanie publiczne w Polsce - ujęcie inter- i multidyscyplinarne"". W projekcie, w latach 20132017, wzięło udział ponad pięćdziesięciu badaczy dyskursu: socjo
Sielskość prowincji, magia kurortu i powiew wielkiego świata. Wszystko to można znaleźć w Sopocie. Morze, szerokie, piaszczyste plaże, a zaraz obok strome wzniesienia pokryte gęstym lasem. Kameralne miasteczko z niespełna 40 tysiącami miesz
Celem opisanych w tej książce badań była rekonstrukcja mechanizmów krytycznego odbioru przekazów multimodalnych (multisemiotycznych). Mowa tu o sytuacjach, w których odbiorcy niespecjaliści dostrzegają w wypowiedzi warstwę ideologiczną i pr
Książka-poradnik, która bardzo rzetelnie przedstawia zasady opracowania tekstów pod względem edytorsko-typograficznym.
Uczy, jak pisać i redagować różne teksty. Dzięki licznym przykładom pisanie i redagowanie przestaje być sztuką trudną.
Poradnik dla piszących, obejmujący ogólne wskazówki komponowania tekstów oraz wzory tekstów użytkowych (np. CV, kondolencje, protokół, ulotka reklamowa, wizytówka, zaproszenie), uporządkowane alfabetycznie, opatrzone komentarzami i przykład
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?