Placet

Okładka książki Inżynieria zarządzania cz.II
Inżynieria zarządzania cz.II
Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
Autor przedstawia aktualne koncepcje zarządzania produkcją oraz projektowania i organizowania systemów produkcyjnych, a szczególnie zagadnienia dotyczące integracji ludzi, informacji, wyposażenia technicznego i kapitału w warunkach gospodar
34% rabatu
45,30
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Matematyka w ubezpieczeniach z płytą CD
Książka została opracowana z myślą o uczestnikach wykładów poświęconych ubezpieczeniom, aktuariuszach i pracownikach firm ubezpieczeniowych. Celem jej jest zapoznanie czytelnika z podstawowymi pojęciami i narzędziami stosowanymi w matematyc
31% rabatu
40,98
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie publiczne
Zarządzanie publiczne
Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
W książce przedstawiono aktualny stan wiedzy i tendencje wykorzystywania w naszej rzeczywistości teorii i koncepcji zarządzania publicznego oraz doświadczeń zdobytych przez kraje Unii Europejskiej. W części jest to więc podręcznik dla stude
34% rabatu
23,61
36,00 zł
niedostępny
Okładka książki Dywersyfikacja ryzyka na polskim rynku kapitałowym
Zasadniczym celem tej książki jest: przedstawienie użyteczności analizy portfelowej na polskim rynku kapitałowym oraz koncepcji zastosowania metod ilościowych w dywersyfikacji ryzyka na rynku kapitałowym, zaproponowanie rozwiązań umożliwiaj
27% rabatu
28,36
38,80 zł
niedostępny
Okładka książki Obrazy kierowania
Obrazy kierowania
Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
Omówione tematy: paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacja społeczna, dwa warianty motywacji i jedna manipulacja, sposoby i efekty kierowania personelem, społeczne tło kierowania.
31% rabatu
20,15
29,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kompleksowa Karta Wyników
Kompleksowa Karta Wyników
Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
Rewolucja w zarządzaniu organizacją i personelem! Przez wiele lat zakładano, że doskonalenie organizacji zależy od diagnozy jej kultury, właściwego opisu procesów biznesowych, przygotowania odpowiedniego programu wskaźników i dokonywania n
27% rabatu
42,43
58,00 zł
niedostępny
Okładka książki Metodyki zarządzania projektami informatycznymi
Przewiduje się, że zarządzanie projektami będzie stale zyskiwać na znaczeniu, a kierownik projektu informatycznego będzie jednym z najbardziej poszukiwanych zawodów w obecnym wieku. Oceny te wynikają z rosnącej liczby zastosowań systemów in
34% rabatu
30,20
46,00 zł
niedostępny
Okładka książki Przewodnik po zarządzaniu wiedzą
Przewodnik po zarządzaniu wiedzą
Autor: Tiwana Amrit
Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.
31% rabatu
39,59
57,00 zł
niedostępny
Okładka książki X-engineering przedsiębiorstwa
X-engineering przedsiębiorstwa
Autor: Champy James
Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
Książka odsłania nieograniczone możliwości, jakie oferuje przedsiębiorstwu pomysłowo wykorzystana technologia informacyjna. X-ENGINEERING PRZEDSIĘBIORSTWA to lektura, której nie wolno przegapić, ponieważ umiejętności dostosowawcze są niezbę
31% rabatu
40,28
58,00 zł
niedostępny
Okładka książki Partyzanckie Public Relations w Internecie
Ta książka przenosi techniki i taktykę P.R. do Internetu. Zawiera instruktaż prowadzenia błyskawicznych bitew promocyjnych i udziela, krok po kroku, szczegółowych wskazówek jak skupić uwagę ogółu na sobie, na produkcie lub usłudze bez konie
31% rabatu
38,20
55,00 zł
niedostępny
Okładka książki Komunikacja w zarządzaniu
Komunikacja w zarządzaniu
Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
Istotnym celem tej książki jest uzmysłowienie przyszłym menedżerom, jaką nieocenioną wartość mają umiejętnie stosowane formy komunikacji w zarządzaniu. Nieoceniona staje się umiejętność wykorzystania narzędzi informatycznych, zwłaszcza przy
31% rabatu
37,76
55,00 zł
niedostępny
Okładka książki Promocja reklama aktywizacja sprzedaży
W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji, kim są wasi klienci, pośrednicy handlowi i jak ich pozy
31% rabatu
25,01
36,00 zł
niedostępny
Okładka książki Podstawy mikroekonomii Zasady, przykłady, zadania
Dla przedsiębiorców jest to niezbędne abecadło wiedzy o zachowaniach rynkowych pozwalające na dostosowanie działań biznesowych do zmian zachodzących w otoczeniu. Cennym uzupełnieniem teorii są tu obszerne studia zmian w podstawowych gałęzia
34% rabatu
30,54
46,52 zł
niedostępny
Okładka książki Podstawy makroekonomii
Podstawy makroekonomii
Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
Poszczególne części książki kończy obszerne studium praktycznego zastosowania poznanej wiedzy a w tym: przewidywanie cykli koniunkturalnych, metody wpływania na deficyt budżetowy, metody walki z bezrobociem i polityka pieniężna, zdobywanie
31% rabatu
32,30
46,50 zł
niedostępny
Okładka książki Strategiczny system zarządzania
Strategiczny system zarządzania
Autor: Penc Józef
Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera pogłębioną refleksję nad współczesnymi problemami skutecznego zarządzania zgodnie z rysującymi się dziś tendencjami. Lektura powinna inspirować i sprzyjać wytwarzaniu się i rozwijaniu u studentów i liderów biznesu umiejętnoś
31% rabatu
37,93
54,60 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marke
31% rabatu
17,36
25,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kreowanie zachowań w organizacji
Kreowanie zachowań w organizacji
Autor: Penc Józef
Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
Głównym przesłaniem książki jest stwierdzenie, że tylko ład pomiędzy współdziałającymi ludźmi, partnerska współpraca i pełne zaangażowanie ich energii i inteligencji może pozwolić przedsiębiorstwu stawiać czoła wymaganiom nowego otoczenia,
31% rabatu
25,01
36,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rynki kapitałowe cz.I.  Metody ilościowe
Wiele opublikowano książek na temat giełdy i analiz giełdowych. Wszystkie starają się wskazać analitykom i inwestorom instrumenty pomocne w przewidywaniu przyszłych zmian cen giełdowych i określeniu opłacalności inwestycji w określone papie
25% rabatu
29,86
40,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing przedsiębiorcy i menedżera
Marketing przedsiębiorcy i menedżera
Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
Głównym celem prezentowanej książki jest przedstawienie kompleksowej koncepcji strategicznego marketingu oraz wskazanie sposobów praktycznych zastosowań jego zasad, reguł, metod i instrumentów służących przedsiębiorstwu do kształtowania ryn
31% rabatu
25,01
36,00 zł
niedostępny
Okładka książki Przełamywanie szoku kulturowego
Przełamywanie szoku kulturowego
Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
Szok kulturowy, czyli, mówiąc inaczej, "poczucie obcości", stał się wdzisiejszym świecie globalnego biznesu czynnikiem mającym decydujący wpływ na odnoszenie sukcesów. Jednocześnie szok stanowi rodzaj ryzyka zawodowego. Co siódmy menedżer b
31% rabatu
12,51
18,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
2
3
4
5
6
6
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj