Polak KrzysztofSemiotyka w marketingu
Autor:
Polak Krzysztof
Żurawicka Marzena
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie s
27% rabatu
57,31 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dzieje wojen napoleonskich ciesza sie w Polsce duzym zainteresowaniem, czego znakomicie dowodzi wciaz rosnaca liczba publikacji, zarowno popularnych, jak i naukowych, traktujacych o wojnach i kampaniach toczonych w owczesnej Europie i swiec
22% rabatu
48,86 zł
63,00 zł
niedostępny
Nauczycieli obarcza się odpowiedzialnością za słabości edukacji także wtedy, kiedy źródła tych słabości mają charakter ponadindywidualny, systemowo-strukturalny. To rodzi w nich poczucie niesprawiedliwości, wzbudza lęki o przyszłość edukacj
19% rabatu
27,91 zł
34,65 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|